søndag 3. januar 2010

Nytt år!








Godt nytt år alle sammen! Og tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på årskavalkaden min:) Siden jeg lå rett ut med omgangssyke på nyttårsaften, varmet de utrolig godt! Takk til dere som har sendt så koselige mailer også, dere er så snille!

Vi har hatt en fin start på det nye året. Middag hos familien både 1. og 2.januar, og ut i snøen på formiddagene (dvs mann og barn, jeg måtte ha et gjensyn med vaskeklut og skittentøy, som jeg tydeligvis hadde tatt juleferie fra:)) Julepynten har flyttet ut, det var litt vemodig å høste juletreet må jeg innrømme, men SÅ nydelig å få inn roser og en hortensia i nydelige rosafarger!

Nå skal den siste dagen i juleferien nytes til fulle:)



ha en fin søndag!

24 kommentarer:

Linda sa...

Heisann Silje.

Godt nytt år ønskes til deg og dine!!

For noen nydelige bilder du viser!

Nyt resten av helgen:)

Klem Linda

Hulda sa...

Godt nytt år ønskes deg, Silje! Har sett igjennom alle bildene fra dine to siste innlegg nå. Virkelig mye vakkert. :) Gleder meg til å følge bloggen din, og se alt det fine du finner på, også i dette nye året. :) Flott og nesten vårlig, eller skal jeg heller si vintervårlig hos deg nå. :) GOD NATT

Monja Therese sa...

HELT HERLIG...mitt juletre åker ut i morgen...nå er det et år til neste gang. nyt siste dag i ferien....klem fra Monja

jordbærpiken sa...

Godt nyttår til deg også! Så nydelige roser. Her skal julen få lov til å stå litt til siden vi nettopp har kommet hjem fra juleferie. Kan ikke si jeg gleder meg til å pakke ut haugen med bagasje som ligger oppe i gangen. Vurderer å svinge meg rundt nå før jeg legger meg så vi slipper å stå opp til rotehus i morra.

Ha en god natt! Godt at du er frisk igjen. Klem!

Ruths datter sa...

Nydedlige roser du har.Fine bilder med glade barn i snø.Det er nå ålreit da i snøen.
Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei Silje!
Herlige bilder, og høres ut som dere har hatt noen flotte dager. Tross at du lå syk :-/

Håper dere får en fin tid fremover!
Klem J

Strikkelaura sa...

Wow, nyydelige bilder og en fantastisk blogg! Godt nytt år :)

Jeanette Isabel sa...

Hei! Du har så mange flotte bilder i bloggen din. Jeg blir utrolig inspirert:-)

Miss Mette sa...

Hei Silje
Så utrolig mange flotte bilder du viser! Virkelig inspirerende og komme innom bloggen din ♥ mye flott du viser og alltid så klare, store fine bilder. Årskavalkaden din var trolig nydelig… tror jeg ble ”smittet” til å lage en slik til neste år ;o) veldig fin… Ønsker deg et riktig godt år – så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2010. Ønsker deg en fortsatt fin helg ♥ klem fra Mette

Mona Christin sa...

Hei Silje.

Jeg har sikkert sagt det før, men du har en fantastisk flott blogg. Din er på min "faste" runde daglig.

Håper du får noen fine dager nå før hverdagen henter en inn igjen.

Ha en fin søndag.

Klem fra Mona C

det hvite hjerte sa...

Her går siste rest av julepynten
idag (les juletre)
det var så vakkert i år så jeg
har egentlig ikke lyst til å kvitte meg med det, men alltid ellers har det røket ut hagedøren
1. januar så i år er jeg skikkelig på overtid *fnis*
I morgen er det tilbake til jobb, skole og aktiviteter igjen, skal faktisk bli litt godt nå etter en lang herlig juleferie...!
Ha en fin søndag, Silje ♥
klem
ann-christin

sylvia sa...

hei silje.
nydelig å få vekk jula,
å inn med noen vår farger
ønsker deg og dine en fin søndag.
klem fra sylvia

Kristine sa...

Godt nytt år! Så nydelige blomster du har fått i hus! Jeg må få satt inn noen nye jeg også, alle sviblene er døde, og julen ryddet bort.
Kos deg den siste fridagen!

Klem Kristine

Janne sa...

Godt nytt år:)

Janne sa...

Godt nytt år:)

Anita sa...

Hei snuppa! Her er også julen borte, og må innrømme at det er ganske så befriende! imorgen starter vårt nye og forbedrede liv :0) Nå ser barna barnetv og jeg blogger litt før vi skal spille ett spill og lese litt, tidlig i seng alle mann! Nå vil lillemor sitte i fanget så da får pc`n vike! kos dere!

Lene sa...

Heisann!

Så leit at du ble liggende syk på nyttårsaften, det er jo gjerne en dag man har planer for. Men godt å høre at du er på beina igjen.

Vi har akkurat ryddet bort det meste av julen, eller dvs at alt av julepynt ligger på spisebordet. Skal pakke det bort i morgen når det er lyst. Det er vel det jeg liker minst med denne årstiden, det at det er så mørkt tidlig. Så nå gleder jeg meg til at dagene blir lengre og lysere.

I morgen skal jeg til byen og bytte noen julegaver for sønnen min, skal da stikke innom mester grønn og se om jeg finner noen tulipaner. Har sett på bloggen din at du har så mange fine kunstige blomster. Jeg greier aldri finne noen jeg liker i butikken, har du noen tips til butikker som kan ha noen. Det er jo så kjekt å ha noen liggende, som man kan ta frem på slike dager som i dag.

Nå er ungene i seng og det er ikke lenge før jeg skal ta kvelden også. I morgen er det jo første skoledag etter en lang juleferie.

Lene ♥

Wibeche sa...

Godt nytt år!

Flotte bilder:)

Wib.

HønePøne sa...

Så nydelige blomster!
Her er jula også ute, og jeg drømmer om vårblomster. men med arbeidshelg og nærmeste hagesenter en halv time unne, har det blitt med tanken. neste uke kanskje?
Klem

Benedicte sa...

Herlige bilder!!

Jeg følger deg trofast i 2010 også, jeg:))

Godt nytt år!

Velkommen til min kreative verden sa...

For en vakker blogg du har. Nydelige bilder.

Jeg blir nesten stum av både blomster, pynt og alle de nydelige detaljene

Anonym sa...

Hei Silje.
Må bar si at du virker så urolig voksen for alderen! Du er jo kun 27 år!! Føler selv jeg aldri blir voksen jeg, og jer er ti år eldre enn deg!
Når,og hvordan fikk du interessen for den nostalgiske, litt gammeldagse stilen? Alt er så gjennomført!! Huset er jo ogsåå i samme stil, fantastisk!
Tips til noen som elsker stilen din, men som bor i et 60-talls hus med enkle rom og rene linjer???
Klem fra ei som leser bloggen din hver enste dag;)

Anonym sa...

ooops!! der ble det jammen meg mange skrivefeil! Beklager, og jeg som er supernøye på rettskriving!! Må skylde på at det er over midnatt..

Nina B. sa...

Hei!

Så herlig blogg du har, og nydelige unger med flotte navn :)
Surt at du ble utsatt for bildestjeling, noen folk bare har ikke egne liv... her vil jeg gjerne titte innom igjen, håper det er greit. Godt nyttår forresten. Fargen på rosene er helt nydelig - hadde de samme i dåpen til minstejenta vår.

Nina B.