søndag 18. oktober 2009

Bloggfri uke!

Jeg ligger på etterskudd. Med klesvask, rengjøring, og den lange lista med ting som skal gjøres i huset før jul! Jeg har derfor bestemt meg for å ta en uke "fri" fra bloggen. De fleste som blogger vet nok hvor tidkrevende det kan være. Den neste uken må jeg rett og slett prioritere andre ting:)
m
En annen ting jeg ligger på etterskudd med, er å svare på alle de koselige hilsenene dere legger igjen. Derfor vil jeg bruke denne uka på det også. Jeg har dessverre ikke mulighet til å svare på spørsmål og hilsener fra tidligere innlegg, men alle som skriver en hilsen under dette innlegget skal få svar:) Beklager at jeg har vært sløv den siste tiden, dette får være en ny mulighet;)

n
n
n

ha en fin uke alle sammen!

40 kommentarer:

Hulda sa...

Føler selv at jeg ikke rekker tilbake til alle, men jeg gjør så godt jeg kan. :) Flott dette bildet, Silje. Det er ikke så lett å ikke blogge heller.. hehehe..

Mitt lille hjem sa...

Slik har vi det alle en gang i blant!
Kjenner meg faktisk veldig igjen akkurat nå..
Men det er vanskelig :) Sitter her å blogger likevel..

Ha en deilig uke! Blir deilig å få unna alt som må gjøres!

Cecilie sa...

Det er veldig forståelig at blogginga kan stjele husmortid ja! Kjenner til det.

Ønsker deg en herlig bloggfri uke!

Klem, cecilie

Margrethes hus og hage sa...

En pause trenger man av og til. Det tror jeg de aller fleste gjør :) Kos deg med din bloggfie uke, om du ikke får helt abstinenser, da :)

Hilsen Margrethe

sylvia sa...

da må du ha en flott jobbe uke silje,jeg hadde nok ikke klart å holde meg vekk en hel uke,men må man så må man,godt å få gjort det man har planlagt å da,ja jula nærmer seg nå.
ha en hyggelig kveld vennen,
klem fra sylvia

Hverdagen vår sa...

Da må du ha en fin blogg-fri uke, Silje:)
Noen ganger så man bare hente seg inn, kos deg med dine gjøremål-
Klem fra Eli

Tante Hilde sa...

Jeg ønsker deg en bloggfri uke. Det er fortjent.Det blir spennende å følge deg når du er tilbake,og mot julen. Ha en fin uke. Klem fra tante

ELIN sa...

Ha en fin bloggfri uke, gleder meg til du er tilbake igjen. Alltid koselig å lese her på bloggen din. Klemmer fra Elin

Lene sa...

Ja noen ganger er det deilig å bare sette av tid til alle de små tingene man skulle ha gjort. Tenk så deilig å få det unna før adventstiden kommer. og det er ikke lenge til nå...

Ha en fin uke og kos deg med den fine familien din!

klem,Lene

det hvite hjerte sa...

Nydelige bilder
som vanlig kjære Silje,
skjønner godt
det å ha litt bloggfri
innimellom
det tar tid og man blir
litt avhengig også...!
Alt til sin tid :)
Nyt dagene, kom ajour og
kos deg med å lese andres
blogger enn så lenge ...!

Klem til deg

Guttemamma sa...

Du behøver ikke å svare meg:-),kjenner som deg om dagen.... Kos deg med alt du skal gjøre!!
klem til deg fra meg

Therese Dorthea sa...

Ëg syns det skal vera heil greit å ta seg fri fra bloggen innimellom.Det kan stå i fred, så kan ein komme tilbake når eg føler ein har tid og overskudd til det. Og ja, det er virkelig tidkrevande innimellom. Det skal vera sikkert. :)

Ha ei flott veka, håpar du får gjort alt du skal:)

Klem fra Therese Dorthea ♥

Rekkehuset sa...

Jeg har stadig ukes-pauser mellom innleggene mine jeg..men for meg er det normalen;-) Likevel rekker jeg ikke alltid å svare på alle kommentarer.
Når man føler seg på etterskudd med alt er ikke bloggingen det som bør stå øverst på lista heller, synes nå jeg. Lykke til med alle gjøremål i uka som kommer - regner med at noe av det er juleforberedelser også:-) Hjertelig hilsen Hanne.

Stunder av lykke sa...

Bare ta deg en velfortjent bloggpause du, så lenge du kommer tilbake til advent og jul så vi får se det super koselige julehuset ditt;-)

Ha en flott, effektiv, innholdsrik og bloggefri uke:)

monja sa...

vet du hva, det synes jeg du skal gøre med den gode samvittigheten, og ikke den dårlige....;)blogging er jo ikke akkuart en livsnødvendighet,men en koselige syssel,som er til glede for en selv, og de heldige som får lese bloggen;)jeg er glad du blogger...for maken til vakker blogg skal man lete lenge etter...ha en fin bloggfri uke....gleder meg, og venter allerede spent på neste innlegg...klemmer fra Monja

MonaLisa sa...

Kos deg med hverdags sysler du, og ta det som det kommer! Alltid hyggelig med en liten hilsen/kommentarme det skal ikke føles påtvunget:) hade på bade så lenge

Therese sa...

Hei hei Siljemor. Tusen takk, håper det er ok at jeg slettet følgere. Ble lissom så usikker. Godt med litt råd også. Takk. Jeg sitter oppe og ser på Go Morgen Norge, koselig det. Nadia ligger i vippestolen og skravler. I dag skal jeg bare kose meg hjemme. Hva skal du i dag da? STOR KLEM

Hverdagsglimt sa...

