onsdag 18. november 2009

Nr. 4

I dag skulle jeg vise dere noe nytt som har kommet opp på veggen her i huset! Men siden det har vært en skikkelig grå novemberdag, var det rett og slett umulig å ta bilder (uten blitz, og det bruker jeg bare når jeg tar bilder av mennesker:))
c
Derfor håper jeg på bedre vær i morgen!


Skjønne Christina med bloggen Sissys hus har utfordret meg til å vise det fjerde bilde i mappe nr fire! Og her er det. Mine skjønne unger foran tv. Ferdinand er rimelig oppslukt som dere ser:) Augusta smiler som en sol, det gjør hun faktisk nesten bestandig:)
b
n
n

ha en flott flott kveld!

17 kommentarer:

tante hilde sa...

skjønne barn.koselig at de kan sitte i samme stol og være gode venner. klem tante

KRISTIN sa...

Morsom utfordring. Søtt søskenbilde var det også. Da gleder vi oss til innlegget om noe nytt på veggen en annen dag! Ha en fin kveld!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelige barna dine er Silje :-)) Like pen som mamman sin!

Gleder meg til å se bilde av hva du har fått på veggen!

Ha en fin kveld søte!
Klem J

Nettelita sa...

De nydelige barna! :)
Da gleder jeg meg til å se hva du har fått opp på veggen! :) Været om dagen er jo bare nitrist! Det er jo nesten mørkt kl 16 nå om dagen, pga gråværet!
Håper dere koser dere, og at vi snart sees igjen! Ukene flyr avgårde nå syns jeg! Vips, så er snart desember her!
Klem klem

HønePøne sa...

Så skjønne barn du har =)
Klem, Madeleine

Anita sa...

Koselig bilde da! Og vakre gull! Og sånne blomster har jeg også lyst på nå, mine favoritt roser :0)
KOmmer akkurat fra jobb nå jeg, vi har hatt pårørende fest og det var veldig vellykket! Koselig at alle koste seg. Gleder meg til å se hva du har fått på veggen! Kos dere!

Drømmen om en eplehage sa...

Var ikke noe dårlig erstatning dette da :)

Skjønne roser og like skjønne barn.

Kommer innom i morgen og sjekker om du har hatt fotolys da jeg. hihi!
Her rekker jeg ikke dagslyset på hverdagene, så jeg får sanke objekter i helgene i vinter tror jeg.

Klem Tove

Cecilie sa...

Koselig bilde!

Gleder meg til å se hva du har fått på veggen. :)

Klem, cecilie!

Bomull sa...

Så fin blogg du har og skjønne barn :)

Miss Mette sa...

Så hærlig et bilde av to skjønne barn!!! nydelig er de... Spennende å se hva du har fått opp på veggen! Ha en fortsatt fin kveld videre. Klem fra Mette

Linda sa...

For et nydelig bilde av vakre smårollinger!!

Ha en fortsatt fin uke:)
Klem Linda

pippilotta sa...

Koselig bilde hods deg og:)
D er litt kjedelig med dette mørke været for tiden ja, ikke gøy å fotografere innebilder når de blir så mørke/gule:(
Ha en fin dag!
Klem!

Jannes lille sted sa...

Nydelige roser og så utrolig skjønne barn!

Klem Janne Merethe

aase sa...

Herlig bilde Silje!! Mange nye innlegg her siden jeg var her sist. Har så mange på bloggrollen min som ikke oppdaters, hva skyldes det tro??? Har du vært borti det??

Kjedelig for det er så greit når den funker, da får jo alle besøk hver dag.

Nå gleder jeg meg til du skal vise julebilder. Å jeg tenker de julekortene deres ble vakre. så nydelig ungene er i "de gamle" klærne!!

Klem Aase

Christina sa...

Så fint bilde!! :)
Søte små...

sylvia sa...

kselig bilde,
fra sylvia

Living LaVida sa...

Så søte unger du har, skikkelig koselig søskenbilde. Søt Augusta med halv liggende stilling og bena i kryss, så skikkelig avslappa ut :)
Ha en fin kveld!