søndag 30. august 2009

Award og 10 ting om meg!

Tusen takk til Elisabeth, Line og Mona for at dere har gitt med både en award og utfordring!
b
Jeg skal fortelle ti ting om meg selv, og de kommer her (med fare for at det blir noe gjentakelser fra tidligere utfordringer...) :

1. Jeg er for tiden sykemeldt fordi jeg i sommer ble innlagt på sykehus med halvsidige lammelser og mistanke om hjerneslag. Jeg er fortsatt under utredning, og håper så inderlig de ikke finner noe galt....
n
2. Jeg er 174 cm høy, og mannen min er 190, så vi er et ganske høyt par.
n
3. Jeg elsker sjokolade og pepsi-max (men det vet dere jo;))
b
4. Jeg er ikke en ryddig person (dessverre..) Så de som tror at huset vårt til enhver tid er strøkent og nyvasket tar nok feil.. Har stadig et mål om at det skal bli bedre da!
j
5. Jeg bekymrer meg altfor mye...
m

6. Jeg drømmer om å ha mange barn, og har allerede navn klare. Men jeg tviler på at vi får så mange flere...
n
7. Jeg bruker altfor mye tid på pc'en...
m
8. Jeg drikker ikke alkohol, og har aldri prøvd å røyke.
m
9. Jeg elsker å være lenge oppe om kvelden!
n
10. Jeg liker ikke ketchup, sennep, remulader eller dressinger. Litt sært?!


Rosene er fra hagen til tante, og de er de flotteste jeg noengang har sett! De er kjempestore! Vet noen hva de kan hete?



Og her er awarden jeg fikk! Tusen takk jenter!
m
Jeg har sett at mange bloggere har fått denne nå, så jeg tror jeg gir den videre til de som vil ha den!
n
n
n
ha en flott kveld!

23 kommentarer:

Elis@beth sa...

åj!!! det var bra du sa ifra-skal sjekke med en gang om de har det vi skal ha!! Takk for tips!!

Så fine roser!

KLEM!!

det hvite hjerte sa...

hei kjære silje

nå stoppet hjerte mitt litt... håper & tror at alt er fint med deg og veldig fornuftig av legen din at du er sykmeldt inntil videre! Nyt roen og stell pent med deg selv!

Så gøy å lese om slike ting man ikke vet, som feks hvor høy du & mannen din er, du vet man fantaserer og setter en mal på de man blir kjent med gjennom bloggverden at de ser sånn & slik ut m.m. og ofte stemmer det jo ikke med fakta uansett, litt gøy å vite det da, for ja, jeg tenkte meg at du var "mindre"...!

En ny uke er snart her,
nå skal siste rest av søndagen nytes til det fulle før det er fullt opp med ny uke & ny måned faktisk!

klem til deg

Ingrid sa...

Hei Silje!
Synd å lese det første punktet ditt. Husker du skrev du var innlagt, men ikke hvorfor. Håper inderlig det ikke er noe galt jeg også!!! Klarer du å ikke uroe deg? Eller er du som meg - bekymret til det motsatte er bevist?
Krysser fingrene for deg! :)

sylvia sa...

god bedring til deg,håper på det beste,mye artig du skrev her ,å ja for noen herlig roser.

natta klem fra sylvia

Hulda sa...

Oi, håper virkelig at det ikke er noe som feiler deg. Har aldri hørt om at denne sykdommen kan ramme unge mennesker.

Ser at det er ganske mye likt hos deg og meg, nummer 8 f.eks. :)

God, ny uke!

Tulip sa...

Huff da, håper de finner ut hva som feiler deg,og at du snart blir frisk igjen!

Moro å lese om deg;)

Nydelige roser...

mi-rachel sa...

ser at vi har litt til felles.
men jeg er 1 cm høyere enn deg.
ellers..har vi til felles:
3 (slutta å drikke pepsi max for et år siden-drakk for mye),8 og 9.
og sikkert delvis nr 7:)

og du ikke bekymre deg;)
ta vare på deg selv.

Tyri-jenta sa...

Hei,
Mitt første besøk hos deg...
Så nydelig blogg du har:)
Vil gjerne følge deg hvis det er greit?!

Monica.

borghild sa...

Nydelige roser, og artig (og ikke fullt så artig) å lese ting om deg jeg ikke visste:) Håper det går fint med deg, og at alt er bra på resultater framover. Dessuten hadde jeg også sett deg for meg som mindre enn meg (jeg er 170 cm), vittig det der, hvordan man danner seg bilde av noen. Kan iallfall se deg for meg med en stor barneflokk:) Ønsker deg en fin uke! Stor klem fra Borghild:)

Guttemamma sa...

Silje da....håper veldig det ikke er noe alvorlig med deg. Ellers gøy å lese mer om deg, min mann er 194 og jeg 172...liker diise mennene høye jeg!!
God uke,klem

Margrethes hus og hage sa...

