tirsdag 18. august 2009

Lykke på en tirsdag...

...at noen nye plagg fra noa noa's flotte høstkolleksjon henger i skapet...


..fire gamle putetrekk med nydelig mønster, som skal vaskes med lavendel-tøymykner, og settes på puter rundt om i huset...


....at mann og barn snart kommer hjem fra jobb og barnehage, og at vi skal ha pannekaker til middag....


....norske epler i en gammel bolle på kjøkkenbordet...


...nyinnkjøpt garn til høstens små strikkeprosjekter...


...at sola skinner fra klar, blå himmel på dynene som henger ute til lufting....


..at enda flere høstplanter er på plass ute...


...at du er innom bloggen min!
b
b
b
ha en flott tirsdag!

40 kommentarer:

Beate sa...

Nydelig hverdagslykke!!!

Ha en flott dag

Beate

et kjært hjem sa...

Så koselig innlegg! Ha en fin dag :)

Anita sa...

Såå koselig vennen! Skikkelig hverdagslykke!! Her leker ungene og middagen er igang, blir pasta og gryterett og salat her da! Sender deg en mail en av dagene jeg. Kos dere sammen!

Christine C sa...

Det var et innlegg til å bli i godt humør av :) Flotte bilder som vanlig fra deg! Ha en fortsatt lykkelig tirsdag!

det hvite hjerte sa...

Dette var vakker lykke silje!
Digger innleggene dine!
klem til deg & god pannekakemiddag

Hulda sa...

Dette var virkelig hverdagslykke, Silje! Jeg syns du er så flink til å fokusere på de nære ting, og på det som betyr noe i livet. Flott innlegg, med mange vakre og inspirerende foto. :) Kos deg videre med pannekakemiddag.

Jannicke sa...

Et herlig innlegg!
Pannekaker til middag er jo bare SÅ godt!
Jeg har vært flink husmor i dag og laget hjemmelagde kjøttkaker ;o).
Det skjer ikke hver dag, nei!
Ha en flott dag. J.

Laila -Karin sa...

Hei.
Flott dette.
Det kan jo du kalle livsglede og
være med i livsglede konkuransen min h EN FIN DAG

Anonym sa...

Herlig,positiv blogg man blir glad av og lese.Ha en fortsatt strålende dag.Hilsen C

Cecilie sa...

For et herlig innlegg! Du er go!

For en herlig hverdagslykke! Flink du er til å se de små ting - på e flott måte!!

Ha en fin dag!

Klem, cecilie

Babb sa...

Et herlig innlegg! Viktig å nyte hverdagene, det er jo mange av de:-) Nyt middagen, pannekaker er en favoritt i dette huset!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Nydelige bilder! :-) Håper dagen din er fin!

Klem J

Livs Lyst sa...

Koselig innlegg! Og putevarene var nydelige!!

Ha en fiiin dag i sola!
Hilsen Liv

Anne Mette Lie sa...

Herlig! :-)

Duften av erteblomster sa...

HERLIG innlegg!:)

Vibeke

Fjordheim sa...

Ja det var mye fin hverdagslykke.
Nydelige putetrekk.
Ha en riktig god onsdag :)

Rakel sa...

Så fin blog du har.. Så nostalgisk og norsk.. Den følger jeg med på.. :)
Kig gerne ind til mig, og se om du også kan blive inspireret.. :)
kh Rakel. (www.fruenssyslerier.blogspot.com)

mali-mo sa...

Så koselig! Det er så godt å lese om mennesker som skaper lykke og smil i alle hverdagene synes jeg, merker selv hvor mye flinkere jeg er til det nå etter at lillemalien kom til ;)

Her blir det pannekaker til middag imorgen, med nyrørte blåbær...mmmm ;)

Håper å få meg etpat høstnyheter fra Noa NOa jeg også, og hvis ikke så har man jo alltids julegavene å håpe på ;)

God tirsdagskveld!

Rekkehuset sa...

Kjempekoselig innlegg! Skulle ønske jeg litt oftere klarte å verdsette alle disse tingene og ikke la tirsdagen drukne i mas og kjas:-)
Klem fra Hanne.

aase sa...

For et vakkert innlegg i en travel hverdag!!

En kjempeklem til deg og din glede Silje!! Du er fantastisk!!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Takk for et nydelig gla-innlegg!
Ser virkelig ut som om du har hatt en hærlig dag i heimen :o)
I går var det stor stas hjemme hos oss,med pannekaker på menyen;o)
Kjerstiklem

Mitt lille hjem sa...

Så koselig innlegg!

Fin tirsdag til deg og, og god pannekakemiddag :)

Guttemamma sa...

Digger deg og innleggene dine,SiljE!!! Jeg drømmer om det lilla noa sjalet fra høst-kolleksjonen,700kr.....

Lykkeliten sa...

Alltid hyggelig å stikke innom hos deg!

Fire Hjerter sa...

Fine bilder.Ofte er de de små tingene som gjør oss lykkelige. Det gjelds bare å huske på det i en travel hverdag.

Christina sa...

Flott innlegg!! :) Er så enig med deg...

Klem fra
Christina

Min stil sa...

Hei. Koselige bilder.Og de putetrekkene var jo bare såååå fine.
Klæm Susanne

Iselin sa...

Når jeg har en dårlig dag skal jeg lete frem igjen dette innligget :)

jordbærpiken sa...

Et kjempekoselig innlegg med mange fine bilder. :) Ha en god tirsdag du også!

MusMei sa...

SÅ masse koselig å være glad for! Ha en fortsatt deilig tirsdag.!

MusMei sa...

SÅ masse koselig å være glad for! Ha en fortsatt deilig tirsdag.!

Anonym sa...

Nydelige bilder:) Jeg oppdaget bloggen din i går og ble veldig inspirert. Jeg gleder med til å følge bloggen:)

Anja

Lisa Cecilie sa...

for ett herlig og livlig innlegg :)

ha en super kveld!!!

Lisa Cecilie sa...

Nå har jeg leita langt og lenge etter stjernekaka som jeg så for en stund tilbake, og nå har jeg endelig funnet den igjen - her hos deg!!!:) kan jeg få oppskriften av deg? jeg har en liten tass som blir 3 på fredag og den hadde vært helt midt i blinken :) Du er bare superflink til å bake :) gleder meg til neste bakverk du lager!!!

klem!!!

Astrid sa...

Nydelig og ikke minst innspirerende innlegg. Jeg elsker hverdager! Ha en fortsatt fin kveld:-)

Min Lille Drøm sa...

Høres jo ut som en perfekt dag:)
Gla i deg snupp!

Pink Lady sa...

Så flotte bilder du viser i bloggen din! :)

mi-rachel sa...

alltid kjekt å være inne på bloggen din.

huset med det rare.. sa...

Det må jo kunne kalles hverdagslykke! Nydelige putetrekk du har fått deg der!

Kjeruben sa...

Koselig innlegg :-D