tirsdag 12. januar 2010

Må ærlig innrømme...





    
..at jeg er glad det går mot lysere tider! Vinteren er fin, ingen tvil om det, og all snøen vi har fått er helt fantastisk! Men når gradestokken viser ned mot -28 grader og man ikke kan være ute på mange dager, da er det godt å tenke på alt som venter til våren og sommeren! Jeg er nok sånn som person, jeg nyter tiden vi har nå, men drømmer alltid om det som kommer!



    


Den ene syrinbusken vår på ulike stadier, i februar i fjor, så i april og til slutt i juni! Naturen er fantastisk!

er det flere enn meg som gleder seg litt til våren?;)



ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Beate sa...

Hei!
Jepp,gleda meg sååå til lysere dager,vår i bakkan og fuglesangen da;)
Varmt og godt i solveggen,å frø såing..masse,masse;)
Forresten fant ikke din mail adr her?
Fin blogg du har<3

Anns draum sa...

ÅÅååå så eg gler meg til våren!!! Kan knapt vente. Her ligg snøen tjukk og temperaturen har vore langt over -20. Men no blir det litt lysar for kvar dag, gler meg sånn til mars, når sola varmar og dei første løkplantene tittar fram;))

Ha ein flott kveld.

Monja Therese sa...

å så fint innlegg, jeg er også sånn som deg, når det er sommer, ser jeg fram til høsten, når høsten kommer gleder jeg meg til vinter, når vinteren er her, ser jeg fra mot våren, og når våren kommer, ja da ser jeg fram til sommeren:)SNODIG, men sant:)men en ting er sikkert, hver årstid har sin sjarm:)

Fine bilder som alltid fra deg, du har så nydelig blogg, elsker den...sukk, man får nesten lyst til å reise på besøk til det rød huset ditt:)

Ha en forsatt fin uke, håper på litt færre blå på gradestokken, litt kjedelig og ikke kunne gå ut,selvom været er vakkert,med blå klar himmel og sol...hjelper det lite, nåe man har frysebokstempratur, og vel så det.

Klemmer fra Monja

jordbærpiken sa...

Å, deilige bilder! Jeg gleder meg til våren jeg også! Det er nesten den beste årstiden syns jeg (sommeren er best). Alt er så lyst og grønt og man har så mye å glede seg til.

Jeg er som deg. Syns hver årstid har sin sjarm, og nå koser jeg meg skikkelig over all snøen, men gleder meg likevel til våren.

Supersøtt kakefat Augusta har fått. Treleker er herlig! Ha en god natt. :)

Lottas Himmelrom sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaa..Blir herlig:)

Lykkeliten sa...

Gjett om jeg gleder meg!

Nydelige bilder fra deg i dag. Elsker den headingen- hvor er de nydelige koppene fra?

Klem fra lykkeliten

Små hjertedrømmer sa...

Jeg også gleder meg masse til våren kommer.
Godt det ikke bare er meg, som lengter etter
lysere ettemiddager.
Vips så er den her........

Ha en fin dag, klem Ina

det hvite hjerte sa...

Nydelige hagebilder,
mmmm sommeren er fantastisk fin,
men elsker vinteren også jeg :)
Hvordan er du i formen, er du tilbake i jobb etter juleferien?
Ha en fin dag ♥

Henriette's innfall og påfunn sa...

Ja!!! Gleder meg enormt til våren nå! mTror ikke jeg har begynt å gledeså mye, meg så tidlig før. Men Kulda har vært ubamrhjertig og er det fortsatt selv pm det nå "bare" er 18 minus.
Så heldig du er som har ett så fint syrintre og glede deg til, til sommeren :-)

Guttemamma sa...

Er egentlig glad i alle årstidene,alle gir gleder på hver sin måte:)
Vil gjerne ha skigåing frem til påske,men er gjerne på hytta i påsken og når vi kommer hjem bør det være vår..hi hi. Sommeren er heller ikke å forakte,små bare,solbrune føtter som løper i gresset...
ha en fin dag,Silje!!
klem fra Anette

lisje astrid's husblogg sa...

Nyyydelige bilder:)
Å ja,er sååå enig med deg:)
Takk for gode ord frå deg<3
Ein god dag ønskast:)
Klem frå Astrid:)

mammalykkelig sa...

Nydelige bilder! Jeg er i grunn glad i vinteren slik den er akkurat nå (bare 7 minus) men når jeg så bildet av trillebår med gras i, så kunne jeg kjenne lukta og hvordan gresset er under føttene... Åh! Jeg savner plutselig sommeren!! Å hente deilig friskt tøy på snora, høre hønene våre klukka når denne trillebåra med gras tømmes hos dem og høre huskestativet til ungene knirke!! Jo, det skal bli greit med sommer ;)

:) Ann K

Nina og cocobongoo sa...

Så herlige bilder, men jeg må innrømme at det føles litt fjernt akkurat nå;)
Men det skal bli veldig deilig med lysere og varmere tider.
ha en fin dag!
smil og klem

aase sa...

Med de lekre bildene der så må man jo bare glede seg til våren ja!! Her sitter jeg med lue, votter, dunjakke, ull fra topp til tå...og jeg er på jobb altså!!!!!! JA JEG GLEDER MEG OGSÅ TIL VÅR OG ALLER HELST SOMMER!!!!!

Christine C sa...

Så deilige bilder :) Ja, jeg gleder meg sinnssykt til sola varmer i ansiktet og det begynner å spire og gro i hagen igjen. Det har allerede blitt litt lengre dager og kuldegradene er ikke så mange nå, så det blir nok vår igjen om litt.
Men det er vel bra med litt vinter i mellomtiden, slik at vi kan glede oss litt ekstra over å få varmen tilbake.

Ha en fin dag!

Nina B. sa...

nydelige bilder du har, virkelig herlig varme over de. Kjenner meg igjen i det du skriver om å drømme om det som kommer, men jeg koser meg virkelig med det nydelige været vi har nå også. Ikke hverdagskost på vestlandet det ;)

Kjempekoselig hus dere har!

huset med det rare.. sa...

Så deilige vårbilder du viser frem!! Gleder meg bare enda mer..

Stien sa...

selv her i belgia syns jeg naa at vinteren tar litt lang...
men da tenker jeg paa tiden i norge, og at det tokk enda lengere der! maa vel si at jeg er veldig veldig glad i vinter og snoe. og at jeg har aldri vaert saa glad for at vaaren kom da jeg bodde i norge! det er saa fint med klar kontrasterende aarstider (i motsetning til i belgia).

Anita sa...

Sukk! Det er den beste tiden på året, synsjeg ihvertfall! Så nydelige vårlige bilder! Nyt dagene nå også! klemmer fra Anita!

Lykkelig som liten.. sa...

Hei på deg :)

Jaaaaaaa, jeg gleder meg til våren :)Det skal bli så deilig. Vi har vært heldige med vinteren i år, med masse snø, men det skal bli så deilig når våren kommer :)

Kjempe flott bilder:)
Klem Tina