torsdag 17. desember 2009

Jul hos Augusta ♥


Rommet til Augusta er vasket og ryddet til jul. Hos henne er julen i pasteller!





Nissejenta fra Sia står i vinudeskarmen. På bildet til høyre er to av bursdagsgavene hun fikk til 2-årsdagen!En lysrosa postkasse og et smykkeskrin!



På kommoden fra Ikea står et lite juletre, som vi plukket i skogen forrige helg. Siden det ikke er stikkontakt der, har det ikke lys på, men det glitrer jo alikevel;) De rosa sviblene er kunstige, og kjøpt på Hemtex for 5 kr stk.





Gammel, ny og hjemmelaget julepynt i skjønn forening:)



Jeg er nesten forelsket i kofferten fra Søstrene Grene, fargene er så nydelige!




I kveld skal jeg på julekonsert med Oslo Gospel Choir, gleder meg!


ha en flott torsdag!

31 kommentarer:

Cecilie sa...

Nydelig, Silje! Som alltid!

Kos deg i kveld! :)

Klem!

mi-rachel sa...

for et nydelig julepyntet jenterom!

Villa von Krogh sa...

Vakkert pikerom du har laget. :)
Kos deg masse i kveld. Klem fra Anine

Stunder av lykke sa...

Kjempe koselig!
Rosa jul i lekehytta vår også:-)
Må ikke alltid være rødt for å få litt julestemning;-)

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelig jenterom!! drømmerom:) Ha en fin kveld:))


klem Lillan

Edda sa...

Heisann:)
så nydelig ett rom Augusta har...tenker hun er en liten skjønn prinsesse:)
Ha fortsatt en kos førjul...
klemmer fra meg

Henriette's innfall og påfunn sa...

Veldig flott bolgg! Har lagt deg til i "følgeren" min:-)
Nydelige barnerom:-)

Lokki sa...

Dette er så yndig, søtt og vakkert!
Gjennomført til fingerspissene, helt lekkert!
Moro at du bruker pastell også til jul!
Du gjennomfører med stø hånd *)
Imponerende, ble litt satt ut av alt dette vakre!
♬ Ønsker deg "god konsert" og en herlig dag videre ♪
Klem Lokki

KRISTIN sa...

Nydelig rom til ei nydelig lita prinsesse!! Kos deg på konsert!

: )Klem!

Living LaVida sa...

Nydelig julerom lillejenta di har fått! :)
Den kofferten har lillejenta mi også, nydelig er den, så fornøyd med det kjøpet ja:)
Ha noen strålende dager fremover!!

Jannes lille sted sa...

Så ndelige bilder du viser som vanlig! Kjempeskjønt pyntet jenterom!

Kos deg på konsert!
Klem Janne Merethe

Kristine sa...

Koselig julepyntet jenterom:) Flott å se at pastell også kan brukes i jula. Hvordan har du hengt opp kjolen på kommoden hennes?

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempekoselig julepyntet jenterom! :)

Kos deg på konsert!

Grys lille sa...

Så nydelig! Husker jeg koste meg med innleggene dine i fjor jul og... :) Gleder meg til vi kommer inn i vårt hus, da skal jeg også kose meg med slikt! Høres kjekt ut med konsert:) Vi var i går, med Bettan og Rein Alexander:)

Klem

Anita sa...

Hellenussen så skjønt! Vakkert, perfekt for den lille prinsessen!! Håper du koser deg på konserten, sitter her og strikker jeg da, idag er det lue til Vetle, Linuslue :0) Klem fra Anita

Emmas Verden sa...

heisann Silje ;)
her var det jammen koselig..heldige Augusta som kan kose seg på dette vakre rommet!!!
ønsker deg og dine kjære ei koselig jul Silje :)
varm juleklem fra Anne***

Randi sa...

Så fint du har pyntet. Skikkelig julepyntet jenterom. de skal jeg huske til neste jul til Maria sitt rom.

Kos deg på konsert!

Nettelita sa...

Fine jenterommet, med mange skjønne detaljer! :)
Håper dere har kost dere masse på konsert! Kan tenke meg det var veldig koselig!
Klem klem

Anne sa...

Heldige prinsessen! :) Den rosa postkassen så jeg i en butikk her om dagen, har tenkt på den siden...morsomt å se den hos deg :) Må kanskje ha en sånn til min prinsesse også ;) Kos deg med konsert og den herlige førjulstid! :0

Klem Anne

Marthe sa...

Så utrolig koselig! Jeg gleder meg til å få orden på barnerommet...

sylvia sa...

nydelig pyntet jente rom.
kos deg på konsert.
klem fra sylvia

Hege sa...

Aldeles nyydelig- hvem ville ikke likt seg der:-)
Ha en fin jul, klem Hege.

hjemmefruen sa...

Åh, for et fantastisk nydelig rom. Heldige Augusta. Da jeg var lita (på slutten av 70-tallet) var rommet mitt KNALL rød - godt tida har forandret seg:-)

Therese sa...

Hei hei Siljemor. Så utrolig flotte bilder. Takk for sist. Alt var veldig koselig hos deg. Har dere kost dere i dag? Her hjemme slapper jeg av, etter en hektisk dag i barnehagen med juletrefest. Nå sitter jeg med bena høyt på bordet og ser at klokken er halv tolv, men likevel koser jeg meg og nyter stilletid foran peisen så godt jeg kan. Ønsker deg en god helg. Hils. STOR KLEM FRA THERESE.

mali-mo sa...

Så flott! Utrolig koselig koselig og koselig ;)

Kjempefint pyntet. Ser på lekene at hun begynner å bli stor jente hun også ;)

Morsomt, jeg la ut bilder av Amalies rom idag også, visste ikke at du hadde lagt ut da ;)

Håper konserten var flott ;)

Ruths datter sa...

Så trivelig og ryddig dette rommer var da. det er vel ikke så ryddig hver dag.Vakkert pyntet,Silje.Utrolig koselig.Heldig denne janta som eier dette rommet.
Kos dere

Karin sa...

For en kjempefin framside du har. Skikkelig fin å julete. Å for et nydelig rom Augusta har. Ble helt misunnelig jeg. Du er skikkelig flink altså.Ha en fin førjulstid.

Wibeche og Rune sa...

Du har en flott blogg:)

Veldig koselig og pent barnerom:)

Henter litt inspirasjon hos deg til jentene mine sine rom:)

Ønsker deg en god jul.

Wib.

Merethe sa...

åh, kan jeg få bli med på te-selskap? nydelig!

Tone sa...

Ah... Alt er så vakkert hos deg!!

creatingcarla sa...

ein wunderschönes kinderzimmer!
ganz liebevoll eingerichtet und sehr schön dekoriert!
liebe grüsse aus der schweiz, carla