lørdag 7. november 2009

Engler finnes!

...det vet jeg, for jeg har fått pakke fra en av dem i posten!


Snille Lene, med bloggen Lille Alma, sendte meg en mail for en liten stund siden, hvor hun skrev at hun gjerne ville sende meg en gave! Nå har den kommet, og se hva jeg fikk.. Nydelige servietter, en bamsekakeform (perfekt til årets pepperkaker!) og et nydelig (hjemmestrikket?) sjal, i en flott brunfarge! Det luktet helt nydelig også;)


TUSEN TAKK, kjære Lene, for en nydelig gave, og for mailer som har fått meg til å felle noen tårer. Takk for gode ord, og for omtanken du viser! Det er helt utrolig hvor mange flotte mennesker man blir kjent med gjennom bloggingen!




ha en fin lørdagskveld alle sammen!

23 kommentarer:

Lene sa...

Bare hyggelig kjære du!
Hyggelig at du likte gaven!

klem,Lene.

Jannes lille sted sa...

Så flott en gave! Det så koselig ut

Ønsker deg en fortsatt fin helg
Klem Janne Merethe

My little footprints sa...

Så koselig da! Ja engler finnes, det er jeg ikke i det minste tvil om i det hele tatt!!
Klemmer fra Beth med ønske om en fortsatt herlig helg ;)

sylvia sa...

så heldig du er.men du fortjener det nok,du virker som ei varm og snill jente,å da må vi ta vare på dem.
ja mange utrolige folk man blir kjent med gjennom blogging.
ønsker deg en nydelig helt,
alt godt til deg og dine..
klem fra sylvia

Living LaVida sa...

Å, så koselig!!Kjempesøt gave du fikk!Hyggelig med slike overraskelser!:)
Ha en flott lørdagskveld !

Therese sa...

Hei hei til deg frue. Så utrolig hyggelig. Fantastisk flotte venner her i blogglia altså. Vel fortjent. Har du hatt en flott dag i bursdag? Ønsker deg en go kveld. Klem

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så fine ting! Hyggelig med slikt i postkassa. :)

Min Lille Drøm sa...

Så heldig jente!
Nydelig alt sammen;)
Ha en fin helg videre snupp og takk for i dag..
Klemmer

mi-rachel sa...

så utrolig koselig gave.

rod i hob sa...

Så koselig og fin gave :-)

Nyt den og resten av helga!!

Guttemamma sa...

SÅ herlig med en slik bloggvenn!!Kos deg videre i helgen,Silje!!
klem

Ingrid sa...

Så hyggelig gave du har fått! :) God helg!

Gypsy Purple sa...

I enjoyed my visit to your blog!

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig med gave, da :)
Ønkser deg en fin helg videre. Hilsen Margrethe

Merete sa...

En så flott gave til en flott blogger :) Så koselig med en slik oppmuntring i posten.

Ha en fin helg!

Anita sa...

SÅå nydelig gave! Også så fint sjal, ønsker meg ett sånt jeg også, helt enkelt, ikke masse hull og greier! Skjønn liten form også! Kose dere fortsatt Silje!

Hulda sa...

Så heldig du var! De serviettene var så søte. Og et nydelig sjal, elsker den brunfargen!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hei! :-)
Ja, engler de finnes. Er noen som også har sendt pakker til meg og lille frøkena. Bare for å være snill!

Håper dere får en flott farsdag!
God Klem J

salige lavendel sa...

Ja det er ekstra koselig å få gave når det ikke er forventet, da blir gaven så mye mer ekte! Jeg synes du har en koselig blogg :)

tante Hilde sa...

Det var en koselig gave. Skjønne servietter.Ha en fin uke.Klem fra tanta di.

Merethe sa...

så utrolig koselig gjort, jeg tipper du har fortjent den gaven mere enn noen andre...
Skjønner at folk blir glad i deg, du som er så flink til å gi gode ord selv!!

Ønsker deg en flott Søndag kjære deg, med familien på besøk :) Du er nå jo bare så god til å stelle for andre! klem til deg :)

Haust sa...

Så koseleg presang! :)

Nyt resten av helga!

SkrekkogGry sa...

Datt innom bloggen din og syntes du hadde så flotte bilder. Kikket nedover til dette innlegget. Der har du favorittserviettene mine. Jeg kjøpte 1 stk på en bruktbutikk, trodde det var noen gamle. Er så redd for den at jeg har tatt fargekopi av den før jeg brukte den på et kubbelys
Link: http://skrekkoggry.blogspot.com/2009/11/noe-hvitt-for-en-gangs-skyld.html

De er såååå fine. Heldige du som fikk en HEL pakke. hehe
Gry