lørdag 30. januar 2010

Tidlig en lørdagsmorgen...




Vel, så veldig tidlig står ikke ungene her i huset opp. I dag var klokka 08 da de våknet, og det er faktisk tidlig til å være dem:) Late, lange morgener med familien er det beste jeg vet. Fyr på peisen, Bakkebygrenda på dvd, perling (igjen) og frokost med kokte egg. Ute snør det, og vi har ikke hastverk med å komme oss opp av sofaen. (Bildene av ungene som perler er fra i går kveld, men de kunne like gjerne vært tatt i dag;))

Vi trenger en ny vedkurv som dere ser.. En hvit plastikkurv er hverken praktisk eller pen. Jeg ønsker meg en stor kurv med slitt utseende.



ha en fin lørdag alle sammen!


..og takk for varm velkomst ♥

25 kommentarer:

Lappeline sa...

Godt at barna finner roen om morgenen.
Nydelige barn har du.
Kjekt at du er tilbake med bloggen din.
Ha en fin lørdag.

Klem

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelige farger på de rosene!! ser ut som dere koser dere ja:)

ha en fin lørdag:) og søndag:)

klem fra Lillan

mali-mo sa...

Så koselige bilder hos deg, og for en fin og vårlig header du har fått deg. Flotte roser!

Her har vi akkurat blitt ferdige med frokostlunsjen vår...det gå rikke fort her heller. Lillemalien foretrekker å sove til 9, og vi voksne sier henne ikke imot ;)

God helg!

det hvite hjerte sa...

Nydelige stemningsbilder
man kan bare føle den gode
rolige stemningen som finnes
hos dere ... ♥

Så lekkert du presenterer bildene,
hvordan får du til det, bruker du Picasa hm... jeg må sjekke om jeg kan få til det...! Gi meg gjerne et lite tips ...!!!!

klem til deg silje ♥

mi-rachel sa...

sånne lørdagsmorgener er herlig!

Ruths datter sa...

Så koselig dere har det.Flott peis.ser ut til at dere har en behagelig start på lørdagen,Kos dere videre,
Klem

Miriam sa...

Koselig at bloggepausen din ble kortvarig! Liker veldig godt å lese bloggen din, og har blitt inspirert på både ett og annet nytt til heimen. Kos deg med familien og god helg =)

Beth sa...

Koselig med lange rolige morgenstunder og herlig at ungene kan få en myk start på dagen ved å rusle litt i pysjen...
Perling er helt topp!

Igjen frister du meg ved å vise fram din gamle hvitmalte kommode.
NÅ er jeg helt overbesvist at jeg kommer til å male min også!
Bruker du 40 eller 80 glans da du maler møbler?

Hulda sa...

Koselig! Dere må ha en fin dag, alle sammen. :) Likte så godt det hvite skapet du har i stua. Nydelig.

Stine sa...

Å, det er deilig med late morgener i helgene..
Godt at du er tilbake ♥ Var inne og sjekket hver dag da du ver borte, og håpet pausen din ikke ville bli lang.
God helg!

yesheimen sa...

Hei. Det høres ut som masse kos og den perfekte morgenen. Her i huset er også perling populert. Likte kakkelovnen din godt, sant, den fortjener en mer praktisk kurv, så ønsker deg lykke til med anskaffelsen.
Ha en flott lørdag.
Klem Ann<3

Malin sa...

Er så gla du bestemte deg for å fortsette å blogge :)

God helg!

Lilliannes verden sa...

For ein nydelig kakkelovn! :)
Og herlige born :D
Ha ein kjekk laurdag

Anonym sa...

Rigtig familie hygge! Ha en god week. Lisbeth.

Ingrid sa...

Ha en videre fin lørdag Silje! Ser ut som dere koser dere! Her er gutta ute på skitur, mens den gravide slapper av litt.. :)

Karin sa...

Så artig at du er tilbake igjen.Liker bildene dine kjempegodt. Ønsker deg god helg!

Ida sa...

Herlig lørdag!
Slik er det hos oss i dag også - bare at jeg og kjæresten byttet på å sove i dag tidlig, siden våre er oppe klokken 06, og minstemann hadde en periode mellom tolv og tre, hvor det var mer skrik enn stillhet.. *sukk*

Åh, vet du hva.. jeg fant den perfekte vedkurv til deg på fretex idag. De solgte nemlig to gamle vinballonger i kurv til 149 kr stykket. Det måtte jo ha vært perfekt til vedkurv :) Kurvfargen var litt mørk på den ene, og en litt lysere nyanse på den andre. Dette er jo i Bergen da.. men du kan jo se på finn.. sikkert mange som selger dem der??

Ha en fortsatt FIN lørdag!
Klem fra IDa

maría cecilia sa...

Your beautiful kids doing craftings... how lovely!!!!!!!!
Cariños,
Maria Cecilia

Janne sa...

Flotte bilder fra deg Silje;)Hehe så ut som mye kos rundt det perlebordet.

Klem fra Janne

Randi sa...

Skulle ønske jeg hadde hatt unger som sov litt lenger om morningen jeg også. I dag våkna frøkena 05.15og klarte å ligge å "kose" i min seng til 05.30, da var det bare å stå opp. 06.30 satt jeg og ungene å spiste frokost så mår min mann kom opp 09.30 var det lunchtid for oss :o)

Perling er populært her også, særlig for 5-åringen. I dag har han perlet dinosaurer.

Ha en fin lørdagskveld!

Marthe sa...

Du er heldig som har barn som sover så lenge! Her i huset starter dagen rundt 05... Phu, det er tidlig det!

Ha en fin lørdagskveld!

Anonym sa...

Så fine rosene dine var.Jeg tror at du som meg selv, elsker blomster!
Jeg klarer nesten ikke å gå forbi en blomsterbutikk uten å kjøpe meg noe. Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
Jeg for min del har Grand Prix på hjemmebane.Nemlig Sarpsborg.

Anno 2009 sa...

Nydelig hjem, flotte barn, ja i det hele tatt en innbydende blogg;).

Ble veldig interessert i peisovnen deres jeg da. Er det kleberstein? Har du navnet på den? Og aller sist, hvordan er den til å holde på varmen?

God søndag!!

Mvh Marilinn

Therese sa...

Hei hei til deg Silje mor. Så glad jeg ble, du er tilbake og det er topp. Jeg smiler : ).

Koselige bilder inne hos deg som vanlig. Nydelige farger og barn.

Jeg får ikke blitt med i dag. Regner med at Jørn skulle treffe en kamerat i kveld. Kos dere og nyt jentekvelden. Må jo si jeg gjerne skulle vært der da.

Ha en go søndag. STOR KLEM FRA MEG.

Sunniva sa...

Super flott blogg..oppdaget den i dag. Jeg er helt ny i blogger verden og synes deter kjempe morro... så gøy å lese andres blogger og finne inspirasjon...Ha en fin søndag..:)