Kosleig å lese om deg :) Men så leit at du ikke er bra. håper de finner ut hva det er!

Ha en fin mandag! Hilsen Margrethe

MumsiMumsan sa...

Uff da - det var ikke no kjekt å høre! Masse masse god bedring til deg, håper de finner ut av det - fort!
Take care!
Mumseklem fra meg :)

Bo med barn sa...

Moro å lese mer om deg:)

Du kan komme når som helst men på tirsdag er jeg iallefall hjemme på formiddagen hvis det passer best.. Ellers er det bare å "plinge" på forhånd så er du sikker på at jeg er her:)

Fjordheim sa...

Koselig å få vite litt mer om deg.
Vondt å høre at det var så pass alvorlig da du var sjuk i sommer. Godt at det går bra med deg. Du får kose deg hjemme så lenge du får lov.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

Lene sa...

Hei Silje!

Så leit å høre at du har vært syk. Man blir vel bekymret og tenker mye når man går gjennom slike ting...

Håper at du snart er friskmeldt igjen, i mellomtiden må du ta godt vare på dag selv. Vi mødre som gjør alt for barna våre, har lett for å glemme å ta vare på oss selv. Barna er jo det mest dyrebare for oss, men vi er nok like dyrebare for dem...

Ønsker deg en riktig god mandag!

Klem, Lene.

Anonym sa...

Hei!
Det er alltid så koselig å besøke bloggen din-en av mine klare favoritter:)Fikk meg et lite "støkk" når jeg leste om innleggelsen, håper du blir fort bra igjen.. hvil masse, og god bedring!
Hilsen cathrine

Hanne sa...

Spennende med en sniktitt i kulissene og bli litt bedre kjent med personen bakom. Håper du ikke feiler noe skummelt, og at du holder deg frisk og rask og glad til du blir en riktig gammel dame!
Pludrehanneklem

jordbærpiken sa...

Så koselig å bli bedre kjente med deg! Håper virkelig at legene finner ut at du er helt frisk. Alle gode tanker fra meg! :)

Lisa Cecilie sa...

koselig å høre mer om deg Silje!!!
men, samtidig trist å høre at du er sykmeldt pga noe slikt.. du er inne i en vanskelig tid vil jeg tro -ventetiden er en tøff! :/ håper at det går bedre med deg nå og at du har fått igjen føligheten og ikke har lammelser lengre! Krysser fingrene for at du blir frisk som en fisk og at legene finner ut av ting ganske snart!!

Håper også at det kommer flere barn om det er noe dere ønsker dere :)

klem fra Lisa

Anonym sa...

Morsomt å lese at du faktisk ikke er en ryddig person da alle innleggene dine alltid viser "det perfekte hjem" ;)

Fru Jensen's sa...

Artig å vite litt mer om folk som en leser bloggen til nesten hver dag=)
Trist å lese punkt 1, håper de finner ut av hva det er! Ingenting er værre enn å gå i uvissheten!
En i min aller nærmeste familie ble plutselig lam på den ene siden for nesten 4 år siden, lå på sykhuset og var sykmelt en god stund. Går heldigvis bra med han nå, men helt grusomt å gå å vente på svar! Der fant de ut at han hadde vært plaget med en del sår i og på munnen over en lang periode, som hadde spredd seg som en infeksjon på bl.a ansiktsnervene!
Lykke til!

Anonym sa...

Hei:-)
Er det mulig???Stusser over punkt 4.
Det er jo SÅ pent hos deg! Du er en riktig inspirator.
Koelig å titte innom bloggen din.
Ønsker deg god bering:-)
Mvh Siv (hu med Ikea skapa, husker du?)

Frau Putz sa...

Hej Silje
Uff da... Punkt 1 var vist lidt en overraskelse for folk i Bloglandia. Jeg ønsker dig god bedring - og håber ikke at lægerne finder noget ondt.

Ellers er vi MEGET lig hinanden. A bit scary, really...

Jeg er dog 184 cm. høj - og min mand 186... Så jeg slår dig på det punkt.
Jeg elsker chokolade og kaffe... Kaffe/Pepsi... Same-same...
Ryddelig? Nej
Bekymrer mig? Ja...
Mange børn? Well... Vi har to - og det er nok for os. Meget mere arbejde end man troede før man fik børnene... Mange flere glæder også...
Bloggaholic... Men ikke alkoholic eller ryger...
Jeg elsker at sidde oppe og se gode krimier på TV - eller "lege" bag PC'en...
MEN: Du er sær! Hvem kan ikke lide alt det, som feder. Specielt dressing... (LOL!)

Ganske morsomt at finde en "næsten tvilling" i Bloglandia :o)

Ha en god dag! Drik nu ikke for meget Pepsi Max :o)