lørdag 21. november 2009

Prinsessebursdag!



I dag har vi (som jeg skrev tidligere) feiret prinsessebursdag her i huset, tante Ingvild fyller 21 år i dag, og Augusta fyller 2 år om 10 dager.











Søstra mi lagde ostekake til oss, tusen takk! Den var nydelig, som alltid!




De rosa rosene kjøpte jeg faktisk i går, de har bare sprunget ut på rekordfart.



Og her er husets prinsesse i full sving. Kjolen hun har på har tante Anette kjøpt i USA, hun er min andre svigerinne:)



ha en flott kveld!


Jeg er fortsatt veldig usikker på disse store bildene... Hva synes DU?

39 kommentarer:

Lindas hus sa...

Åååå den bursdagen skulle jeg gjerne ha vært på selv;) Så mye godt det var på bordet. Kan tenke meg at bursdagsjenta var i himmelen:D Bildene var kjempe fine i stort format. Ha en fin kveld. Linda

Ida sa...

SÅ herlig prinsesse, og virkelig en prinsessebursdag verdig! Så utrolig flott du har pyntet! Alle detaljene.. helt nydelig!!!!

Kan jeg spørre hvor lysekronen er fra ? DEN VAR FIIIIN!

Og.. jeg liker store bilder! VELDIG godt :) Nesten som å sitte i rommet.. hihi :)

Ha en fin lørdagskveld!
klem

jordbærpiken sa...

Jeg syns størrelsen på bildene er akkurat passe. Fint at de er litt større enn vanlig. Hvordan fikk du det til?

Nå har jeg ei på 3 år som ligger oppe og roper "dumme mamma" av full hals. Hun vil ikke legge seg. :)

Superfine muffins! Nydelig bord og alt. Klem!

Miss Mette sa...

Så koslig du har laget det, skikkelig prinsesse bursdag ja :o) Nydelig... Syns det er fint med store bilder, har tnekt å gjøre det samme, men er litt usikker på hvordan?!! hva gjorde du??
Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Tante Hilde sa...

SÅÅÅÅ koselig en prinsesse burdsag.Mange fine detaljer og alt så godt ut. Klart det var moro for Augusta. HA en fin kveld. Klem fra tante.

Lille Frøken Jensen sa...

For noen flotte muffins de så jo bare himmelsk ut, de tror jeg ei i dette huset hadde likt:-) Ha en fin lørdagskveld!

Anne sa...

Dette er en blogg etter min smak :) Har selv begynt å tenke på min datter bursdag om et par måneder...her fikk jeg mange gode ideer :) Gleder meg til å følge deg videre :)

Anne

Jannes lille sted sa...

Hei:9
Så utrolig flotte bilder fra bursdagen, så kjempekoselig ut.
Syns det er helt supert med slik str på bildene :)

Klem Janne Merethe

Ann-Helen sa...

Så nydelig pynt og kaker! Her fikk jeg også lyst til å feire:)

Flotte store bilder:)

Klem

Kristine sa...

Så lekkert alt sammen var! Muffinsene ser veldig gode ut!

Jeg la ikke merke til at størrelsen på bildene var veldig store, det betyr vel at det er fint!

Klem Kristine

Anonym sa...

Har du laget kokos boller ? har du oppskrift ? nydelig blogg - kjempekjekt å følge deg og dine :o)
Mvh Anne

SiljeVanilje sa...

Dette var skikkelig prinsesse bursdag ja!:) Kjempefint pyntet!:)

Nydelig lita prinsesse også!:)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!:)

SiljeVanilje sa...

Angående bildestørrelsen så er jeg litt usikker selv.. Selv om alt kler jo denne fine bloggen!:)

Det jeg liker så godt med bloggen din er at du viser så MANGE fine bilder i hvert innlegg, og at de passer så godt sammen... det synes jeg kommer veldig godt frem med den bildestørrelsen du alltid har hatt:) dette er bare min mening da, og jeg tror nok bloggen vil være like fin om du bestemmer deg for å fortsette med store bilder!:)

HusmorDronninga sa...

Å så herlig!
Nydelige cupkakes, de var jo en prinsesse verdig da!

Jeg synes det er kjempe fint med store bilder, men de er kanskje en bitte liten smule for store.. Men fine bilder du tar da :)

Hilsen fra
HusmorDronninga

Hulda sa...

Virkelig en super 2-årsbursdag! Så mange fine detaljer du har laget i stand. Jeg likte så godt alt det søte under glassklokka. :) Bildene er flotte, store, som små. Syns også det var uvant med store bilder, men det var bare i begynnelsen. Man kan jo ha de i normal størrelse om man heller vil det.

Konvallhaugen sa...

Så lekkert et bord! Du er virkelig en inspirasjon.
Søtt med rosa i hvertfall. Bilden er flottenår de er så store. Jeg bruker store bilder jeg og...
Fortsatt god feiring!

Smineset sa...

Skulle ønske det var jeg som var prinsesse hos dere! Nydelig pyntet! Gleder meg til jeg kan lage prinsessebursdag... (er en stund til... ;-)

Ønsker deg en super helg!

Gummimamma sa...

