lørdag 19. september 2009

Jentemiddag

Jeg hadde en kjempefin kveld i går, med alle mine skjønne venninner! Jeg har ikke bursdag før til uka, men takk til dere som har gratulert meg:) Bilder av de fine gavene jeg fikk kommer neste gang!


Jeg liker godt lave blomsterbuketter, og denne gangen prøvde jeg meg på å lage blomsteroppsatser selv. Det gikk veldig greit, selv om de kanskje ikke er verdens vakreste akkurat:)

Alle jentene fikk hver sin fyrstikkeske som "bordkort".








Her sitter en morgenfrisk Augusta i morgenkåpen sin, i dag fikk de lov til å få en liten sjokoladebit til morgen-tv, da var det to fornøyde småtroll:)
m
m
Det blir en rolig lørdagskveld her i huset. Mannen og jeg skal spise biff når ungene har lagt seg, og så er det jo skal vi danse:) Dessuten har vi kjøpt oss Buzz i dag, så kvelden blir nok fin!
n
n
n
god helg!

29 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

For et nydelig dekket bord!! Helt skjønn fargesammensetning;) Blomsteroppsatsene var nydelige, så vakkert det var med det sausenebbet som skål, ja alt var vakkert her;) Virkelig et nyyydelig innlegg du har laget;)
Ha en fin lørdagskveld;)

Hulda sa...

Så nyyydelig bord du har dekket, Silje. Jeg falt for ideen med fyrstikkeske til hver gjest. Så søtt. :)

Lindas hus sa...

Kjempe pent bord du har dekket! Hos deg hadde jeg trives som gjest! Ha en fin lørdags kveld. Linda

lavendel mio sa...

Så heldig dine venner var som fikk komme til et slik nydelig dekket bord:)
Og så koselig at de fikk en slik fin fyrstikkeske, takk for tipset:)
Det er så lekkert med roser i gammel porselen.
Den rosen som koser seg med sjokolade er jo så nydelig:)
Ønsker deg en nydelig kveld,klem:)

Solveig sa...

Så fint at du har hatt en fin feiring:) Viktig å feire seg selv og! Nydelig dekket bord. UTrolig søtt og fint med fine fyrstikkesker som bordkort! Det var smart.
Synes du er flink med blomster jeg, det var nydelig:)

Kos deg med dine søte små resten av helgen!

det hvite hjerte sa...

Utrolig vakkert pyntet bord,
gid jeg var venninnen din
& satt til bords her!
Du er en fantastisk venninne
det er jeg helt sikker på!
Tenker dere koste dere masse
utover kvelden, rammene
rundt tilsa at det måtte
bli en vellykket aften!

Her skal vi også puste ut
etter barnebursdag i går,
gleder meg enormt til
Skal vi danse!
Vi skal spise wraps & kose
oss med barna. Klem til deg Silje

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Nydelig dekket bord :) Flotte oppsatser... syns du gjorde en glimrende jobb :)

Tyri-jenta sa...

For et nyyydelig dekket bord!! Herlige farger, virkelig friskt:)

Jeg gleder meg til Skal vi danse i kveld jeg også, blir godt å få noe skikkelig lørdagsunderholdning på tv igjen:)

BUZZ er bare såååå artig, kos dere masse!

Kjersti sa...

Det var et nydelig dekket bord! Og blomsteroppsatsene var kjempe fine!
Gratulerer med dagen på forskudd, og god danse/buzz kveld :)

Anitas hus sa...

Så nydelig dekket bord Silje og blomsteroppsatsene så skikkelig profesjonelle ut. Jeg synes de var skjønne!
Håper du og mannen får en fin lørdagskveld!
Klem, Anita:O)

Margrethes hus og hage sa...

Så flott festbord! Koselig med fyrstikkeskene som bordkort :)

Ønsker deg en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

mi-rachel sa...

vakkert bord.
og alltid så fine bilder hos deg!!

Anne sa...

Så nyyyydeleg bord:) Herlege bilete!
Ha ein flott laurdagskveld:)

jordbærpiken sa...

For et nydelig bord! Jeg syns blomsteroppsatsene var veldig fine. Hørtes ut som en koselig kveld. :)

Buzz er jo kjempegøy! Kos dere!

KRISTIN sa...

Utrolig delikat bord!! Ble inspirert av å se på dette!

jordbærpiken sa...

Åh, helt misunnelig! Jeg elsker biff, det er det beste jeg kan spise! Mannen min blir 31 år på torsdag, og da skal vi ut og spise. Det blir garantert biff på meg! Får vann i munnen av å tenke på det. :)

Er på Facebook ja. Hilde Charlotte Ringvold Hanken. :)

Kos deg med middagen! Ida har nettopp lagt seg her. Samme problemet som dere, at hun sovnet i bilen på et litt dårlig tidspunkt. Jaja. Hun har kost seg med Skal vi Danse hun også. Klem!

Heidi sa...

For en koselig blogg! Utrolig mye vakkert her! Aller vakrest er de søte små som spiser sjokolade til frokost;) Høres ut som en god helgestemning hjemme hos dere, håper dere har en fin kveld! Titter innom igjen snart:) Heidi

Mitt og Mine sa...

Hei Silje!

Alt for lenge siden jeg har vært innom deg nå! Så mange herlige innlegg siden sist!

Nydelig bord du dekket! (og gratulerer med den kommende dagen!)

Koselige bilder fra skogsturen, og så kjekt å se hvordan du ser ut! Synes barna dine ligner bra mye på deg! KJempesøte alle sammen!

Håper dere har en fin lørdagskveld med biff og buzz!

Duften av erteblomster sa...

NYDELIG!!!

Klem :)

OdaAnna sa...

Så flott bord! Du er så flink til å sette sammen, og til å få det delikat! Ha en fin helg videre:)

Anonym sa...

Nydelig borddekking :) Alltid så inspirerende!

Ingenting er som å komme til et vakkert oppdeket bord :)

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Så nydelig bord! :-) Herlig inspirasjon for ei som ikke er så kreativ når det kommer til borddekking!

Håper dere får en flott dag!
Klem J

Ingrid sa...

Hei Silje!
Så hyggelig det så ut med jentemiddag! :) Håper du hadde en fin kveld.. og det hørtes jo slik ut! :)
Ja, formen min er bra. Har ikke vært kvalm verken denne gangen eller sist. Men jeg er veldig trøtt da... fortsatt, nå i uke 18. Men... det er jo ikke det verste symptomet.
Vet ikke kjønnet ennå... men skal på ultralyd på fredag, og håper de ser det da. Blir det jente, må jeg ut på en liten kjole-shopping! :) Gutteklær har jeg jo masse av fra før...
God søndag!

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var vakkert. Festen må bli vellykket når ting er så gjennomført: )

monja sa...

For et herlig dekket bord....skikkelig nydelig var det:)skulle likt og vært gjest der ja,og så koselig med jente bursdag....det er jo bare det beste,og samle gode venninner...smart med de fyrstikk eskene, mulig jeg kopierer det en dag,hvis det er lov da:)klemmer

Kristine sa...

For et nydelig bord du har dekket! Flott med de lave blomsteroppsatsene, og ideen med fyrstikkesker var jo genial!

sinnlighet sa...

Din blogg är HELT HELT underbar!! Me like! Jag kommer tillbaks!

Agneta från Sverige

Mitt lille hjem sa...

Så flink du er da!

Lekkert bord!

Haust sa...

Så fint du har pynta! Og så koseleg å gi fyrstikkøskjer til gjestane!

Ynskjer deg og dine ei god veke...