fredag 30. oktober 2009

God helg!

I dag er det grått og trist vær, med andre ord blir det en skikkelig innedag! Jeg har vært innom et par bruktbutikker i dag, og funnet litt koselig julepynt. Ikke noe store greier, men gøy alikevel:) Nå skal jeg sette i gang med å lage fredagspizzaen!


Ble så inspirert av Marie med bloggen Vita Ranunkler, som hadde satt lys i en zinkbøtte og pyntet med kongler. Her er min lille variant, den står på stuebordet.


En liten julegris har jeg også kjøpt i dag, av skjønne Lena, med nettbutikken Bo med barn! Takk for en hyggelig handel Lena:)




ha en riktig god helg!

33 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine bilder du viser!
Kos deg med fredags pizzaen,
god helg!! :o)

Kristine sa...

God helg til deg! Kos dere med pizza...

Klem Kristine

Jannes lille sted sa...

God helg til deg også. Her blir det også fredagspizza :)
Klem Janne Merethe

simmas hus sa...

Kjempefint det du har kjøpt ! Koser oss inne her også med sjokolademuffins ! Ha en fin helg !

HønePøne sa...

Så koselig! Sink og naturmaterialer er en herlig kombinasjon :)
God helg!
Madeleine

Mor og datter sa...

Ha en riktig fin helg du og!!;)
Kos deg masse!
Kjempe fine bilder som alltid! ;) Stor klem fra Cecilie

Linda sa...

En riktig god helg ønskes deg og dine også:)
Koselige bilder du viser!

Klem Linda

Bonjade sa...

Lovely those candle lights in these dark days.
Nice weekend

Hulda sa...

Så koselig innlegg! Jeg falt helt for bildet med lyset i sinkglasset, og alle konglene på bordet. Lekkert! Så søt gris også. :)

Benedicte sa...

Jeg ønsker også jeg skulle spise fredagspizza...;) Hvis du leser bloggen min ida, skjønner du hehe!

Du har vist flotte og stemningsfulle bilder i det siste! Beklager at jeg er sin å kommentere!

God helg til deg og dine:)

Magny sa...

..så fint...!
god helg til deg!

magny

Min Lille Drøm sa...

Hei igjen vennen!
Ja her er det full fredags ro nå. Theodor er med Mimmmi og Bebbe på Knerten og vi andre er stapp-mette på pizza vi også;)
Nydelig å ha fredagen hjemme, blir nesten litt helg av det, selv om jeg jobber.
Gleder meg bare så masse til desember og permisjon igjen..den skal hvertfall nytes og vi skal kose oss masse med bakst og kos;)
Ha en fin kveld og nyt helga Silje;)
Klemmer

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei Søte! :-)
Så nydelige bilder!

Innom for å ønske deg en flott helg!
God klem sendes fra Jorid

minlilleinteriørhule sa...

så fint.hvor har du fått tak i de fine zinkbøttene?skikkelig flott idee,å så enkelt:)
koz dere med pizzan:)klem
-britt irene-

det hvite hjerte sa...

Nydelige bilder
herlig gris :)
her har vi også
kost oss med
fredagspizza,
god helg!
klem til deg

Love Peace Pionies sa...

Så fine lysholdere! God stemning.
kristina

ENGEL sa...

så koselig høststemning<3 sink og kongler er virkelig flott! god helg til deg og dine;)

Timoteia sa...

Da er det fuglemating på gang her også! ;)God helg til deg også§! Og jeg må legge til at det virkelig var en flott julegris dere har fått i hus! :)

Timoteia sa...

Jeg må også legge til at dere har et fantastisk flott hus! Alle rommene er så innbydende, og du pynter det så fint :) Hvilken hustype er det?

huset med det rare.. sa...

Så koselige bilder! Veldig dekorativt med konglepynt.. der ble jeg inspirert igjen gitt!

Ha en god helg!

liven sa...

Koselige bilder Silje :o)

ha en fin helg!!

monja sa...

VAKRE BILDER SOM ALLTID SILJE...jeg får så lyst til å komme på besøk til deg, hver gang jeg klikker meg inn her....tror det ville vært en fryd for øyet. Gd helg til deg og dine.klemmer fra Monja

Fru sommerfugl sa...

Kongler er undervurdert. Sååå koselig, så blir det litt god lukt i stua. Ha en finfin fredag:)

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Åh så koselig med en hilsen på blogen min! Termin er 28. des, og det blir nok en jente til. Gubben fortviler for badet vårt er ikke akkurat stort... Ønsker deg en riktig god helg!

Miss Mette sa...

Koselig med lys i sinkglasset, og dekorativt med kongler :o)
De hvite gresskarene mine kjøpte jeg i Budapest, og de er ikke ekte. De orange kjøpte jeg her hjemme, men de kan sikkert sprayes hvite... Ønsker deg en riktig fin helg, og tusen takk for koselige ord på siden min. Klem fra Mette

Merethe sa...

nydelig silje! en sånn en gris kunne jeg tenkt meg også :) tenk, jeg har ikke vært hos Bo med barn enda, enda hun bor rett nede i veien her! Huff..

Her står pizzadeigen til heving, barna koser seg med nyinnkjøpte tegnesaker og bibliotek filmer. Det var godt å få litt luft under vingene igjen!

Håper du har en fin kveld med dine :)

Klem Merethe

Vitaboet sa...

Hej hej. Jätte mysig och fin blogg. Läste ditt inlägg om zinkhus. Hittade du det sen? Jag letar efter vita, men inte helt lätt att hitta.

Kram Camilla

Anne sa...

Nydelege bilete!
Håpar du har ei herleg helg:)

TONE sa...

EN GOD SØNDAG TIL ALLE DERE....Søt julegris....=)

Tone

Mitt og Mine sa...

Hei Silje!

Takk for søte ord!

Så fin ny header du har fått - det gjorde seg virkelig!

Ellers er jo bloggen din helt fantastisk inspirerende som alltid!!

Ha en fin uke!

Klem

LYKKEBO sa...

Herlige bilder du viser..
Stemning i hvert bilde..)og jeg syntes strandinnlegget under var kjempe fint!)Gøy å ta med litt natur inn..
Du er så flink til å sette saker og ting sammen:)

Klem

Mia sa...

Ååååh, for en alldeles nydelig header du har fått deg, Silje! Og så koselig å se ditt blide, søte ansikt her i bloggen din også. Du er så flink til å lage det stemningfullt og vakkert rundt deg, og å formidle det gjennom bloggen din. Alltid en fry å komme på besøk her!