Det er ikke så godt å få tid til alt nei,synes du er veldig flink som klarer å publisere så mange innlegg jevnt og trutt,for det tar jo litt tid;)Du for kose deg med en bloggfri uke,og ta fatt på heimen..:)
klem linda:)

Gul Hverdag sa...

Heisann igjen!
Vi er søstre ja ;-) Bygger i samme kommune men med 2-3 km avstand. Ha en nydelig bloggfri uke!!! Skulle jeg også hatt... hehe men det klarer ikke jeg ;-)

Hilsen Helena

Annikken sa...

God bloggefri uke - det trengs iblant. Jeg er forholdsvis ny leser, - du har en så fin blogg! Varierte innlegg...

Så herlig kastanjebildet var. Inspirasjon:) God uke ønskes deg!

Bea sa...

titt tei!

Kos deg med en bloggfri uke.
Selv er det rett som jeg tar litt bloggfri.... dagene minestrekker ikke til, og bloggen min trekker da som oftes det korteste strået.


Klem fra Bea

AstridVU sa...

Jeg linker til deg i et innlegg straks - bare litt humoristisk altså :) God bloggfri uke!

Godt Isolert sa...

Ja, det er tidkrevende med blogging! Jeg er ganske ny med tanke på egen blogg, men har fulgt med på blogger veldig lenge da... Hadde ikke trodd jeg skulle bruke så mye tid på det da, men moro er det!!

Ønsker deg ei fin blogg-fri uke!

Anita sa...

Nydelig nøttebilde Silje-mor!! Godt med en offisiell pause innimellom, lettere det enn når man plutselig blir borte, tror jeg?! Skal lissom lese og skrive idag jeg, men.... Er så tung i hodet at det blir gjort masse annet også, men nå altså *hihihi*. Har lest litt da, om epidemiologi, så det så :0) Nå skal jeg lese litt til før de to minste skal hentes og pannekaker skal stekes, ønskemiddag her idag.. Kos deg med husarbeidet og ha det flott! Klemmer fra Anita

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Heihei Silje!
Ja, det høres fornuftig ut! Vi alle vet jo hvor tidkrevende bloggingen kan være :-)

Håper du får en fin og effektiv uke!
Vi blogges igjen :-)
Klem Jorid

lovecountrychabbychicstyle sa...

hei på deg!

bloggen din er aldeles nydelig og jeg er innom deg titt og ofte:)

lurer litt på om du vil dele oppskriften på sjokoladekake med marshmallowfondant? Den så bare lekker ut.

Ha en fin bloggefri uke, vi i blogglandia har full forståelse..det der skjer oss alle fra tid til annen:) Bloggen tar mye tid.

Klem fra Lillan:)

Merethe sa...

Hei kjære deg!

Bare innom for å ønske deg en veldig god uke :)
Som de fleste her vet tar blogging mye tid, ta deg en velfortjent pause! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å lage så mange flotte innlegg så ofte jeg! Uten at de er verken kjedelige eller brukt opp..Elsker bloggen din Silje, og du er vanvittig flink til å ta bilder.. Også gleder jeg meg til neste innlegg ;)

Vi prates kanskje på face, om du ikke har pause der og ? ;)

Klem fra frua "borti veien"

Anne sa...

Så fint bilete!
Ha ein flott bloggpause, utan dårleg samvit:)
Kos deg!
Klem Anne:)

Maret sa...

Slik er det nok med dei fleste av oss.
Vi er her når du er tilbake.....

ha ei fin veke.

KRISTIN sa...

Heisann! Nå har ikke jeg blogget så veldig lenge, men merker jo at det tar tid - så skjønner godt at man må ha litt fri innimellom. Det er også forståelig at du ikke klarer å svare alle du får hilsen av, så mange som legger igjen kommentarer hos deg. Selvsagt hyggelig når du får en hilsen, men helt forståelig at du ikke klarer å svare alle.

Ønsker deg en god bloggfri uke - spennende å se om den blir helt bloggfri da?! Håper du får haket av noe på lista di!

sandra sa...

håper du får ei fin uke nå da:)

jeg lurte litt på oppskriften på den fluffi glasuren på muffinsene du lagde for ei stund siden:)

Stine sa...

Ja sånn er det noen ganger, særlig før jul, mye som skal gjøres..:-)
Håper du får en fin uke...Veldig fint bilde, julestemning:-)

Hulda sa...

Du er savnet, Silje. :)

jordbærpiken sa...

Tusen takk for din koselige "savner deg"-kommentar! Ble kjempeglad. Det er gjengjeldt, for å si det sånn. :) Jeg har en oppmerksomhet til deg på bloggen min. Ha en god natt! Og kos deg med bloggefri uke.

Sissel sa...

Håper du har hatt en fin bloggfri uke:)Gleder meg til du er tilbake.

LYKKEBO sa...

Kommer du til meg etter du er ferdig hos deg??!hehe.. Jeg må jobbe og stå på her i helgen..Ligger laaaaangt på etetrskudd, klesvaksen spasserer snartb ut døren av seg selv!hehe..
Klem

Hulda sa...

Du kommer nok STERKT tilbake til advent, Silje. ;) Om ikke før. ;)

Jenni - Snickarsbacken sa...

Klart att det går bra. Muggar och fat är 1,95euro för 10 st och ett paket servetter tror jag var 1,45euro. Kollade senast jag var där och de finns så meddela då du vet om du vill jag skall köpa så ordnar jag det till dig :) Kram&trevlig helg! Jenni

Myownhome sa...

Vilken härlig, höstig bild! :)

Ha det fint!
//Johanna

Camilla sa...

Nettopp oppdaget bloggen din! Den er kjempefin!! Gleder meg til jeg skal lese gjennom hele!

camilla