lørdag 21. november 2009

Forberedelser...


Her i huset er vi i full gang med forberedelser til prinsessebursdag! I dag feirer vi min søte svigerinne som fyller 21 i dag (hurra!) og Augusta som snart fyller to!

Muffinsene er ferdig pyntet, bordet er dekket, og bolledeigen står til heving. Huset skal shines og kaker lages, så her har jeg ikke tid til å sitte...;) Flere bilder kommer i kveld!



ha en fin lørdag! 


ps, dette med store bilder er bare en prøve. Det skulle vært en mellomting synes jeg, dette blir liksom så veldig stort! Får se hvordan det ender opp etterhvert:)

15 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Så koselig bilde, håper dere hadde en flott bursdagsfeiring :)

Åssen får du til sånne store bilder ???

Hilde :O)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så koselig bilde! :-) Kan være du syns det ikke blir så stort om du gjør bloggen din bredere, slik som min!

Kos dere med bursdager idag! :-)) Jeg koser meg med fyr på peisen, ruskevær ute og NRK Sporten!

Klem Jorid

liven sa...

Nyyydelig!!
Kos dere med bursdagfeiringer :o)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Ta en titt på innlegget her: http://www.joridkvam.com/2009/11/hvordan-fa-ekstra-store-bilder-i.html

Men om du vil kan jeg hjelpe deg! :-) Det tar meg 2 sek å fikse det om du vil ha den bredere :-)

Klem

Elis@beth sa...

Koselig! Den glassklokken,er den kjøpt på Kremmerhuset? Ha en fin feiring!!

Benedicte sa...

Bursdagsfeiringer er alltid koselige:)

Ønsker deg trivelig lørdag, Silje!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nei, du må sende br.navn og passordpå mail igjen! Sletter mailene med det samme pga personvern! :-)

Klem J

mali-mo sa...

Så flott bilde!!!

Grattis på forhånd til veslesnuppa, vi får en 3-åring om etpar uker og hun GLEEEEDER seg ;)

Jeg sendte han en mail jeg, takk for tipset, snilt av deg ;)

God helg og lykke til med forberedelsene ;)

Klem fra meg.

Hjemmefruen sa...

Så fine bilder - jeg har fått en ny blogg som jeg må følge med på:-)

Håper dere har en flotters feiring av vesle Prinsessa!

Christine C sa...

Så herlig bilde :)
Lykke til med prinsessefeiringen!

Jannes lille sted sa...

Så koselig et bilde.
Kos dere masse med bursdag
Klem Janne Merethe

jordbærpiken sa...

Å, Silje, nå er det lenge siden jeg har besøkt bloggen din! Jeg har så mye å gjøre for tida, så jeg kan ikke ta meg tid til å sitte foran dataen. Her var det mye fint å se på siden sist! Får helt julestemning jeg.

Gleder meg til å kjøpe svinler og amaryllis. Julerose er også helt nydelig. Men de jeg kjøpte i fjor ble full av lus, så jeg kastet dem ut. Takler ikke lus på planter som er inne.

På tirsdag begynner jeg å jobbe igjen. Skulle egentlig begynt denne uka, men så har elevene vært på utenlandsreise, så jeg fikk en uke ekstra fri. Bonus! :) Jeg må innrømme at jeg ikke gleder meg noe særlig til å begynne igjen. Heldigvis jobber jeg ikke mer enn 60%, men jeg har en jobb som krever mye forberedelser, så jeg føler at jeg jobber mye mer enn det. Skulle gjerne vært hjemme et år til, for å si det sånn.

Ha en koselig lørdagskveld! Klem!

jordbærpiken sa...

Svibler var det jeg mente å skrive, ikke svinler. :)

Merethe sa...

Hei hei borti der :)
Se, der er du i gang igjen, med å invitere, styre og ordne! du er så flink!
Håper dere har hatt en fin dag, og at veslemor er fornøyd :)

Hærlig å kikke innom bloggen din igjen! Klem fra meg..

psst: likte det store bildet jeg ;)

EllenSand sa...

mmmm, det så godt ut! :)