torsdag 24. september 2009

27

I dag fyller jeg 27 år! Og jeg er så barnslig at jeg fortsatt synes det er kjempegøy å ha bursdag;) Dagen har vært veldig fin til nå, med gave og kort fra mann og barn. Men det beste var vel da Ferdinand på 3 år sang bursdagssangen for meg ved kjøkkenbordet, for så å tømme oppvaskmaskinen på eget initiativ etterpå! Skjønningen;)


Blomstene fikk jeg av mannen min i går, da hadde vi 4-års bryllupsdag

Jeg fikk mange spørsmål om hvor dukkevuggen til Augusta er kjøpt, og siden jeg ikke har rukket å svare alle, skriver jeg det her: Jeg kjøpte den på Plym & co i Sandefjord, nettbutikken heter plymshop.no. Den er dessverre utsolgt der nå, men det kan jo hende de får den inn igjen. Merket heter Pinolini, og den ser ut til å være av veldig god kvalitet!


b
b
ha en fin torsdag!
v
v
Her skinner sola, og jeg skal pusse vinduer;)
b
b

50 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Gratulerer med dagen og gratulerer med bryllupsdag i går. Nydelige roser du hadde fått!
Ønsker deg en fin dag og kos deg i dag med familie og venner:)
Klem Janne Merethe

Rådyrveien sa...

Hei på deg og GRATULERER MASSE med 27-årsdagen idag!
Ser dagen din har startet veldig bra og håper den bare fortsetter med det!
Klemz!

Livy sa...

HIPP HURRA!

Høres ut som den har vært super så langt!! Nyt dagen og kos deg masse!

Stor klem fra Livy

Jannicke sa...

Gratulerer med dagen!
Nyt hvert minutt :o)
J.

Hulda sa...

Hurra for deg! Gratulerer så mye med dagen! :) Klart man gleder seg over å ha bursdag, det gjør jeg også. :) Skikkelig stas med Ferdinand da! Så artig og koselig. Ønsker deg en superfin dag, Silje!

Anitas hus sa...

Hei, Silje!
GRATULERER MED DAGEN!!!!!
27 år, du er jo fortsatt bare ungjenta, hehe:)
Nydelige blomster du hadde fått og for en bedårende sønn du har. Han vet jo virkelig hvordan han skal smelte ett morshjerte:)

Sinksprayen har jeg kjøpt på jernia, men de har den på bla mekk også vet jeg.
Når det gjelder bruktbutikker er det ikke så mange rundt meg, så jeg pleier som regel og dra på fretex på kjørbekk.

Håper du får en fin bursdag, fint vær å pusse vinduer i, det burdet jeg også gjort, men nå blir det vask av bada.

Klemmer, Anita:O)

Anne sa...

Gratulerer med dagen og overstått bryllaupsdag! Vakre roser:)
Håpar du får ein herleg dag med dine aller kjæraste:)

Anita sa...

Hurra for Silje som fyller år og for dagen deres igår!! Så koselig start på dagen, nydelige roser du fikk av mannen din og vakre bilder som alltid. Utebildene dine er også sååå fine. Er ikke i byen din idag, men skal avgårde imorgen igjen OG rett på høstferie på hytta! Såååååååå deilig å få noen dager fri, jammen er det travelt å være student :p. Kos dere idag og spise masse kake ;0) Håper du får maaange gaver!

Linda sa...

Gratulerer så mye med bursdagen i dag,og bryllupsdagen i går:)

Nydelige blomster:)
Håper du får en flott dag:)

Klem Linda

Silje sa...

Gratulerer med dagen! :)

Christine Louise sa...

Gratulerer så masse med dagen :) Nå er du like gammel saom meg :)

Klem fra meg..

rod i hob sa...

Gratulera så mykje med bursdagen! Eg hadde på mandag -og eeeelsker fortsatt bursdag, sjølv om eg blei 32! Så det er nok en ting som aldri går over....

Gratulerer med bryllupsdagen som var og!! Perfekt!!

Nyt dagen!!

Bea sa...

Hipp hipp hurra:o)

Håper du får en flott bursdag.

Klem fra Bea

Anonym sa...

Gratulerer så masse med 27 års-dagen:)Ønsker deg en strålende dag!
Koslig med bursdagsang og hjelp til å tømme oppvaskmaskinen da:) Skjønn liten Ferdinand som hjelper mamman sin:):)
klem linda:)

Tyri-jenta sa...

Gratulerer så mye med 27-årsdagen!
Skjønn liten gutt du har som ordner for mammaen sin:)

Ha en fortsatt fin bursdag:)

Klem:)

Anonym sa...

Hei


Gratulerer så mye med dagen! Jeg er ny inne på bloggen din og vil bare si at jeg synes det er sååå koselig å være her inne. Dette er en blogg som virkelig gir god stemning :) Lurte samtidig på hvor du har kjøpt lysekronen du har på kjøkkenet. Ha en forstatt god bursdag

Mvh Rita

elle sa...

Grattis med dagen! Så rørende at sønnen din sang for deg og hjalp til. Slike ting betyr mer enn all verdens gaver. :) Ha en fortsatt fin feiring. :)

pippilotta sa...

Gratulere så mye med dagen Silje!
Kjempe flott bukett du har fått, og så flott av en 3 åring og rydde ut av oppvaskmakinen! Håper d fortsetter slik:)
Ha en flott dag videre!
Klem!

jordbærpiken sa...

