mandag 31. august 2009

Mandag

Mandag, og regnet plasker ned. Selv om det bare er siste dagen i august, er det en slik dag som det aldri blir ordentlig lyst ute.. Eller inne! Det er ingen tvil om at det er på tide å ta frem hobbysakene, og kose seg med blader og gode filmer. Høsten er herlig!
m
Nå skal jeg tenne stearinlys og begynne på middagen!
n
j

Til slutt lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i den første utgaven av Jeanne D'arc living magasinet? Jeg har de tre andre, og synes de er så nydelige...



god mandag!

17 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Så fin den brune bollen er! Mamma har mange sånne hjemme, og hun har sagt at jeg kan få noen når jeg flytter inn i det nye huset vårt. Herlig! :)

Kan dessverre ikke hjelpe deg med bladet. Men ønsker deg en herlig mandag. Klem fra Hilde.

cherryblossomgirl sa...

Mmm, de eplene så nydelige ut! Det er noe av det som er så herlig med høsten, nemlig all den deilige frukten og bærene! Her i huset har vi fått sylte-dilla :) Vi har laget plommesyltetøy til den store gullmedalje i helgen. Apropos eplesyltetøyet vårt, vi bruker sitronsaft, enten frisk eller fra konsentrat (på flaske) og dynker lett over for at de ikke skal bli brune underveis mens vi deler de opp, og det virker hver gang :) Lykke til neste gang!

Charlotte sa...

Eplene er veldig gode ut:)

Ha en fin kveld!

Charlotte

Emmeline sa...

Hei Silje:)

Hvis du ikke får tak i det første nummeret må du gi meg en lyd. Du kan få mitt... JEg er ikke sikker på om jeg har det her hjemme eller på hytten, men om du ikke får tak i det skal jeg finne det og sende det til deg. Jeg har EN MILLION interiørblader her hjemme og det er ikke noe must for meg å ta vare på akkurat dette nummeret. Nydelig bilde i innlegget her, som alltid. Ha en fin fin dag.

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Emmas Verden sa...

jeg liker godt høsten...da er det koselig å sitte inne med stearinlys og kose seg ;) og det frister mer å lage ting..symaskina blir nok brukt litt mer nå fremover ;)
jeg har dessverre ikke flere igjen av det 1. bladet til Jeanne d`Arc..håper du finner det,for de er så fine :)
ha ei fin uke Silje!!!
klem Anne***

Lene sa...

Ja høsten er fin! Tenk i morgen er det september, da føler jeg virkelig høsten er i gang. jammen ikke lenge før årets julemagasiner er i butikkhyllene...
Håper du får tak i bladet.
Nå har Alma sovnet på sofaen, tror jeg skal ta meg en liten kose stund med mitt nyeste interiør magasin jeg...
Ønsker deg og den herlige familien din en riktig fin mandag!

Klem, Lene.

Maia Helene sa...

Fikk fryktleig lyst på eplekake når jeg så de eplene dine! :) begynne rå komme epler på treet i hagen nå, har sene epler vi da. Kanskje det blir en kake til helgen!
Kos deg med middag og stearinlys!
Mandagsklem

Kristine sa...

Høst er hobbytid ja:) Det er høy faktor av innekos og stearinlys. Ønsker deg en fin høst og håper legene finner ut av hva som feiler deg.

Therese sa...

Hei hei siljemor. Ja i dag har det vært skikkelig regnværsdag. Koselig å være inne og kose seg. Nadia og jeg har kost oss på sofaen. Nå skal jeg snart ned å trene litt, det blir godt for kropp og sjel. Ønsker dere en god kveld. KLEM KLEM THERESE.

Nettelita sa...

Ahh, den herlige høsten ja! :) Det er så koselig med dager som i dag, når en kan kose seg inne med god samvittighet! Tusle rundt i ullsokker, tenne lys, krabbe under et teppe med en kopp te og et interiørblad! :) Da er det høst! :)
Klem

sylvia sa...

tror kanskje det kan være vansklig å få tak i det,spør der du kjøpte de andre om de kan få tak i det første.ja høsten er herlig,flotte bilder dette du viser,får lyst på en bit.

fra sylvia

Margrethes hus og hage sa...

Høsten kan være deilig, håper bare det blir litt godvær :) En gnistrende høstdag er flott!

Ang. bladet vet jeg ikke hvor du får tak i nr. 1 men nr 3 er kommet ut, og burde ikke være vanskelig å få tak i.

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Blad nr 1 er umulig å få tak i (hvis ikke du får det av en annen som har kjøpt det da) jeg har prøvd å få tak i det lenge uten å lykkes. utsolgt fra lager.

Tulip sa...

Ja høsten er defintiivt kommet...Brr..
Kos deg innendørs!

Mitt og Mine sa...

Det er kjekt å se at noen fremdeles klarer å være positiv ang regnvær... :) Her har det stort sett vært regn hver dag siden midten av juni!!! Men dog noen dager med bare regnbyger. Uansett så begynner jeg å bli værsyk og det er ikke bra, så tidlig på høsten...

Det er da det er så greit med sånne som deg...som er positive!!

Ha en fin dag!

Bea sa...

Titter innom for å ønske deg en flott dag.
Kan dessverre ikke hjelpe deg med bladet.

Klem