søndag 31. januar 2010

Rolig søndag ♥

I går var mannen og jeg i 30-årsdag, og ungene sov hos mormoren sin. Så i dag våknet vi klokka 11 (kan virkelig ikke huske sist det skjedde), sto opp kvart på tolv (kan ikke huske at det noengang har skjedd..) og nå slapper vi av foran peisen etter en god frokost! Jeg har egentlig ikke savnet slike morgener etter at vi fikk barn, men at det er deilig en gang iblant, må jeg innrømme...

Nå skal vi snart en liten tur innom skjønne Anna på 2,5 uke, før vi skal på middag til mamma, og møte våre søte små igjen:) Blir deilig det også ♥



Jeg har blitt spurt om jeg kan vise flere bilder fra rommet til Ferdinand, det kommer i morgen :)


ha en god søndag ♥


snør det hos deg også?:)

25 kommentarer:

Anonym sa...

Jajaja! Vil ha flere bilder av rommet til Ferdinand!
Pusser opp rommet til min 4-årige gutt for øyeblikket, og trenger inspirasjon;)og vi har jo helt lik smak..
Linnea♥

Beth sa...

Det snør det snør tidelibom...
Vi har fått masse snø her!

Alle skulle ha en sånn laaang og god morgen av og til uten barn.
Vi pleier låne barnebarna av og til så foreldrene bare har seg selv å tenke på en HEL helg innimellom! Det er sundt for både kropp og sjel og ikke MINST for et forhold!

Lynetmor sa...

Hei, så deilig å sove så lenge da :-) Ha en fortsatt fin dag :-)

Prinsesse Elin sa...

Måtte bare innom til deg Silje for å si at jeg er meget meget glad for at blogg pausen din ikke varte noe særlig lenge:)

Merethe sa...

åå, så deilig! Slik var IKKE min morgen, jeg har mye å ta igjen av husarbeide.. Får fly igjen! heidåå :)

Drømmer om drømmehuset sa...

Høres deilig ut med en sånn søndag. Her var det opp tidlig,med en syk storebror & ei lillesøster som plages med tennene. Men det kommer nok slike dager her også,etterhvert.
Ha en vidre fin søndag.
Klem fra Christina.

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei Silje ♥
Så herlige maileg-kaninen er! Og hyggelig å høre om kvelden ders igår og formiddagen idag. Herlig med slike dager en gang i blandt kan jeg tro.

Her har vi hatt til dels våkennatt med mageknip hos lillemor og skriking. Men formen hennes er mye bedre nå og jeg passer på å sove litt når hun sover! :-)

Ha en fin søndag, kos dere!


Klem Jorid

Kristine sa...

Enig i at det er skjønt en gang i mellom hvor man har barnefri og kan sove så lenge man vil!

Her snør det masse! Vi har vært ute og akt litt, godt å komme seg ut en liten tur.
Kos dere på middag!

Klem Kristine

lisje astrid's husblogg sa...

Høyrest herleg ut:)Flotte bilder:)Gledar meg til å sjå meir av rommet hans:)
Kos dokke i dag<3
Klem frå Astrid:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

god søndag:O)

Lillan

Anonym sa...

Hei Silje!
Har besøkt bloggen din mange ganger,men aldri lagt igjen kommentar før. Vil berre sei at eg er glad for at du er tilbake,og at du har en kjempefin blogg! Synest du tar så fine bilde!Likte veldig godt
puta i senga til Ferdinand! Elsker slike puter!

Helsing Alva,som ikkje har blogg.

Lykkelig som liten.. sa...

Hei hei :)
Så deilig da :) Er godt med sånne rolige morgener innimellom :)

Ha en nydelig søndag :)
Klem Tina

Kristine sa...

Deilig med noen timer fri fra barna, og så er det enda deiligere å se igjen barna♥
Her snør det ikke, men det er kaldt brrr... Ha en fin søndag!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Høres ut som en nydelig søndag!
Fine bilder fra gutterommet.. gleder meg til å se mer. Alltid en fryd å titte på barnerommene dine!
Nyt søndagskvelden;)

Anonym sa...