Gratulerer så mye med dagen! Nydelige blomster du har fått. :)

Her blir det også bursdagsfeiring i dag. Dere er heldige som har fint vær. Her regner det, som vanlig. Men dagen blir fin uansett.

Kos deg med bursdag! Jeg digger også å ha bursdag, så du er i godt selskap. :)

Bo med barn sa...

Gratulerer så masse med dagen. Nyt bursdagen din og kos deg masse:)

Klem Lena

Therese sa...

HIIIIIPPPPP HIIIIIIPPPP HUUUUUUUURRRRRAAAAA TIL DEG KJÆRE HUSMOR. ØNSKER DEG OG FAMILIEN EN STRÅLENDE DAG. FLOTTE ROSER, FRA EN FLOTT FAMILIE. HILS MANN OG BARN. SNAKKES. KLEM

Charlotte sa...

Gratulerer med dagen! Det er alltid gøy med bursdag:)

Ha en strålende dag!

Emmas Verden sa...

Gratulerer med dagen Silje!!!
Her i huset har vi også bursdag idag..eldstemann fyller 16 år idag..hipp,hipp hurra!!!!!

Kos deg med bursdagen din ;)
Så snill Ferdinand er da..kjekk gutt ;)
Klem Anne***

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Hei!
Gratulerer så mye med dagen, nydelige blomster du har fått!

Ha en super dag!
Klem J

Frau Putz sa...

Gratulerer med fødselsdagen.

Men hvad er nu det? Skal du pudse vinduer på din fødselsdag???
Det er da den dag man skal drikke Cafe Latte og spise kage...

Jeg håber familien fejrer dig!

Klem fra FP

Lykkehjem sa...

Gratulerer så mye med dagen din i dag, og med bryllupsdagen i går.

Håper du får en kjempe flott dag
Klem*

KRISTIN sa...

Gratulerer med dagen! Håper sola skinner fortsatt hos deg, og at resten av dagen blir like bra som starten var.

et kjært hjem sa...

Gratulerer så mye med dagen og overstått bryllupsdag! Vakre blomster du har fått! Ha en strålende dag :) Ane

Hulda sa...

En liten hilsen til deg på bloggen min - fordi du fyller år!

Glemte helt å si at jeg likte så godt de punktene på siden her, som du har skrevet om høsten. :)

Kristine sa...

Gratulerer med 27-årsdagen! Kos deg!

Randi sa...

Gratulere med dagen!! Håper du får en super dag!!

Så søtt av gutten din:o)

HanneHee sa...

Hei Silje! gratulerer med dagen :)
Det er ikke sikkert du kjenner meg igjen, men jeg er venninnen til Karina. Har to små, Emma og Torstein. (som har gått i barnehage med med guttene til din søster)

Jeg lurte bare på hvor din far skrotnissen holder til?

hilsen Hanne

det hvite hjerte sa...

Gratulerer med dagen din Silje,
den søteste Silje i verden!!!
klem til deg

Christina sa...

Gratulerer så mye Silje!! :)
27 er vårt tall... Hihi...

Kos deg masse!
Klem klem
Christina

Vibeke sa...

Gratulerer med dagen!!
Du har en utrolig koselig blogg som jeg alltid blir glad av å lese :o)

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!!

Klem Anette:)

sylvia sa...

gratulere med dagen
fra sylvia

ELIN sa...

Hei,
Gratulerer så mye med den store dagen, og bryllupsdagen i går. Er ny her 'inne', og synes at du har en kjempekoselig blogg. Ser ut som vi har endel til felles. Skjønne små barn du har :) Håper det er ok at jeg legger deg til på blogglisten min. Ha en fortsatt flott dag. Klem fra Elin

sandra sa...

grattis med begge deler:) rosene var nyyydelige!!

Anonym sa...

Hei
Utrolig koselig blogg du har, kom over den i dag. Og, gratulerer så mye med dagen.

S

Drømmen om en eplehage sa...

Gratulerer så mye med dagen,snuppa. Både den i går og den i dag!

Du er jo bare barnet jo... hihi!

Håper du har hatt en fin dag. Og med den starten Ferdinand gav deg skal det vel litt til for at den skulle bli dårlig... Skjønningen!

Klem og kos

Mitt lille hjem sa...

Gratulerer så mye med dagen!
Og nydelige roser du fikk til bryllupsdagen.
Gratulerer med den og!

Helene sa...

Gratulerer med dagen din i dag, og vel overstått bryllupsdag :o)

Mitt og Mine sa...

Nå rakk jeg akkurat å gratulere deg med dagen!!

Håper du har hatt en flott dag!!

Kjersti sa...

Gratulerer så mye med dagen i dag, og med overstått bryllupsdag i går!
Har tro på at du har hatt en fin dag, og må innrømme at *jeg også EEElsker å ha bursdag* hysj, hysj.. :)

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med bursdagen, og med dagen igår også ;) Håper du fortsatt har en kjekke dag ;)

Nydelig liten dukkemor under her, herlige bilder!

Henriette sa...

Gratulerer med dagen, og med overstått brylupsdag:) Ein vert aldri for gamal til å nyta bursdagar;)

Ha ei flott helg.
Klem:0)

Brooke Smith sa...

Gratulerer med dagen!!!!

Rekkehuset sa...

Gratulerer fra meg også, om enn litt på etterskudd! Bursdag er stas, både for små og store:-) Hjertelig hilsen Hanne.

mi-rachel sa...

hipp hurra for deg!
herlige bilder -som alltid!