tirsdag 8. desember 2009

Engler daler ned i skjul...










Denne engelen står oppå et skap i loftstua, og jeg har faktisk ikke innsett hvor vakker den er før jeg tok disse bildene! Jeg har vurdert å kvitte meg med den til og med! Men jeg liker engler så godt, og kanskje den bør få en enda finere plass nå som det er jul!



Jeg har fått en nydelig award av Lene Christin, hun har laget den selv! Tusen, tusen takk, for award, og for flotte ord!


Jeg skal gi den videre til 7 stk:

Monica, Min lille drøm: En av mine beste venninner, som jeg setter enormt pris på.

Merethe, Many little blessings: Også en god venninne, selv om vi aldri har truffet hverandre! Men når man har nesten daglig kontakt på blogg og facebook, blir man kjent alikevel, og jeg er så glad jeg har blitt kjent med henne! Energisk snart-fembarnsmor med et nydelig hus, need I say more.. Jeg elsker bloggen hennes!

Nettelita: Nok en venninne, vi møttes da vi gikk på sykepleien sammen (sammen med Monica også;)) En sprudlende jente, med et vakkert hus!

Anita: Enda en venninne jeg ikke har møtt! Vi begynte å blogge samtidig, og har hatt god kontakt siden:) En dag skal vi nok treffes også;)

Jordbærpiken: En blogg og blogger jeg setter stor pris på! Vi har mye til felles tror jeg;)

Hulda: Nok en god venn her inne, trofast med sine koselige kommentarer. Har en flott blogg som absolutt må besøkes!

Den blå halvkule: Cecilie bor med sine to små jenter på en gård,  og jeg liker så godt holdningene hennes. Og Ferdinand elsker å se bilder av dyrene!


Kunne gitt den til enda flere, setter så pris på dere som er fast innom bloggen min, og skriver så hyggelige ord! Tusen takk alle sammen!



Denne engelen fant jeg sist jeg var hos pappa skrotnisse. Da jeg så at det lille lyset fortsatt virket, måtte jeg bare ha den med hjem:) Da vi bakte pepperkaker i helga, satt jeg og trykket ut kaker, tilfeldigvis av en engleform. Da spurte Ferdinand, "mamma, ELSKER du engler?"

He he, jeg vet ikke om jeg elsker dem, men jeg liker dem ihvertfall veldig godt;)



ha en flott tirsdag!

15 kommentarer:

Konvallhaugen sa...

God morgen!
Jeg elsker engler jeg også, det er noe fredeligober dem. Har du sett englene fra Willow Tree? De tror jeg også du vil like...
Ha en fin dag!

Randi sa...

Skjønne engler. Jeg er også svak for engler.

Ha en fin dag!

Villa von Krogh sa...

Så nydelige bilder. Og gratulerer med award! :)

God tirsdag fra meg.

KRISTIN sa...

Heisann! Den øverste engelen bør nok absolutt få en bedre plass denne jula, ja - for den var kjempefin. Eg veldig glad i engler selv - og etter at jeg mistet mamma for snart et år siden - så betyr de nok enda mer enn før, tror jeg.

Gratulerer med flott award. Ha en god dag.

cherryblossomgirl sa...

Nyyydelig engel!
Og så fine bilder du tok av den. Helt herlig!
Nyter de julepyntede innleggene dine! Herlig å se et tradisjonelt rødt julehjem!
Ønsker deg en fiiin førjulstid ♥

Min Matverden sa...

Jeg har bare et ord; VAKKERT!! :o)

TANTE HILDE sa...

Nydelige bilder.Det er vakkert med gamle engler. Ha en fin tirsdag. Klem fra tante

Jannes lille sted sa...

Hei, og god tirsdag

Så utrolig flotte engler du viser oss i dag! Fine begge to, spesielt den øverste var jo bare nydelig. Og gratulerer så masse med awarden. Virkelig fortjent!

Klem Janne Merethe

Cecilie sa...

Så utrolig koselig å få award! Nå ble jeg glad! Du er en engel. ;)

Jeg elsker også engler. I mitt hus finnes det ikke nisser til jul. Bare engler!

Her har jeg enda ikke pyntet til jul, men det kommer nok fram snart. :)

Igjen - tusen takk for award! Det varmer. :)

Ha en riktig god dag!

Klem, cecilie

sol sa...

Hei Silje ;o)

Jeg er "engle- samler " å må bare kommentere den flotte engelen du viser fram idag.kjempekoslig å se .

ønsker deg & dine en flott dag :o)

Hilsen fra Sol

Anne sa...

Nydelege englar og gratulerer så mykje med award:)
Ha ei koseleg førjulstid!
Klem Anne

jordbærpiken sa...

Tuuusen takk for kjempekoselig award! Nå ble jeg veldig glad. :) Du er skjønn! Og englene var nydelige! KLEM!

Min stil sa...

Flott engel. Jeg har oså sansen for de...
:) Susanne

Min stil sa...

Flott engel. Jeg har oså sansen for de...
:) Susanne

martha's blogg sa...

Utrulig fin blogg du har:) elsker Stilen din=)

ha en fin dag!