søndag 20. september 2009

Bursdagsgaver!

Her kommer noen bilder av det jeg fikk i gaver av mine flotte venninner om fredagen! Jeg er så heldig som har så mange gode venninner, og de kjenner meg så godt! Samtidig kjenner de meg på hver sin måte. To har jeg kjent nesten så lenge jeg har levd, og vi har mange herlige barndomsminner sammen. Noen har jeg studert med, og vennskapene har utviklet seg i løpet av noen år, til vennskap jeg aldri ville vært foruten. Andre igjen er i familien min, eller venner jeg har blitt kjent med via andre. Alle betyr så veldig mye for meg!

Gladiolene var en av gavene, nydelige er de!


Denne skåla, med tre "rom" fikk jeg av en av mine bestiser, Monica med denne fine bloggen! Gjett om den blir fin til jul, med sjokolade, nøtter og marsipan.. Det var nok det Monica tenkte på også, vi er like julegale begge to!



Et lekkert kjøkkenhåndkle og rammen i sølv fikk jeg av en annen herlig jente, Therese, bloggen hennes kan du besøke her. Hun har et fantastisk hus, så bloggen er verdt et besøk!


Denne osteklokka på stett kommer til å bli en stor favoritt, og den blir også perfekt til jul.... Tusen takk Anette;)


Nydelig sminke, og shower gel, fikk jeg av en av mine barndomsvenninner:)


Undertøy og silkesjal...


Kaktus i en liten zinkpotte, såpe, og en skjønn liten zinkboks.

Bøker, om jul og blomster! Fikk en om kaker også, så som sagt, de kjenner meg godt disse snuppene:)



Lyngen i zinkpotten fikk jeg av ei skjønn venninne som bor i Kragerø. Vi (Monica og jeg) skal besøke henne til tirsdag, fare for at det blir litt shopping da...:)


Er jeg ikke heldig som har så mange snille venninner?:) Og jeg er også heldig som har så mange venner her i blogglandia, som er innom bloggen min, og skriver så hyggelige ord. Jeg setter pris på dere alle sammen!



ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Så nydelige ting du har fått :-) Det er så kjekt med gode venniner, som kjenner deg og forstår deg. Har mange gode venniner jeg også som jeg ikke kunne vært foruten!

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

sylvia sa...

så fine ting du har fått i gave,gratulere på etterskudd fra meg.fra sylvia

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med brusdag! Så mye fint du har fått :) Ønsker deg en fin start på uken! Hilsen Margrethe

Janne sa...

Så herlig med bursdag!!! Nydelige gaver, skjønner godt du ble glad:)
Ha en fin uke!

OdaAnna sa...

Så mye fint du fikk:) Så koselig med gaver som viser at de kjenner deg:) Ha en fin ny uke!

aase sa...

Gratulerer på etterskudd her også!! Lekre og velduftende gaver er bare deilig!! Bildene dine er nydelige!!

Ps. Har ikke glemt tips til scrapping, de kommer etterhvert her!!

Den gode feen sa...

Så heldig du er, og så utruleg fine gåver. Gratulera knallmasse med overstått bursdag. Kjempeklem frå Linda

Anitas hus sa...

Så heldig du er, både med gode venner og flotte gaver. Godt å ha gode venner rundt seg.
Synes alle har vært flinke til å finne flotte gaver.
Kragerø hørtes dyrt ut^^,)
Ha en fin uke start!
Klem, Anita:O)

det hvite hjerte sa...

Skjønne gaver til
skjønne Silje!

oline's skattekammer sa...

HEi,hei og tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen! Gratulerer masse mad overstått bursdag! Så mye lekkert du har fått. Nydelig blogg du har. Kommer nok innom deg igjen ja! Ha en fin ukestart!

mi-rachel sa...

så mye fint du har fått!

Kjersti sa...

Heldigen! Så mange fine gaver du fikk :) Kjekt når gavene er gjennomtenkt til å passe din stil, og din smak!

Guttemamma sa...

Jeg er en litt dårlig cybervenn...men nå sier jeg det,gratulerer med dagen Silje!! Masse flott du har fått,de kjenner deg nok ja...
klem

Hverdagen vår sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag og feiring med venninen.
Så mye fint du har fått:)

Håper du får en flott uke og kos dere på shopping og tur om tirsdag

klem fra Eli

Jannes lille sted sa...

Å så mye flotte gaver! Så koselig med gode venninner:)
Og gratulerer så mye med bursdag.
Klem Janne Merethe

Christine C sa...

Så mange fine ting du har fått! Tydelig at venninnene dine kjenner deg godt og vet hva du liker :)
Håper du får en fin uke!

Cec sa...

Gratulera med vel overstått bursdag! Heldige deg - med både gavene...men ikke minst venninnene:)

God uke til deg!

Min Lille Drøm sa...

Hei igjen snupp!
Her er det foreløpig rolig, men snart kommer en lastebil med ved som skal stables og ryddes bort i rekordfart så det ikke blir fuktig..
Gleder meg til i morra ja, mest bare til å skravle litt med dere jenter, er jo ikke så lange siden jeg kikket litt i Kragerø. Tenkte kanskje stikke innom stoff-butikken vår og se etter noen jule stoffer..
Ha en fin dag snupp!
Klem

Livs Lyst sa...

For en fantastisk farge på den blomsten!! Og jeg så du hadde tatt den igjen i skriften også. Fiiint!

Ha en fin dag i sola ja!
Hilsen Liv

Tyri-jenta sa...

Så masse fint du har fått:)
Gode venninner er gull verdt:)

Klem:)