torsdag 27. august 2009

På en regnværsdag...

...er det viktig å tenne mange levende lys!


...å pynte på trappa med (enda flere..) høstblomster! Den lokale blomsterbutikken har halv pris på alle varer, da måtte bare denne bli med hjem....;)



Et kjøkkenvindu. Med mine kunstige hortensiaer som jeg er så glad i!


Nybakte rundstykker til kveldsmat er heller ikke å forakte;)


Min lille bakstefrøken!


Et bilde av stua. Litt uklart, men sånn blir det på regnværsdager...
n
n
n
ha en super kveld!
n

21 kommentarer:

tante Hilde sa...

Høres deilig ut. En flott dag å pusle inne når været ikke er av det beste. Kos dere. Klem fra tante

Lene sa...

så hyggelig du lager det. jeg synes slike dager er ekstra koselige. har regnet her også i dag, så nå skal jeg legge barn før jeg tenner lys og finner god stolen.
ha en fin kveld du også!

klem, Lene.

monja sa...

jeg er sååååå enig, liker gråværsdager jeg;)har stua full av levende lys nå jeg også;)nybakte runstykker hørtes godt ut....mmmmm, ha en hyggelig kveld, klemmer fra monja, emma og sofies verden;)

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så herlig :-)

Nyt dagen!

klem

The Lavendar Room sa...

Så flinke du er til å lage det hjemmekoselig:) kan tenke meg det er ofte duften av nybakte boller og rundstykker hjemme hos deg!

Nydelige høstblomster,
her har jeg også byttet ut sommerblomstene med lyng med inngangen-herlig med høst og kosedager!

ha en fin kveld,
Julie Helen

Petit sa...

Jeg er så imponert av høsttrappa di, knallfin. Tipper naboene dine er litt missunlige...;)

hjemme hos oss sa...

så deilig et innlegg;)
Har kost meg inne hos deg!
klem

Line sa...

Koselige bilder på en regntung torsdag :)

Ha en flott kveld videre og kos dere med nybakte rundstykker.

Klem fra Line.

Anne sa...

Hei hei!
Så fint du har det hos deg:)
Heilt enig, når det stormar ute, må ein finne på koselege ting inne!
Ha ein flott kveld!
Helsing Anne:)

Marias skriblerier sa...

Enig med deg, lys er viktig!! Det gir såååå gooood stemning :)

Min Lille Drøm sa...

Så flott potte og blomster og det hele..Er jo klart du bare måtte ha den:)
Her er rundstykkene fra i dag spist opp av en gal gjeng, som elsker når det endelig blir bakt her i huset!!
Lysa er tent og beina er på bordet, helt topp!
Takk for i dag;)

Anita sa...

Hallo vennen! Tenker på deg hver dag nå når jeg er i Porsgrund! Håper vi får til å møtes etterhvert! Sååå mange koselige innlegg du har hatt de siste dagene! Frister meg enda mere til å komme på besøk! Idag har vi vært på cafe Osbro eller noe sånt ett kjempefint sted! Sikkert veldig fint ute der på sommeren! Gleder meg til en "fri" uke jeg nå, da skal vi kose oss litt ekstra igjen her også :0) Nå har jeg tatt meg ett lite glass rødvin og litt potetgull og slapper av helt alene. Joh er i Oslo og ungene har lagt seg og snart legger jeg meg også. Er tidlig våken om dagen, det er masse informasjon som svirrer rundt.... Gleder meg til at vi skal komme skikkelig igang og få litt mere dreis på ting, nå er det bare massivt med informasjon og da blir hodet ganske så surrete. Kos dere Silje så snakkes vi en annen dag!

Husmora sa...

Så mange fine bilder du har her! Kjempefin blogg!
Gleder meg til litt høst og innetid jeg nå! Hilsen meg.

jordbærpiken sa...

Koselige bilder! Jeg har også gått til innkjøp av lyng til å ha ute på trammen. Koselig. :)

Emmas Verden sa...

så koselig hos deg Silje :)
jeg savner å bake..det gjorde jeg mer før..men full jobb & 4 barn..da blir det ikke så ofte ;)
klem til deg :)
Anne***

Fru Petersen sa...

Ja, fort dere på visning! Huset ligger noen få meter nedover veien fra oss, inn en grusvei og opp på toppen! Han er snekker, hun er ei koselig småbarnsmor. Har vært mye sammen med henne. Han har pusset opp hele huset selv, og er kjempeflink og nøye, og veldig kreativ! Hagen er flott opparbeidet, med plass til kaniner og høns :) Det er så sjarmerende og helt i vår stil! (iallefall i farger..panel og div)Problemet er at barna skal gå på skole i Skien, og det ble for stor avstand. De har også 4 barn, så de synes det begynte å blit litt trangt. Men hele huset er ship shape, og barnerommene ligger der de søte vinduene er! Eldste jenta har seng under der, og det var bare så skjønt!! KOm igjen, kom dere på visning- tenk å pynte ute i lysthuset der da! åååå :)

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige bidler :) Ja man må kose seg på en regnværsdag,levende lys og god mat er kos :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Miss Mette sa...

Så koselig du har det. Barn som baker, levende lys og flotte høst blomster. Kommer på besøk igjen jeg - litt senere.
Ha en riktig fin dag.

Klem fra Mette

sylvia sa...

koselig du har pynta utenfor,ga meg et spark bak,så idag skal jeg å orden ved min dør..koselo du har det,ha en flott helg,fra sylvia

Anonym sa...

Regnværsdager er perfekte "innekosedager" :)

Helena sa...

Hei.
Jeg har gjort som deg idag; Plantet masse høstblomster i krukkene utenfor, og det ble så fint:-) Har tittet litt innom bloggen din før jeg fikk min egen, og har fått masse inspirasjon. Skikkelig artig blogg. Husker spesielt den hyllen du hadde i gangen, som du dekorerte for hver årstid..... ble inspirert til å gjøre det samme med en troll-hassel gren jeg hadde...

Skal titte innom her oftere:-)

Hilsen Helena