onsdag 14. oktober 2009

Tre ting....

Jeg har fått en utfordring, fra Anns draum, tusen takk for det:)
n
n
1.Skriv tre ting du husker som det var i går:
n
¤ da jeg oppdaget at jeg var gravid med Augusta. Ferdinand var ti måneder, og krabbet rundt. Det var ikke helt planlagt, men vi ble selvfølgelig kjempeglade! Husker jo dagen jeg oppdaget at jeg var gravid med Ferdinand også, men det var litt mer forventet:)
m
¤ da jeg ankom feriehuset i Italia med familien jeg var au pair hos, og innså at jeg skulle være vekk fra familien og min daværende kjæreste i et halvt år. Dagen før hadde jeg kommet til London (hvor de bodde), så alt gikk veldig, veldig fort..
m
¤ hvordan begge fødselene mine startet.
n
n
2. Skriv tre ting du misliker:
m
¤ uærlighet
l
¤ krig
l
¤ urettferdighet
b
b
3. Skriv tre ting du liker godt:
n
¤ å kose meg hjemme med familien
,
¤ å shoppe. Spesielt interiør, og leker og klær til ungene.
m
¤ jul!
m,
b
4.Tre blogger du besøker daglig:
m
¤ emmelines
m
¤ den gode feen
l
¤ ..og mange, mange andre.....
b
b
5. Skriv tre sanger du hører på for tida:
m
¤ Hakkebakkeskogen (hver gang vi kjører bil...)
m
¤ Mad world med Erlend Bratland. Nydelig!
m
¤ sniker meg til noen julesanger innimellom, fra youtube, har ikke funnet frem julecd'ene enda altså:)
n
n
6. Tre TV-program du følger med på:
m
¤ 71 grader nord
v
¤ Senkveld
k
¤ Skal vi danse
l
...men det går mest i blogging...
n
n
7. Skriv tre du vil sende denne videre til:
n
¤ Vet det er litt juks, men de som vil ta den!
n
n
n
Jeg ble utfordret til å vise 7 gule ting fra hjemmet mitt, og videre skulle jeg utfordre andre til å vise 7 oransje ting!
m
Se oransje ting hos gul hverdag og oransje/røde ting hos Nenna!
n
n

n
n
Ha en fin kveld!
.

6 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Koselig å lese om deg :)

Vi har også barna tett... eldste var bare 8 mnd. da jeg ble gravid. De har hatt mye glede av hverandre oppigjennom, og aldersforskjellen var ideel på den måten, men litt slitsomt i spedbarnsperioden for mor og far :)

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Janne sa...

Hei Silje:)Se om du kan låne den på biblioteket:) Den er helt klart hvert pengene:)

Ha en fin kveld:)

Tulip sa...

Moro å lese mer om deg!
Mange minner man husker som om det var igår, ja!

Kult blomsterbilde i innlegget:)

sylvia sa...

så kjekt å bli mer kjent med deg,jeg har mine eldste tett.are 13mnd mellom dem..å så 14 år til neste mann..koselig det.å være tenårings mamma som nå og mommo samtidig..går veldig greit.hehehe..ha en god natt silje.min minste heter å silje,vakkert navn,natti natti fra sylvia

Anonym sa...

Ville bare legge igjen en liten hilsen på bloggen din. Er stadig innom den og syntes den er så utrolig koselig. Får masse inspirasjon herifra, særlig liker jeg kjøkkenet ditt :-)

Ha en fin dag

Anne Line

Gul Hverdag sa...

Din blogg er faktisk en av de bloggene jeg titter innom daglig;-) Liker den så godt!!