lørdag 18. juli 2009

Yndig...

Jeg synes det er ordet som best beskriver rosene som vokser i hagene nå... Jeg har blitt veldig glad i roser, og liker spesielt godt de som er sart rosa.


Den nydelige lille buketten med rosa hageroser har jeg fått av ei venninne, og det fine kortet også. Slike ønsker om god bedring varmer veldig, og nå står de på et zinkfat på stuebordet, og minner meg om hvor mange flotte mennesker jeg har rundt meg!






I dag har det regnet nesten kontinuerlig, helt herlig synes jeg! Vi rakk en liten sykkeltur før regnet startet, men etter det har vi nesten bare vært inne, bakt boller og hatt koselig besøk.



Denne buketten fikk jeg av tanta og onkelen min, den ble levert av bud på døra, og det er like spennende hver gang! (det skjer ikke så veldig ofte, så det er veldig spennende når det skjer)



Til slutt må jeg takke for alle de flotte hilsenene angående rommet til Augusta, så mange snille og fine ord dere legger igjen! Og TUSEN TAKK til dere som har gitt meg en award, har ikke fått nevnt dere her på bloggen, men skal prøve å få takket personlig:)


god helg!

23 kommentarer:

Line sa...

Så nydelige bilder som alltid hos deg Silje.

Håper du føler deg bedre og at det ikke tar lang til før du er tilbake i topp form igjen.

Ønsker deg en flott helg videre.

Klem fra Line.

mi-rachel sa...

så fin bukett.
og nydelig jenterom under her.
den isvannfargen var bare nydelig.

Hulda sa...

Ja, roser er vakre. Har to hvite rosentrær her i hagen. Men, nå er de blomstret av. Men, jeg har tatt bilder av de. :)

Veldig fint med dine rosebuketter, flott den fra tanten og onkelen din også. Spennende med blomster på døra, ja.

Vi har også hatt regn i dag, faktisk godt. Jeg fikk malt arbeidsrommet mitt, både golv, tak og vegger. Nå venter jeg bare på at alt skal tørke slik at jeg kan begynne å innrede. :)

ralfefarfars paradis sa...

SÅ herlige blomster og nydelige bilder- må si du har en meget delikat blogg;) Nydelig den sengen ble!! HAr samme farge på kjøkkenet her jeg bor;)
HA en fin kveld!

Flittiglise sa...

Hei du, flott blogg du har:) og kjempefine bilder:) Ha en fin lørdagskveld. Hilsen Lise

et kjært hjem sa...

Vakre roser og mange fine bilder! Så koselig det zinkfatet ditt var! Ha en koselig kveld :)

Anita sa...

Så enig, så enig, kjære du! Koselig med alle de skjønne blomstene inne også. Bedere å glede seg over det der enn ute i regnværet! Er ikke så glad for det jeg da :p. Kun en vakt igjen nå så er det FERIE! Åh som jeg gleder meg. Tusen takk for tilbudet om kjøp av bokser, sender deg en melding jeg, hvis jeg ikke finner :0) Kos dere Silje!

Anonym sa...

Nydelige bilder :)

Ingrid Elisabeth sa...

Det er så fint med roser. Personlig liker jeg absolutt best de med dus ferskenfarge. Men de du har plukket selv, er fantastisk nydelige. Og tar jeg ikke helt feil, så lukter de fantastisk også... :)

torleif ann karin sa...

Vakre roser, og fine bilder du har. Blomster er alltid koselig å få....Selv om en har hagen aldri så full.
Ønsker deg en strålende søndag.

Klem Ann<3

opp ei trapp inn ei dør sa...

Kjekt med sånne oppmuntringer når en ikke er helt i form. Blomstene var helt nydelige! God bedring!

Laila -Karin sa...

Så vakker bloggen din er , og de rosene var nydelig
Ha en fin søndag

Marita sa...

Så vackra färger på blommorna!
~Marita~

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så nydelige bilder av nydelige blomster du viser oss:-)

Håper formen er bedre!

Ha en fin søndag! :-)
Klem J

in my garden sa...

Ja yndig hvar et passende ord på de vakre rosene.Nydelig rosa farge.Bra alt står bedre til med deg,ikke bare bare når slike ting skjer.Man lærer hvertfall sette pris på dem man har kjær.Håper du hverfall kommer helt til hektene igjen.Og rommet til augusta ble kjempe fint.

jordbærpiken sa...

Du har alltid så nydelige og inspirerende bilder! For en herlig spisestue, og lekre blomster! De er heldige som får komme på besøk i et så nydelig hjem. Ha en god dag! :)

Hilde sa...

Mangen fine roser. Kjempe fin blogg du har. Er her inne titt og ofte. Håper formen snart er tilbake. Klem fra Hilde.

Anita sa...

Nå har vi ferie! Kos dere sammen og nyt dagene! KLemmer fra Anita

Guttemamma sa...

Så mange herlige innlegg mens jeg har vært borte,Silje!! Nydelig ble sengen også!! Vet ikke hvorfor du måtte på sykehus, men håper virkelig at det er bra med deg nå!! Stor klem i regnet

Rådyrveien sa...

Nydelige rosebilder du viser. Rommet til Augusta var også kjempelekkert! Blir stadig mer og mer imponert av bilder jeg ser her på bloggene. Utrolig hva dere får til interiørmessig.
Misunner deg krakken du har fått også. Skulle gjerne hatt en slik selv.
Jeg har en liten ting til deg hos meg.
Ha ei fin uke!

Marie sa...

Så fina bilder! Rosor är bland det vackraste som finns och så doftar de ju helt ljuvligt.

Så underbart fint rum din dotter har!!!!!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Villa Anita sa...

Hei Silje. Du har en aldeles nydelig blogg som er bare en fryd å se på. Jeg har tittet på den i flere uker nå og har fått masse fine ideer og inspirasjon til å begynne å pusse opp hjemme her også. (Noe jeg har tenkt på i mange år men ikke hatt nok energi til å begynne på.) Men nå er jeg igang. Har malt stua og gangen og entreèn min nå, så nå er det kjøkkenet som står for tur. Ha en riktig fin uke. Jeg titter nok innom igjen om ikke så lenge. Klem fra Anita.

Millas hem sa...

Fin sommar till er också!

Kram