fredag 18. september 2009

Jeg koser meg....

...med forberedelsene til årets jentebursdag! Vinduene er ikke pusset (gjestene kommer ikke før kl 20, og da har sola gått ned uansett;)..) og 2.etasje er alt annet enn strøken, men mat og sjokolade er kjøpt inn, og lys og blomster er på bordet, så vi skal nok få det koselig alikevel:) Gleder meg til en kveld med mine beste venner!
k
Jeg har fått spørsmål om jeg kan vise bilder fra borddekkingen, så koselig:) De kommer i morgen:)


ha en fin fredagskveld!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir sikkert en kjempekoslig kveld:)Med godt selskap og et nydelig dekket bord.Ha en riktig fin helg!
Linda:)

Anitas hus sa...

Ååå det hørse kos ut og man trenger slett ikke å ha det dønn strøkent for å kose seg;)
Ha en fin bursdagsfeiring!
Klem, Anita:O)

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så nydelig bord, kos dere masse!

Klem Jorid

Jannicke sa...

Masse lykke til ;o)
Så fint det var med de grønne vinglassene!

J.

Laila -Karin sa...

Ha en fin kveld,
Kos deg.

torleif ann karin sa...

Ønsker deg lykke til med kvelden din. Gleder meg til bilder av bordet. Alltid kjekt og se hvordan andre gjør det, kan jo hende en snapper opp noen nye tips og ideer.
God helg.
Klem Ann<3

Hulda sa...

Jentebursdag? Har du bursdag i dag? :) Hvis du har; Gratulerer med dagen! Kjempefin blomsterdekorasjon du har laget. Jeg har også dekorasjon i en slik bolle, det blir så fint! :) Kos dere!

Elisabeth sa...

ha en fin kveld! gleder meg til å se bildene fra borddekkingen;)

Grys lille sa...

Så fint! Gleder meg til å se mer i morgen! Ha en kjekk bursdagsfeiring! Regner med at vi får se noen gaver også?!

Klem fra Gry

jordbærpiken sa...

Ååå, håper du får en superkoselig kveld! :) Kjempesøt den skåla med bomstene oppi. Helt sikkert nydelig borddekking. Klem!

Ingrid sa...

Ha en flott kveld sammen med venninnene din!!!! :) Gleder meg til å se borddekkinga - du er så flink med sånt! Om et par uker skal jeg feire 30-årsdag med 15 venninner her hjemme.. Gleder meg til å pynte og ordne! :)

Landcharm sa...

Å, så koselig du har dekket. Venter på fortsettelsen. Ha det hyggelig i kveld da!

Lene sa...

Det var et nydelig bord! Tenker dere vil kose dere i kveld! Det er så hyggelig med slike kvelder...!

Ønsker dere en fin kveld og gratulerer så mye med bursdagen din!

Hipp hipp hurra!!!

Lene.

Solveig sa...

Det blir nok en vellykket kveld i år også:) Du dekker jo så utrolig flott. Bare lekkert hos deg nå;) Likte så godt glassene, de var kjempe fine.
Gratulerer med bursdagen:)

Kos deg med feiring sammen med gode venninder!

Therese ~ Fjellrosa sa...

Mat og sjokkis er desidert mye viktigere enn rene vinduer. Og som du sier, på kvelden er solen gått ned uansett ;)

Blir spennende å se dekorasjonene. Håper du får en flotters kveld :)

Oddbjørg Furre sa...

Gratulera med dagen, eg og har bursdag i dag. Kjekt å bruka bursdagen til å vara samen med dei ein er glad i den dagen.

Kristin sa...

Nydelig blogg du har Silje!

Benedicte sa...

Ååå, kosekveld med gode venner er nesten det beste i verden!!

Og de vinduene er det nok KUN du som tenker på, hehe....man er rare, vet av egen erfaring:)

Ønsker deg en koselig kveld, men det regner jeg med du får:)