onsdag 15. juli 2009

Høst?

Kalenderen viser midten av juli, men når man ser ut av vinduet kunne man nesten tro det er høst... Forhåpentligvis har vi MANGE flotte sommerdager foran oss, før høsten kommer...


...men når den først kommer, er det helt topp synes jeg, høsten er min favorittårstid.



Denne flotte blomsterbuketten har jeg fått av min kjære svigerinne og svoger, i anledning sykehusbesøket mitt. Tusen tusen takk kjære dere:) Det var egentlig denne som fikk meg til å tenke på høst, den har så nydelige farger i seg!



På framsiden av huset har vi fått oss en ny benk! Kjekt for mor og far å kunne sette seg nedpå litt mens ungene leker ute:) Og gjett om den skal pyntes til jul;)



takk for alle ønsker om god bedring, og koselige mailer!
k
ø
ha en flott dag, og nyt sommeren!

8 kommentarer:

Kine sa...

Nei huff,forhåpentligvis har vi mye sol og sommer igjen til høsten,her skinner solen idag,og tempen viser over 24 grader:)
Søt benk du har kjøpt!
Kos deg videre *klæm*

Anita sa...

Hei vennen! Sååå fin benk dere har kjøpt dere, tenker den blir fint pyntet til jul :0) Nydelige blomster også, selv om de vekker tanker om høst. For det vil vi ikke ha ennå :p! Sommer kommer, sol og regn og latter og sang...... Tralalalalala! Nå har naboen akkurat satt opp telt i hagen og planen er at 4 7 åringer skal sove der i natt??!! Tror nok vår 7 åringer kommer tuslene hjem etterhvert, men... Stas allikevel. Ta vare på deg selv! Klem fra Anita!

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Heihei!
Jeg må si meg enig at også jeg liker høsten med alle fargene og stemningen! :-)

Håper formen er bedre!
Ha en fin dag! Klem Jorid

aase sa...

Uffda silje, har du vært syk...kjedelig. Godt du er på bedringens vei!!

Vakker benk, kyssebenk kaller Viktoria de, har sett det i en film sier hun!!! De er ikke store før de snapper detaljer du....

Jeg vil gjerne at høsten venter bittelitt jeg da. Selv om det nok også er min favoritt årstid!! lys og varme.......Jeg vil gjerne på ferie først bare!!!

Hulda sa...

Hm, tror jammen at silje gleder seg til jul! Benken var fin, kassen du har satt der også. Har også en kasse på min benk. Nydelig blomsterbukett du fikk.

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Nydelige blomster!
Hortensia blir jeg aldri lei av, den er en av mine favoritter..

Våren er min favorittårstid men i år så blir det nok høsten som gir mest glede, skal gifte meg 5 september :)

Håper formen er bedre!?

Sommerhilsener,
Vibeke

Tee of Dragonfly Cottage sa...

er enig i at det er litt "høstete" ute nå... og jeg håper indelig ikke badeværet alt er over for i år... Selv om høsten også er min favoritt tid, så vil jeg nyte sommeren først. Den er kort nok!

Ha en fin dag!

Hanne sa...

Smellvakker blomsterbukett!
Men høst - nei, det vil vi ikke høre snakk om før en god stund etter skolestart, altså.
14. juli var faktisk regnet som midtsommerdagen, etter gammel skikk ;-)
Pludrehanneklem