fredag 15. januar 2010

Sukker- og fløtesett ♥






Fredag er min favorittdag! To hele dager ligger foran oss, med fri, god mat og ikke minst TID! Tid til familien, og til å kose seg!

På handlerunden i dag fant jeg dette sukker- og fløtesettet på Nille, og jeg måtte bare ha det;) Siden sukkerskålen er ganske stor tenkte jeg å bruke den som syltetøykrukke i stedet for til sukker! Begge delene er faktisk ganske store, og de kostet 49 kr, tilsammen! Et lite tips på en herlig fredag! Og de hadde servise i samme serie, men jeg kan rett og slett ikke kjøpe flere serviser (prøver jeg å fortelle meg selv ihvertfall;))



god helg alle sammen!


40 kommentarer:

hjemmefruen sa...

Du tar så utrolig fine bilder:-) Og det settet var jo kjempefint, kunne ikke se at det var Nille til 49,-

Ha en fin fin helg:-) Kanksje jeg må på Nille....

Mor og datter sa...

Kjempe fine.. ser ikke ut som de var kjøpt på nille. Tatt seg opp der nå mer enn før ;)
har noe fra nille selv, som ingen gjetter når de ser det..;)

Ha en fin helg! kos deg masse!
¨klem

Henriette's innfall og påfunn sa...

Kjempefint sett:-)

Tante Hilde sa...

Det var et godt kjøp.Virkelig koselig.God helg. God tur.Klem fra tante

Janne sa...

Utrolig søtt;)

Ønsker deg og dine en fin helg.

Klemmer fra Janne

Kjeruben sa...

Nille sa du?!?! Jøss, dei var jo kjempefine!
:o)

Lilliannes verden sa...

Så nydelige! Spg jo skikkelig eksklusivt ut ;)
Ha ei god helg :)

Ingrid sa...

Kikket på det der på Nille i går jeg også.. og syntes det var nydelig. Men de solgte det bare i en eske sammen med tallerker og tekopper... og i likehet med deg kan jeg ikke kjøpte flere serviser nå. Rart at du fikk kjøpt dem separat da.. God helg!

mi-rachel sa...

oj...de var jammen fine.

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelig sukker- og fløotesett, Silje!! Fine bilder:)

En riktig god helg til deg også!!

Klem
Anette:)

Tulip sa...

Koselig sukker og fløtesett du har kjøpt.
Moro at man kan finne fine ting på Nille, og at det ikke behøver koste skjorta!

god helg!

Lappeline sa...

Kjempe fine var de.

Ha en fin helg

HønePøne sa...

Fine! :)
Greit at det var litt størrelse på dem, slik at du kan bruke dem til litt annet også.
God helg!
Klem, Madeleine

MarnyAlice sa...

Kjempesøtt sett :) Kjekt med fine ting som og kan vere billege :)

God helg :)

Klem M :)

Merethe sa...

:) det er så nydelig! sto med det i hånda når vi var på Hovenga,og angrer jeg ikke kjøpte når jeg ser hvor skjønt det var med roser i!!

jeg skal snart få skrevet en melding på face til deg, det er bare det at når kvelden kommer frida har sovnet, så stuper jeg og i seng!! Ikke fordi jeg er så sliten, men fordi jeg blir så trett av å amme..rett og slett :D Hun er så god og snill, og har begynt å sove laaange økter på dagen, så nå begynner vi å komme i rutine!! Skal skrive så fort jeg får kan :) Klem til deg

Hulda sa...

p.s skrev feil, skrev under ditt forrige innlegg.

Meta sa...

Tror jammen det blir en tur innom Nille i morgen,gitt. De var jo kjempefine.
Ønsker deg og dine en herlig helg!:)
Mvh
Meta

Anita sa...

Har sett på det jeg også, såååå fint, desverre kjøpte jeg nytt kaffeservise til jul også, så..... MEn kanskje det settet der ;0) Nå har vi spist pizza og før det var vi alle i badeland sammen, en perfekt start på helgen! Kos dere Silje! Klemmer fra Anita

Fire Hjerter sa...

Så søtt sett. Det hender det kan dukke opp slike ting på Nille. Man må bare kunne se potensialet i det.
Liker forresten godt headeren din - fine farger.

