tirsdag 1. september 2009

Farger!

Selv om det er høst (eller kanskje akkurat derfor...) er det viktig å ha litt farger rundt seg! Disse blomstene har ihvertfall gjort min dag enda lysere!





Vi er inne i september, en av de beste månedene i året synes jeg! Kanskje fordi jeg er septemberbarn;) Sola skinner inn gjennom vinduene (og minner meg om at de må pusses...) og klare, friske høstdager ligger foran oss! Jeg skal prøve å gå mange turer, og bare nyte....


Jeg har vært en tur hos pappa skrotnisse i dag, og er så glad for det jeg fant. Bilder kommer kanskje i morgen!


ha en flott septemberdag!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte farger på blomstene dine :) Høsten er også en flott årstid synes jeg :) Innekos og naturen er så spesiell.

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Hei :-D
Så nydelige farger. Nå er det på tide jeg får noen blomster med farger jeg også, er så dårlig på slikt for tiden!

Helt enig med du at September er den fineste mnd i året, jeg er også sept. barn ;-) Kanskje det har en liten innvirkning!

Ha en flott kveld!
Klem Jorid

Randi sa...

Så flotte blomster!

Det som er så flott med høsten er alle de fine blomstene, deilige frukter og bær og at man kan sitte inne å tenne masse levende lys på kvelden.
Jeg synes det er litt godt å roe ned etter en sommer hvor det skjer mye hele tiden, sev om det er hyggelig det også.

Hver årstid har sin sjarm.

Jeg storkoser meg med bloggen din, masse flotte innlegg.
Gleder meg til innleggene dine :o)

Anita sa...

Nå inspirerte du meg til å gå en tur i hagen å plukke inn litt! Er også september barn, men er ikke sååååå glad i september for det altså!
Så spennende med det du har funnet, jeg bare må i den butikken, snart! Men rett før du er der da, sånn at jeg får tak i alt det fine :0) Kos dere masse SIlje!

Lene sa...

Ja september er en nydelig måned! Jeg er selv ute og går mye turer for tiden, med kamera og barnevogn. Noe av det hyggligste med å ha baby igjen, er alle de flotte trille turene jeg har. Har vært ute i dag også, men måtte legge igjen kameraet denne gangen- for her pøs regner det...

Men nå tenner jeg lys og har funnet frem ullteppet i sofaen, så da kan det regne så mye det bare vil for meg...

Klem, Lene.

Guttemamma sa...

Silje!!
Nydelige farger på blomstene og så fin "vase" du har laget av alle flaskene!!Elsker høsten jeg og...
klem

jordbærpiken sa...

Lekre blomster, og veldig fine vaser du har puttet dem oppi. :) Jeg liker også høsten fordi da begynner alle de bra seriene igjen på tirsdagskvelden. Hehe. :)

BO sa...

Herlige fargar og stilig med flasker og band! Likte godt bilete under her med alle eplene. Trur eg må ut å plukka epler før epletreet knekk...
Ha ein kjekke kveld!

Altes Haus mit Seele sa...

wonderful flowers!
i love it!
hugs,
barbara

marte sa...

Herlige farger. Jeg liker veldig godt hvitt blandet med farger...mange farger!!

Nettelita sa...

Herlige blomster til å bli glad av! :)
Så du er s.m enda ja.. Huff, så skumle greier! Håper du føler deg bedre nå, og at de ikke finner noen ulumskheter!
Vi får prøve å finne en dag det passer for fler av jentene! Det er jo ikke helt ferdig her i huset, med møbler og sånn.. TTT.. Må på Ikea og handle litt, for å få mer plass til oppbevaring! Men koselig med en samling for det! :)
Når det gjelder det Jeanne D'arc living magasinet, får du kjøpt alle utgavene på Mirabell.no.

Ha en fin kveld! Nå venter Grey´s! Hurra!
Klem

det hvite hjerte sa...

Oj, for et innlegg...
nydelig farger!!!!
klem til deg

Pink Lady sa...

Skjønner at du er heldig som har en pappa som er skrotnisse! Tror nesten vi kan kalle min pappa det samme! Jeg har til og med blitt utskremt for å kjøpe gammel bil for han.. hehe Og etter mye kjærlighet og en god slump penger ble det en nydelig veteranbil!

Gleder meg til å se hva du har fått i hus!

Og det var vakre blomster du viste oss!

Klem Pink Lady

borghild sa...

Så flotte buketter du hadde laget, og nydelige blomster, asters, er det ikke?
Hos oss står nå den største buketten med gladioler jeg har sett. Kjøpte dem på Mester Grønn før helga, og nå er omtrent alle blomstene ute på likt, og de er svære!!!! Får nyte det så lenge en kan:) Og siden du er septemberbarn har du vel snart bursdag, koselig!!:) Klem B:)

Tiril sa...

Nydelig fargeklatt på en tung septemberdag, håper på en fin høst med sol og flotte farger.

Jannicke sa...

Så vakre bilder :o)
Blir inspirert hos deg...
God natt fra meg. :o)

Guttemamma sa...

Takk for hilsen Silje!! Bedre form nå og fri i morgen så da håper jeg det blir jobb igjen på torsdag. Klart du kan bestille vimpel!!! Bare send en mail om hvordan du vil ha den, har 7 stk som nesten er ferdig, så det skal ikke ta så lang tid. Vet du, har sydd 29 stk siden jeg åpnet....er helt overveldet jeg!!
nattaklem

mi-rachel sa...

så nydelige blomster og bilder.
det siste bildet var utrolig skjønt!

Hildegunn sa...

ååå aldeles herlige farger !!
Høsten kan være flott, hvis det ikke regner for mye-noe det gjør ganske mye her på vestlandet.
Nå er de kommet ett hakk videre på huset vårt...