tirsdag 15. september 2009

Fuglebad

Jeg har lenge vært på utkikk etter et fuglebad til å ha i hagen, synes det er så koselig, og håper fuglene synes det også! Men de jeg har funnet har enten vært for dyre, for lave (vi har katt..) eller ikke i min stil. Så da jeg fant dette på hagesenteret, måtte jeg bare ha det! (Dvs hadde det ikke vært på 30% hadde jeg nok latt være). Det er ganske høyt, og jeg elsker jo zink så... Det kunne ikke bedre bli;)


Jeg tok bilder i skumringen i kveld, så de er litt uklare. Fuglebadet er plassert under det ene tuslete epletreet vi har, men jeg håper fuglene finner det fristende med et bad uansett:)
n
n
n
ha en fin kveld!

23 kommentarer:

Anita sa...

Såååå fint det er! Sånn vil jeg også ha! Syns jeg sier det om så mye om dagen, men.... Tusen takk for bursdagshilsenen! VEldig koselig med så mange gratulasjoner! Har hatt en fin fin dag. Masse frisk luft og aktivivtet! Har spist litt butikkkjøpt kaker, og nå er alle barna lagt og jeg skal hekle litt. Ha en flott uke fortsatt Silje!

jordbærpiken sa...

For et flott fuglebad! Det er så gøy å finne ting man er på utkikk etter på salg!

Så ut som en veldig koselig tur dere hadde på søndag. Tur i skogen er gøy for de små. :) Ha en god kveld! Jeg får besøk av en venninne, og vi skal kose oss med nachos og Grey´s. Herrlich!

Ida sa...

Åh det var jo kjempefint! Notere i boken min *husk å kjøpe fuglebad* :-D

pippilotta sa...

Veldig flott bad for fuglene! Zink er fantastisk, jeg har nettopp vært ute å sprayet noen gamle lysestaker med zink spray:)
Du er så flink å lage det koselig, både for familien og dyr (fugler) tydelivis:)
Ha en fin kveld!

Hokusfiliokus sa...

Så fint fuglebad, tror nok fuglene vil ta seg et bad i dette:) Koselig med et slik i hagen.

Skogland sa...

Ååååå...helt nydelig var det :)

torleif ann karin sa...

Hagesenteret...hmmm, tro om vi har det her i nærheten da! Det var så koselig syntes jeg. Kunne godt tenkt meg ett sånn ja.
Klem Ann<3

Petit sa...

Ett sånn hadde vært perfekt i hagen vi skal lage/bygge/annlegge til sommeren. Nå bor vi i en grushaug... :(

monja sa...

For et herlig fulgebad, og så fint det må være å være en liten fulg i din hage...:)ha en fin kveld...klemmer fra Monja

Ingrid Elisabeth sa...

Så fint fuglebad - stilig. Det er sånt man bare ser på amerikanske tegnefilmer...

Guro sa...

Kjempefint fuglebad! Jeg har også lyst på et slikt, men siden katten vår er så flink til å ta mus, så jeg nøler litt med å lokke for mye småfugl til hagen vår ;) Men lurt å finne et skikkelig høyt et!

Guttemamma sa...

det varsuperfint,Silje!! Ikke sett sånn på "stett" noe sted,likte det godt!!

et kjært hjem sa...

Så fint det var, og kjekt at det var på salg da :) Du har nå laget det så koselig til, kommer sikkert mange småfugler :)

det hvite hjerte sa...

Vakkert fuglebad i hagen din!

Ha en fin kveld videre!

klem klem klem

Prinsesse Elin sa...

Dette var lekkert Silje. Jeg tror faktisk jeg er forelsket i det. Jeg har et fuglebad som er brunt men som skal i løpet av kort tid bli hvitt.
Men dette her du viser er mye finere. Klem fra Elin:)

Lynetmor sa...

Hei, så fint et fuglebad som du har kjøpt deg :-) Ha en fin dag :-)

Anita Kristin sa...

Så koselig å ha et slikt i hagen. Kjekkt med sånne små detaljer.

Tee of Dragonfly Cottage sa...

lig fint var det! Og koselige stemningsbilder!!! Jeg syns skumringsbilder er så fine... deilige sarte lilla farger....

Ocean showroom sa...

Det var ett fint fågelbad! kan tänka mig de koser sig nu...fåglarna :-)!
Vilken fin blogg du har och vilket härligt hus! Fick mig att tänka på Sverige ;-) Kram alexandra

Therese sa...

Hei hei frue. NYYYYYYYYDELIG Fuglebad. Helt fantastisk. Hvor kjøpte du det da? I dag har endelig mannen min kommet hjem, takk og lov
Ha en flott kveld Silje. Snakkes. Klem, ps. Kjøpt bursdagsgave til deg i dag.

Min Lille Drøm sa...

Nydelig snupp!
Har fått helt kick jeg nå, tror kanskje jeg bare må lage coockies i dag også..var jo bare helt vannvittig godt;)
Uff i dag sitter jeg her med litt dårlig samvittighet, blir alltid litt stress på morgenen her og da blir nok jeg litt sur og kjeftete, så kjenner jeg klumpen i halsen komme når lillegutt gir meg klem og løper inn i barnehagen..
ha en fin fin dag snupp
KLemmer

Min stil sa...

Å. Det var jo nyyydelig.
Klæm Susanne

"Pusterom" sa...

Så flott blogg du har, blir så imponert. Nydelige og delikate bilder du har lagt ut... :-))

Jeg er ny i bloggverden,så jeg trenger en del tips og veiledning.

Hilsen sykepleier fra trøndelag.