onsdag 30. desember 2009

Vinterbarn





I dag er det -26 grader hos oss, og et nydelig vintervær. Jeg har vært ute og handlet kalkun og annen mat til nyttårsaften, og resten av dagen skal jeg tilbringe inne, i et varmt hus:) Jeg holder fortsatt på med å lime inn bilder i album, men er snart tom for bilder, så nå må det bestilles flere!

I løpet av ettermiddagen skal jeg pakke vekk julepynten. Nå har den vært fremme i over en måned, og det skal bli deilig å få det litt ryddigere og lysere igjen! Stjernene som lyser i vinduene, og vinterjenta får bli enda litt:)



ha en fin onsdag!

8 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Ha en superfin dag!
Klem

Anita sa...

26 minus er kaldt det vennen, da er det godt å være inne! Sååå skjønn vinterjente! Her går julepynten til helgen, det skal bli godt! Her er det bare 13-14 minus idag og vi har vært på en shopping runde på øya her, har fått kjøpt meg en strikket kjole og en tunika på halvpris + at jeg har vært på Fryd for Øyet og handlet adventsstake, skal dit i morgen også og prute litt på noen nydlige juleroser ;0) (Sjefen der mente det var lurt, hihihi ) Kos dere i vinterland og ha en flott nyttårsaften! Klemmer fra Anita

Hulda sa...

Da har dere det kaldt ja, her er bare -5 grader. Syns det også var kaldt da jeg var ute.. Her blir julepynten lengre, for det er jo jul enda. Iallefall i min tradisjon. Jeg begynte ikke å pynte for alvor før uka før julaften. Koselige bilder fra deg i dag også, syns den rosa svibelen passet så godt i lag med figuren. Vakkert. :) Godt nyttår!

Forever Love sa...

Fine bilder og så kaldt tror jeg aldri jeg har opplevd..
Godt dere har et så koselig hus å varme dere i:)

Leste innlegget under og tenkte å anbfale deg å signere bildene dine? Har ikke lest kommentarene så kanskje det allerrede er anbefalt, men da er det iallefall ikke så lett å stjele dem..

Ha en fin nyttårsfeiring!

Klem Tonje♥

Marika C. Hetland sa...

Alltid så koselig å være innom bloggen din, Silje! Ser du er tom for bilder? Det er tilbud på fremkalling på japanfoto.no nå. 0,19kr pr bilde!

Monja Therese sa...

Oi hos dere var det jaggu kaldt...her er det minus 19, og jeg synes nå det var kaldt nok:)men herlig med knitring under støvlene når man går, og den klare og stille luften....men synes dog det er best med innekos nå:)

Her står julepynten over nyttår, dvs at den blir ryddet bort i løpet av helgen....alltid godt å rydde det bort igjen også...og alltid like koselig å ta det fram igjen...:) Ha en fin lille nyttårsaften...er vel i grunn ikke noe som heter det...men la gå:) I morgen er dett jaggu siste dag i 2009...synes tiden går så fort....nesten litt for fort. Er jo ikke såååå lenge siden vi feiret nyttårsaften sist...men i morgen er det alt et helt år siden sist....Klemmer fra Monja

Kristine sa...

Nydelig vinterjente du har i vinduet! 26 blå er litt vel kaldt, her var det bare 9-10 i dag, og jeg synes det er mer enn nok! Her kom julepynten opp 23 des, så den får stå litt til.

Maliva`s verden sa...

Hei...vil bare si at du har en fantastisk vakker blogg som jeg legger til på min bloggliste. Her skal jeg ikke gå glipp av noen innlegg...Takk for titten og godt nytt år til deg fra Maliva