Hei :)

Kjempefine bilder!
Jeg har nylig begynt å ha større bilder selv, og nå kan jeg ikke tenke meg annet.

Får frem detaljene mye bedre, og det er gøy å se bildene som legges ut ordentlig :)

Veldig koselig blogg også :)

trønder sa...

Oj,der var det masse rosa,skikkelig prinsesse der ja,nydelig pynt og nydelig spiselig!

Jeg bruker vanligvis like store bilder som dine i bloggen min,har prøvd meg med forskjellige størrelser og utforming,jeg liker godt at de er litt store.

Fortsatt god helg!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei Vennen!
Så nydelige bilder, ser ut som en perfekt bursdag!
Jeg liker at bildene dine er så store, du tar flotte bilder og de kommer virkelig frem nå!! :-)

Det kommer et lite innlegg om deg i bloggen min i morgen, som dagens blogganbefaling! Håper du ikke har noe imot det :-)

Klem fra jorid

Lottas Himmelrom sa...

Wow..Lekkert! Dette var jammen en prinsessebursdag også dette... Så søt prinsesse og da:) Fortsatt god helg til deg:)

Merethe sa...

Snakk om prinsessebursdag!:)
Bordet var nydelig pyntet, og muffinsne så himmelsk ut!:)
Tusne takk for inspirasjon. Har også ei prinsesse som fyller 2 år. Hva er den hvite kremmen på muffinsene laget av?

Ha en fin kveld.

Kristine sa...

Nydelig pyntet til bursdagsfest:) De muffinsene er jo super-søte da, perfekt for en 2 år gammel prinsesse!

Likte de store bildene.

huset med det rare.. sa...

Nydelig prinsessebord med fantastiske prinsessegodter! Får helt vann i munnen jeg, de muffinsene var jo veldig delikat pyntet!
Fint format på bildene!

Balke gård sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅ nydelig dekket og så amnge flotte godiser på bordet, nyyydelig søtt!!! Minstemor blir to i januar, så her ble jeg inspirert!!!! Gratulerer så mye med den gode jenta di!!! Håper det ble en festdag! Alt ligger tilrette for det når gjestene får denne mottakelsen1 Klem, M

Fröken Tindra sa...

Vilka vackra foton du visar! Du har dukat så himla fint. Och gott ser det ut också. =0)
Hoppas att ni hade en mysig födelsedag!!
Kram!!

Christina sa...

WOW for et selskap,lekkert pyntet og gratulerer til jentene;)

Har nettopp byttet til store bilder og jeg liker det mer og mer...

Synes det var flott hos deg;)

hjem hos linda sa...

Det var en riktig prinsessebursdag ja..Kjempe fint har du laget det til...Legger meg til som følger så jeg kan følge med på alt det flotte du finner på!
Klæm Linda

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Silje! Grattis med bursdag i huset på overstått:=)
Lekkert og nydelig skjønt pyntet.Utrolig fristende å krype inn i skjermen og slå meg ned en stund.
Liker de store bildene,det er jo interiørblogger vi driver og da blir små bilder veldig puslete.
Ha en fin dag.
Klem

Merethe sa...

Ja, det var virkelig masse søtt (i dobbel forstand) som er en prinsesse verdig:) Du er kjempegod på å pynte og få det til å se lekkert ut!

Jeg liker de store bildene dine!!

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Hei. Fant bloggen din hos NOE PÅ HJERTET under blogganbefalinger. Du har en nydelig blogg. Flotte bilder og innlegg. Følger gjerne bloggen din videre:)
Ha en flott søndag.

Tina

ninabakke sa...

Herregud for ett nydelig pyntet prinsesse hjem! :)

Living LaVida sa...

Hei!
Det var en skikkelig prinsessebursdag! Røsa og søtt:) Kjempefint pyntet!
Ha en koselig søndag!

Marias skriblerier sa...

Herlig med prinsessebursdag! :) Nydelige bilder og en flott blogg!

fru Dyregod sa...

Å, så lekre kaker og bordpynt! Og prinsessen selv var bare nydelig, da! Gratulerer! Jeg synes store bilder er fint, jeg.

Monica sa...

Jeg kom voer bloggen din via bloggen Noe på hjertet, hun har jo en anbefaldning om din blogg idag :-)
Så koselig blogg du har!
Tenker dette blir en velykket prinsesse bursdag, så gjennomført og fint du har gjort det også..

Ha en fortsatt fin søndag!

Anette {foreldremanualen} sa...

Lekkert! En slik prinsessebursdag vil jeg også ha! ;-)

Margrethes hus og hage sa...

Det var noen prinsesser verdig, det bordet der :) flotte kaker!

Ang. sprayingen av speilet, så tok jeg ut hele speilet og sprayet det, siden det var mulighet for å gjøre det.

Ønsker deg en fin uke. Hilsen Margrethe

Drømme verden min! sa...

Jeg bøyer meg i støvet igjen! Du viser alltid så nydelige bilder. Og en ordetlig prinsesse bursdag har det vært:) Så søøt!
Gratulerer med snart 2 åring.

Ha en fin uke!

Klem fra Margit

giveaway hos meg om du ønsker å være med.