torsdag 17. september 2009

Torsdagstips!


Disse nydelige rosene kjøpte mamma til meg for en uke siden, de er fra Ica Maxi, og kostet 49 kr for 15 stykker. De er kjempeflotte, ser ut som store marsipanroser og lukter helt fantastisk... Tror denne prisen er et jubileumstilbud, men de har hele tiden flotte roser til en billig pris! Og de står lenge, mamma har hatt noen som har stått i tre uker! Kanskje et tips å ta med seg før helga?:)


I morgen kommer åtte av mine beste venninner på bursdagsmiddag til meg, så i kveld skal jeg stelle litt i stand:)



ha en super torsdag!


26 kommentarer:

Charlotte sa...

Utrolig fine roser! Tusen takk for et supert tips:)
Er alltid koselig med friske blomster.
Håper dere får en fin feiring i morgen!

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så nydelige roser, mannen kom hjem med 2 buketter fra ica maxi idag til meg også til 69 ,- :-)

Ha en fin dag!
klem J

Anonym sa...

Tusen takk for tipset :) Nydelige roser til en så billig penge fristet veldig :)

Polly sa...

Nydelige roser!!! Gratulerer med dagen!! Ønsker deg en god helg! :O)

Elisabeth sa...

Nydelige roser!! :)
Ønsker deg en fin feiring og en riktig god helg!:)

Fjordheim sa...

Flotte roser. Syns ofte rosene er planter som holder ganske lenge. Men har kjøpt dyrre roser som ikke stod mer enn noen dager.
Koselig fuglebad du har kjøpt. Jeg har heller ikke lyst til å ha et på bakken, har to katter som er glad i småfuglene.
Kos deg på jentekveld i morgen :)
Ha ei fin feiring og ei god helg :)

Merethe sa...

hei søte deg! Ja rosene på Maxi kan du være heldige med! Ellers kjøper jeg ofte hos min gode veninne som jobber i blomsterbutikken på Hovenga, de holder alltid lenge! :)
Så håper jeg du får en strålende kveld i morgen, jeg skal feire dagen med barnefri og shoppingrunde på Down Town! :D SÅ skal mann og barn stelle litt for meg til jeg er tilbake igjen ;)

jeg drar på fjelltur med 40 damer i helgen, så det er godt å ta den kvelden her med mine kjæreste :)

Ha en god kveld!

Jannes lille sted sa...

Supert tips og nydelige roser! Ønsker deg en fortsatt fin dag og en flott feiring.
Klem Janne Merethe

Hege sa...

Nydelige roser og enda bedre at de faktisk varer lenge til den prisen:-)
Kjekt å pynte så vakkert til helga også- skal jammen ta tipset ditt!!
Ha en fin helg, klem Hege.

Kari sa...

For noen nydelige roser! Det er så deilig med friske blomster i huset :) Men hvordan steller du dem for at de skal holde så lenge?

Håper du får en koselig kveld i morgen :)

Janne sa...

Så fine!!! Da blir det kanskje helgehandel på ICA...;)
Ha en fin feiring i morgen!

Laila -Karin sa...

Nydelige roser.
Gratulerer med dagen
Ha en riktig fin morgendag

jordbærpiken sa...

Så fine roser! Jeg elsker rosa roser. Gøy med sånne som står lenge.

hørtes veeeldig koselig ut med jentebursdag. Jeg digger jentekvelder, det er så koselig! Håper du får en fin kveld! Jeg skal ned i kjelleren når barna sover og male sofabordet mitt. Gleder meg!

Min Lille Drøm sa...

Så utrolig flotte blomster!
Jeg gleder meg overmåte til å komme ut av heimen og inn i din fantastiske i morra! Can't wait!

Min Lille Drøm sa...

og som alltid..nydelige bilder vennen!

sortekatt sa...

Nydelige roser!
Ha en flott bursdag;)
Grattis med dagen:)klem Mona.

Margrethes hus og hage sa...

Så herlige roser du har fått! De hadde en utrolig flott farge!

Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

Englefryd sa...

Så flotte roser. Bra tips mot helgen, for da kjøper jeg som regel blomster. Koselig med gjester da, kos dere.

Kine sa...

Sier gratulerer med dagen jeg,og håper dere får en fin feiring;) Nydelige roser!!*klæm*

borghild sa...

Nyydelige roser, de ser bare helt perfekte ut!
Gratulerer så mye med dagen også!!! Håper du får en fin kveld i morgen og at du får mange flotte, velfortjente gaver!;) Klem B:)

Therese Dorthea sa...

Nydelige roser med perfekt farge!
Ica maxi - trur eg må innom der i nærmaste framtid! :)

Nyt helga!

Klem Therese Dorthea

Linda sa...

Så utrolig vakre roser!

Takk for tipset:)
Ha en fin kveld:)

Klem Linda

Kristine sa...

Nydelige roser:) Håper vi får se morgendagens borddekking? Du er så flink og inspirerende!

Prinsesse Elin sa...

En fin fredag og lykke til i kveld:)

Anonym sa...

Hei Silje :)

Flott blogg og alltid så koselige innlegg. Setter pris på å komme inn hit.

Ha en god helg og en riktig fin bursdagsfeiring!

http://elles-blogsphere.blogspot.com/

elle sa...

Ojsann, ble visst anonym jeg. Prøver igjen. :)