fredag 18. desember 2009

Mine favorittnisser ♥




Jeg liker så godt disse nissene! Jeg har seks forskjellige, som jeg har kjøpt på antikvitetsmesser og i bruktbutikker i løpet av de siste årene. Jeg liker så godt de blide fjesene deres:)






Men mine absolutte yndlingsnisser er uten tvil disse;) To fine små nissebarn på vei til nissefest i barnehagen!


I kveld er mannen og jeg bedt på middag, og ungene skal til tanta og onkelen sin på overnattingsbesøk! De kommer nok til å kose seg masse med søskenbarna sine:)


ha en flott fredagskveld!

13 kommentarer:

Benedicte sa...

Hei Silje!
Nydeligste nisseunger nederst:)
De andre nissene var også søte! Jeg ha alltid ment at ansiktet er det viktigste på nissefigurer!!

Koselig med middag sammen med venner!

Kos dere!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så koselige bilder :-D

Kos dere ikveld, vi skal på vennejulebord!
Klem J

ninabakke sa...

Super søte, spesielt de to nederste, hihi :D

MarnyAlice sa...

Ingen jul uten nissa, både som pynt og som ekte nisse jenter og gutter :)
Skjønne :)

Klem M :)

Ruths datter sa...

Ja,de nissene der så lure ut.De under ser også litt lure ut.Koselig.
Ha en fin fredag,Silje

Christine C sa...

Herlige nisser alle sammen :)
Det blir ikke ordentlig jul uten.

Ha det fint i kveld og ha en god helg!

Mona Christin sa...

Hei.

Nisser hører julen til. Min mormor hadde en makan og den var jeg alltid så redd for da jeg var liten. Men dessverre ble den ryddet bort da hun kom på hjem.

De "ordentlige" nissene er jo søtest da. Skulle bare mangle.

Ha en fin helg.

Klem fra Mona Christin

Flittige hender sa...

Nydelige nisser - alle sammen.
Ønkser dere en koselig middag....
deilig med litt barnefri.

lavendel mio sa...

Nei, så gøy da!!
5 åringen min kom så happy inn dørene i dag, se hva jeg fikk med farmor, og det var en slik nisse:))
Tror jeg må passe på denne:)
Og dine yndlingsnisser var jo såå søte:)
Klem Hanne

jordbærpiken sa...

Koselige nisser, og helt skjønne nissebarn du har. :) Kos dere i kveld! Klem!

Blå-hvit samlemani sa...

Skjønne nisser, både de små og de litt større...

Her er vi lovet snø i morgen, hvis den ikke kommer blir jeg skikkelig skuffet. Det er i alle fall kaldt nok...

Ha en fin helg!

Kristin

Tante Hilde sa...

Skjønne nisser og nissebarn.Herlig. Koselig med besøk.Klem fra meg til deg

Min Lille Drøm sa...

Hei hei;)
Nissene er så nydelige, skulle gjerne hatt mange av dem, men sitter nå her med bare den ene.
Håper kvelden i går var fin og at dere fikk sovet ut og slappet av i dag.
Vi hugger nok juletreet våt i morra, blir nok litt stress i dag. God helg kjære venn;)
Klem