mandag 28. desember 2009

Vakre julegaver!

 

 

 

 




Jeg har fått så mange fine julegaver! Mange vakre ting, det er ikke tvil om at venner og familie kjenner meg godt, og vet hva jeg liker:) Jeg fikk bl.a, som dere ser: tre nydelige kjeder (det med hjertet er fra mannen min!), neglelakk fra Anna Sui, glass til lys, en engel, silkeskjerf fra noa noa, og mye mer. Jeg fikk en nydelig gammel brosje også, men den har jeg glemt å ta bilder av... Alle disse vakre tingene varmer hjertet og pynter opp både meg og hjemmet, og jeg setter stor pris på de!




Men finnes det noe vakrere enn en treåring som stolt gir mamma og pappa en gave, som han sikkert har brukt lang tid på å lage i barnehagen? En litt skjev, men akk så sjarmerende julenisse, med skjegg og det hele.

Så heldige vi er, som får gaver av både det ene og det andre slaget!



ha en flott kveld!

22 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

O helige natt... så mye fint,
nydelige rosafarger, jeg elsker rosa.... og hvitt.... og sølv...
elsker visst litt av alt...!

Enig med du fine gaver er fantastisk gøy, men gavene fra barna som de har puslet med uten at vi har visst om det varmer aller mest av alt...!!! ♥

Ha en fortsatt fin romjul, vennen!

klem ♥

Henriette's innfall og påfunn sa...

Så flotte smykker du har fått!
Fortsatt god jul :-)

Hege sa...

Så mye fint!
Spesielt den hjemmelagde, de rører est ved hjertet syns jeg:-)
Ha en fortsatt fin romjul, klem Hege.

Anitas hus sa...

Å du store! For noen flotte julegaver nissen hadde med seg til deg i år Silje, men du vet good things happens to good girls;)

Skulle gjerne vært mottaker av alle gavene du fikk, inklusiv den skjeve nissen, herlig:O)

Kos dere i det flotte vinterværet vi har nå!
Klem, Anita:O)

Christine C sa...

Å, så mye fint du har fått...du må ha vært snill jente i år :-))
Og den lille nissen var jo så herlig...rørende med slikt som de minste har klart å pusle sammen selv.

Fortsatt god romjul til deg.

Kristine sa...

Nydelige gaver du har fått! Flotte smykker og den neglelakken likte jeg kjempegodt!

Klem Kristine

Therese sa...

Hei hei kjære deg. Vel overstått julekveld, og herlige romjulsdager er i gang. Vi koser oss. I går var vi på skøytebanen, fantastisk. Mor var i farta med skøyter på bena, lenge siden nå, men etterlengtet. Nelia satt stolt som en hane oppå en bruskasse,samtidig som jeg dro henne bortover isen.

Hvordan går det med dere? Kjempe flotte julegaver du har fått? Da er jeg jo i blogglia igjen, he,he. Overrasket??Jeg har jo hatt mine tanker om det. Har redigert og ordnet litt. Ønsker deg en god uke. Her i huset har vi vært på julemiddag hos svigers, nå ligger bena på bordet og vi slapper av. Ha en go kveld. STOR KLEM

Elin Anita sa...

Nydelige gaver du har fått...likte det med de lys rosa rosene på:)
Og sjarmerende den nissen fra minstemann....
kos dere videre
klemmer

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Drømmen om en eplehage sa...

Ute på en liten julebukk runde for å by god jul.

Nettet hikker her, men jeg skal nok komme rundt før nyttår ;o)

De beste ønsker!
♥ ♥ ♥

ELIN sa...

Gratulerer med masse flotte gaver. Vi er heldige :) Klem fra Elin

Mags Romantiska Smycken sa...

Hej
Oj, här är det mycket att se,
besök gärna mina två boggar;

https://vindsromantik.blogspot.com

www.magsromantiskasmycken.blogspot.com

Nu ska jag fortsätta botanisera på din underbara blogg.
Många Kramar

Ruths datter sa...

Det var mange fine gaver på en gang.Likte spesielt det flotte hjertetsmykket.
Klem

sylvia sa...

nydelige gaver.
ønsker deg en god natt.
fra sylvia

Emmas Verden sa...

mange flotte gaver Silje..men nissen var nok den vakreste ;)

ønsker deg en fortsatt fin romjul!!

klem Anne***

Love Peace Pionies sa...

Koselig med hjemmelaga gaver...
Det smykke med rosene var så nydelig!! Helt min smak...
klem Kristina

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Utrolig vakre gaver. Jeg digger nissen fra barna. Slike gaver er alltid kjekkest:)
Ha en fin dag videre Silje. Klem fra Elin:)

Fro sa...

Så fine bilder av flotte julegaver!

Tante Hilde sa...

ÅÅÅ så mange nydelige smykker du kan pynte deg med. Nissen fra Ferdinand var sjarmerende. Ta vare på den. Ha en god nyttårshelg. Klem fra tante

Landcharm sa...

Mange fine gaver! Forsatt god jul!

Fru Fjeldhammer sa...

Helt nydelig!!
ha en fortsatt fin romjul..
klem

Malin sa...

For noen flotte smykker du har fått. Likte spesielt godt det med rosen på :-)