Min Lille Drøm sa...

God helg kjære venn!
Klem

jordbærpiken sa...

De var superfine! Så noe lignende i reklameavis fra Europris. Lurer på om det kan være det samme? Det var iallefall samme prisen. Ble veldig fristet, men nå tror jeg at jeg må bremse med sånne innkjøp til vi har kommet i nytt hus. Her vi bor nå er det så fullt at vi ikke har noe sted å gjøre av rotet vårt. Helt forferdelig!

Jeg har noe til deg på bloggen min i dag. Ha en god helg! :)

Benedicte sa...

Vet du? Jeg skulle ut å handle idag etter jeg leste dette innlegget ditt, og måtte bare innom Nille, hehe...
Så det søte settet står nå på mitt kjøkkenbord:))

Tusen takk for tipset!

Klem
Benedicte.

Kristine sa...

Kjempefint sett! Flotte bilder.
Ha en fin helg!

frøken olsens drømmer sa...

Så fint det var...kjempe fint og 49 kr...ja nille har noen god biter innimellom ;))

Balke gård sa...

Kjempebra tips, knallfint! Nydelige bilder Silje! Klem

Cecilie sa...

Det var et fint par! :)
Herlige bilder!

Ønsker deg en riktig god helg! :)

Stor klem, cecilie!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Veldig søtt! ..og så fint med rosene nedi fløtemuggen!
God helg til deg og dine:)

Shabby Charm sa...

Nydelig! De er virkelig flinke blitt på Nille! Ligger veldig på Edme fra Wedgewood.

Fredagsklem

Ruths datter sa...

Kjempefine bilder og fine tig.Fra Nille?
Ha en super helg med dine

Lene Christins verden sa...

Hei
Har noe til deg på bloggen min..
Klem LC

Hverdagsglimt sa...

Hei:) Det var et nydelig sukker-og fløtesett du hadde fått tak i:) Ble så inspirert etter at jeg leste dette innlegget at jeg kom meg på den nærmeste nillebutikk og kjøpte et sett jeg også:) og så billig:)fikk nesten lyst til å kjøpe resten av settet også;)Takk for tipset.Dukkehuset til Augusta ble kjempeflott,og sylvanian figurer er jo bare herlige,har slike til datteren i huset,og hun har blitt like glad i de som jeg er:) Ha en flott dag,og helg:)
klem linda:)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Ja det er så nydelig det settet der.. Har det jeg også.. og jeg klarte ikke å motstå fristelsen for service heller.. Så nå har jeg et service til! :)

Har blogget sukker og fløtemuggen jeg å.. ARTIG!

Masse fine bilder du tar!
Ha en fin helg!
Klem Solveig

Timoteia sa...

Kunne ikke vært mer enig - fredagen er og blir best! ;) Og der ga du meg jammen et tips - Nille neste! :)) Ha en god helg!

Lykkes Hjem sa...

Nille kan det med å overraske gitt. Det var jo kjempefint*

Fine bilder*

Ønsker deg en flott helg
Klem*

Anonym sa...

I love coming to your blog. You are a little piece of inspiration. Thank you!

Donnas Verden sa...

trodde det var Edme med en gang jeg, kjempefint:)Gøy å finne sånne skatter:)

Anonym sa...

Kjempe søte:) Og ble ikke mindre fint med nydelige roser oppi! Klem Linn

Miss Mette sa...

Hei Silje
Nyyydelig sukker- og fløtesettet du har fått tak i - og så utrolig flotte bilder du tar, virkelig vakkert... Ha en fortsatt fn fin kveld videre, klem fra Mette

Grys lille sa...

Kjempekoselig! Er så koselig å være "på besøk" her hos deg!

Ønsker deg en fin ny uke!
klem fra Gry

Hverdagslykke sa...

Hei=)
Så utrolig fin blogg du har, veldig inspirerende! Jeg elsker også Maileg, vanskelig å la være;)
Du har den fineste headeren jeg har sett på de bloggene jeg har vært inne på (og d er ikke få;)) Utrolig vakre bilder...=) Ønsker meg en fin header jeg også...ikke lett...
Stor klem