mandag 30. november 2009

Siste kveld i november ♥


Tusen takk til alle som gratulasjoner til Augusta ♥  Hun har hatt en flott dag, og sover nå søtt på puta si:)

Jeg hadde ikke tenkt til å vise noen bilder fra dagens feiring (siden jeg har vist fra de to andre..), men siden bordet ble litt likt sånn jeg ser det for meg på julaften, kommer det noen bilder alikevel.. På julekvelden blir det damaskduk og finserviset selvfølgelig, det brukes kun til jul. Og kanskje litt rød pynt også?





Jeg har fått noen spørsmål i kommentarene i det siste, og klarer dessverre ikke svare på alle.

Her kommer svar på noen av spørsmålene ihvertfall:)

- Oppskriften på foccaciaen fant jeg på nettet, jeg søkte på "foccacia" på kvasir, og tok den første som kom opp.

- Spisestua vår er kjøpt på Møblèr (mener jeg?!)

- Lysekrona (den er til telys) over spisestua er kjøpt i en lokal interiørbutikk for flere år siden, og jeg vet dessverre ikke hva merket heter. Så den nylig i en reportasje i et interiørblad, men har ikke sett den hverken før eller siden.

Det var ihvertfall svar på noen spørsmål. Jeg må bare beklage at jeg ikke alltid får svart, setter så stor pris på kommentarene dere skriver, så jeg skulle gjerne svart alle! Takk til dere som skriver noen ord, og send gjerne en mail hvis dere lurer på noe!



Jeg har fått svineinfluensavaksinen i dag, og nå kjenner jeg at armen blir stadig tyngre. Men et lite innlegg får jeg da alltids til;)


ha en fin mandag, i morgen er desember her ♥ ♥

14 kommentarer:

tepikene sa...

Så fint med granbaret! Smart!

Ida sa...

Kjempefine bilder!
Synd med den lysekronen - for min del altså.. hihi.. kunne tenkt meg den :) Men du.. hvis du blir lei en dag.. så er det en medsykepleier som hadde blitt veeeldig glad... hihihi :-)

Ha en fin kveld! Håper du ikke får noen bivirkninger av vaksinen - vi skal ta den i løpet av uken!

Klem fra Ida

jordbærpiken sa...

Vakker borddekking! Du er så flink. Gratulerer så mye med toåringen!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fine bilder :-) Lekkert!
Kan nok hende du blir litt øm i armen etter vaksinen, det ble iallefall jeg!

Ha en fin uke videre!
Klem Jorid

Kine sa...

Lekkert,som alltid!Gratulerer så mye med 2 åring i hus,tiden går fort!!!Tuppa vår er jo snart 2 1/2 hehe..
ha en fin kveld!klæm

Polly sa...

Nydelig pyntet:O)

Tulip sa...

Mange fine bilder. Koselig bord!
Håper du er bedre i svineinfluensaen. Kjedelige greier..

Monja Therese sa...

Nydelig dekket,og en nydelig bursdagjente..gratulerer så mye med hennes 2 årsdag(ps herlig navn,hun har:)Klemmer fra Monja

Anka sa...

Så flott bord du har dekket. Likte kransene på stolene veldig godt. Dette har festet seg på netthinnen og kansje noe du vil se på min blogg en dag også;) God kveld.

Mitt og Mine sa...

Herlighet så fresht!! Likte kransene på stolene kjempegodt!!

Gratulerer med den søte 2 åringen i huset!!

Klem

Anonym sa...

Hei Silje!
Har aldri kommentert før, men har lest bloggen din i lange tider nå. Det er den første bloggen jeg sjekker opp på min daglige blogg-runde ;)
Du har en helt fantastisk blogg med estetisk nydelige bilder som er utrolig inspirerende. Jeg drømmer meg helt bort... Og så har vi så lik smak.Takk Silje!
Hilsen en Stavanger-jente

KRISTIN sa...

Så flott dekket bord. Granbaret i serviettringen likte jeg. Tenker jeg snapper den ideen til julaften her, ja!!
Hi-hi..
Var innom Søstrene Grene på Karl Johan i dag og der hadde de fluesopper som salt og pepperbøsser, og store fluesopper i noe som ligna på tovet ull, og røde, små lekekofferter med hvite polkadotter. Da tenkte jeg på deg med en gang!! Der skulle du vært. : )

Hulda sa...

VIRKELIG et stilfullt og vakkert bord du har pynta. Har også brukt gran på servietter, blir så fint! Jeg fikk vaksinen torsdag, fikk litt feber etterpå, har enda merke på armen. Men, når begynner det å gi seg.

Hanne sa...

Gratulerer med overstått dag for veslesnuppa.
Nydelig dekket bord!
Ønsker dere ei herlig
adventstid :-)
Pludrehanneklem