Ble veldig glad da jeg oppdaget at pausen din ikke varte så lenge. Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus, og jeg finner mye inspirasjon til innredning her hos deg.Har aldri lagt igjen spor hos deg før, men følte det var på tide.Jeg setter veldig pris på den gode stemningen hos deg. Lurer litt på om du vet om noen nettbutikk som selger mailegkaniner?
Jenta mi på 3 syns de er så fine når hun ser de på bilde. Og hun vil så gjerne ha, både selv og til lillesøster vi venter sånn på.
Ha ei fin uke.
MVH Tone, uten egen blogg

Nina og cocobongoo sa...

Herlige bilder:)

Det er jo fantastisk med lange morgener uten barn, spesielt hvis man får sove og ikke våkner som vanlig i 6- 7 tiden;)
Ha en fantastisk kveld!
klem

Hulda sa...

Nei, her nord er vi spart for snø denne vinteren, har vært veldig lite, minimalt.. Men, glatt er det, så noe er det uansett. ;)

Fin maileg kanin. :) Høres ut som en deilig dag hos dere.

Lene sa...

Hei kjære vakre Silje!

Jeg er så glad du er tilbake og det er alltid like hyggelig å besøke bloggen din!

Det er deilig med slike søndager. Det er jo sjelden man har litt tid sammen uten barn.

Jeg kjenner jeg blir babysyk av å høre om lille Anna på to uker. Og min Alma er jo ikke mer enn 10 måneder.... Har gjerne skulle hatt en til snart, men nå venter hverdagen og jobb igjen og da må jeg vel innse at jeg har i grunn mer enn nok med mine tre. Men det er jo lov å drømme.....♥ ♥ ♥

Mange klemmer og varme ønsker om en fin søndagskveld!

Lene ♥

det hvite hjerte sa...

Gleder meg til å se bilder
fra Ferdinands rom ... ♥

Høres ut som en herlig dag,
av og til er det ren lykke å bare være kjærester og ha litt barnefri ....!

Tenker allikvel det var herlig å treffe barna sine igjen,
jeg elsker slike gjensynsgleder
i hverdagen etter noen timer/et døgn borte fra hverandre, det er
sunt & godt for liten og stor og så DEILIG å klemme hverandre igjen ...!

Ha en herlig søndagkveld, klem til deg Silje ♥

Lille Frøken Jensen sa...

Koselig med litt alene tid, tror det er viktig, så er det ekstra godt å se barna igjen. Gleder meg å se flere bilder fra Ferdinan sitt rom, gøy med noen idèer:)
God uke♥

Anonym sa...

Hei!
Koselig å se du er tilbake igjen. Liker bloggen din veldig mye. Denne Bakkebygreda dvd du referer til, må jeg titte etter..for jeg kan nemlig sitte å se på Emil og studere kopper og kar, kopphåndkler osv. Ungene og mann ler av meg, men det er jo så mye fint å se, ikke sant?
:-) mvh siv Kile i vestfold

Maret sa...

Der var du tilbake, ja...
og nå er vel heile familien samla..

Ha ei fin vinterveke.

Anonym sa...

Godt at du er tilbake Silje:) Kjempe gøy å se på alle de fine bildene og lese det du skriver. Jeg tenker at det er ganske så forståelig at du ikke rekker å kommentere alle, jeg er ofte innom her uten å legge igjen en kommentar....er bare litt sånn det blir;) Men er vikig å gå en tur innimellom for å få luft og ikke minst passe på helsa! Ikke glem at vi har blitt mye mer stillesittende etter all pc bruk (lærer masse om dette på skolen serru:P). Ha en kjempe fin uke! Klem Linn

Janne Lillian sa...

Hei Silje! Det høres ut som en deilig helg:-) Det er godt med rolige dager innimellom, godt for voksne og godt for barn:-) Ha ei strålende uke. Klem fra Janne Lillian

Anonym sa...

Sååå nydelige rom barna dine har...Helt skjønne! Veldig fin blogg også!