torsdag 1. oktober 2009

Lilla velkomst ღ


I ettermiddag får vi middagsgjester! Det er søstra mi med mann og barn, og pappa og samboeren som kommer, det blir en liten bursdagsfeiring for mannen min og meg. Bordet ble lilla i dag, helt tilfeldig. Det var først da jeg var og handlet blomster i dag tidlig at det ble bestemt:)


Glassene er fra House Doctor, vi fikk dem til bryllupet for fire år siden. Serviettene er fra Tine K.



Det ble mest bilder, og lite tekst i dag. For nå må jeg kaste meg rundt, rydde ferdig, og lage middag og kaker!
n
n

ha en flott torsdag,
og takk for alle fine ord dere skriver til meg!

35 kommentarer:

Cecilie sa...

Du er så flink!
Blir helt betatt!

Nydelig dekket bord! :)

Kos deg med middagsgjester! :)

Klem, cecilie

Jannes lille sted sa...

Nydelig bord! Så flink du er. Kos deg med middagsgjester! :)
Klem Janne Merethe

Landstil sa...

Utrolig nydelig dekket bord!!! SÅ flink du er!

Kos dere med middagen.

Klem

Christine C sa...

Det var et herlig pyntet bord...gjestene dine kan jo ikke annet enn å føle seg velkomne :) Håper dere får en fin feiring.

annikken sa...

Så fint bord, nydelig med kvistene du har lagt utover. Høstlig og varmt. Kos dere ikveld:)

Veldig fin blogg du har, forresten!

sylvia sa...

koselig det ble i lilla.kos deg masse med besøk idag,de må føle seg velkomne til dere.ha en hyggelig kveld.
klem fra sylvia

Grys lille sa...

Henter mye inspirasjon hos deg, Silje!! Kos deg i dag!

klem fra Gry

Linda sa...

For et nydelig dekket bord!! Herlig farge:)

Lykke til med selskapet i dag:)
Klem Linda

Lynetmor sa...

Så nydelig et bord som du har pyntet! Kjempe fint :-) Ha en fin ettermiddag og kveld :-)

Kristine sa...

For et flott høst-dekket bord! Kjempefint! Du er flink... kos dere!

Klem Kristine

Cosmos sa...

Så lekkert du har gjort det.. jammen mye tips å få her på bloggen

borghild sa...

Så nydelig, Silje!! UTrolig fine farger sammen, og så passet det så godt med naturmaterialene også:) KJempefint! Klem B:)

Hilde Heimdal sa...

Så utrolig lekkert du har gjort det :)

simmas hus sa...

Nydelig med lilla ! Kjempefint bord !!

Julia sa...

Så nydelig bord!
Skal jaggu meg legge litt mer i pådekkingen neste gang jeg skal ha gjester! Kjempefint :)

OdaAnna sa...

Så koselig bord:) Du klarte å få det så høstlig og fint, selv med lilla detaljer. Nydelig! Kos dere med gjester:)

Mor og datter sa...

Åååh så utrolig lekkert! Om jeg hadde kommet til et sånt bord hadde jeg blitt glad. Såå fint! Så kreativ du er!! :) Håper du koste og det ble en god middag.

Ta deg gjerne en titt på min blogg å om du har lyst, og tid!

klem fra Cecilie
Ha en fin kveld

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig med lilla festbord! Håper dere får en koselig kveld med gjestene og med hverandre!

Hilsen Margrethe

Guttemamma sa...

Er det noen som "kan bord" Silje,så er det deg!! Flott ble det,håper dere koste dere masse!! klem

Åpent hus sa...

Så fint med lilla hos deg. Og ellers koselig og fint interiør. Ser ut som du har unger på min alder. Er det ikke kjekt!? Middagen er vel vel overstått nå? håper den var vellykka. Fortsatt sjans til å slenge seg med blogglotteriet hos Åpent hus! Ha en fin kveld!

Living LaVida sa...

Nyyydelig bord i flotte farger!Lilla er en så nydelig farge!:)
Kos dere med besøket!

susan`s side sa...

Det var jammen et helt nydelig dekket bord.

Min Lille Drøm sa...

Så jo helt fantastisk ut det der snupp!
Heldig den familien din som får sitte ved sånne bord stadig vekk..
Gleder meg til å ses i morra;)
Klem

Randi sa...

Utrolig fint bord. Du er så flink!

Håper dere hadde en koselig kveld.

Klem

Maria sa...

Skulle gjerne vært gjest ved d vakre bordet! Ha en flott helg!

Klem Maria

ELIN sa...

Så flott bord! Moro at vi hadde lilla som tema i dag begge to :) Håper dere fikk en flott burdagsfeiring med familien. Klem Elin

Balke gård sa...

Hei og tusen takk for så hyggelig hilsen!!! Grat med dagene deres, SÅ nydelig pyntet!!! Familien din måtte bli glad for å lekkert du hadde stelt istand!!! Klem, M

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg! Og så koselig at du vil være med på "basaren" min ;)

Her hos deg var det jammen mange fine farger! Ble helt glad av å kikke på bildene dine, jeg! :)

Gratulerer med overstått bursdag!

Klem fra
Laila Johanne

mi-rachel sa...

gøy med mye bilder.
pent bord.

mali-mo sa...

Så fint d u har pyntet og dekket...ble helt forelsket i de glassene dine jeg ;) Nyt kvelden!

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann

innom for å ønske deg en riktig god helg!! :O)


klem fra Lillan

Frau Putz sa...

Elsker de der "pyntekål-blomster". De er simpelthen så fiiiiine. Sådan nogle vil jeg se, om jeg kan få fingre i.
Jeg ville gerne sætte mig ned ved dit fine bord og spise (æble?) kage. Bliver helt misundelig :o)

Jeg håber I får en dejlig dag.

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej och tack för grattishälsningen hos mig! Djungeltallrikarna osv är av finska märket Pirkka riktigt fina. Jag kan nog kolla om de finns kvar och skicka dig ifall att du vill ha! Hör av dig!

Kram Jenni

Hoppas ni hade en trevlig födelsedagsmiddag!

tante Hilde sa...

Skønne roser og nydelig dekket bord. Dette kan du.. Klem fra tante

Malin sa...

Åh, så nydelig. Lilla er virkelig en deilig farge.