fredag 3. juli 2009

God helg ♥


Jeg ønsker deg som er innom en riktig god helg

12 kommentarer:

Anetteshus.com sa...

Hei! En riktig god helg til deg også:)Så nydelig bilde!! Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)

huset med det rare.. sa...

God sommerhelg!
Nydelig rose!

Tussaluso sa...

God helg til deg og. Nyt sommarvarmen og la oss håpe at den varer lenge!

Fjordheim sa...

Ønsker deg og dine ei kjmpeflott helg :)

lavendel mio sa...

En nydelig rose!!
Go sommerhelg til deg og,klem:))

Huset på kollen sa...

Hei,

Takk og det samme til deg og dine! Flott rose på bildet:) Mine egne hvite herlige roser har jeg bare fått nyte et par dager - de pyseblomstene mister bladene sine for et godt ord, dvs litt vind og et par regndråper... Jaja, godt de er dokumentert på bloggen, så får jeg kose meg med bilder iallefall ;) Ha en fortsatt strålende sommer!

jordbærpiken sa...

I like måte! Å, så fint med roser! :) Tusen takk for din koselige hilsen på bloggen min. Jeg blir så glad! God natt til deg. :)

mali-mo sa...

Nydelig rose...god helg ;)

Jannicke sa...

Så fin rose!

God sommerhelg til deg og ;o) J.

Emmas Verden sa...

vakker rose...en god helg til deg og dine også Silje ;)
klem Anne***

Irenes verden sa...

Riktig god helg!
Kjempefin blogg og nydelige unger, kjenner meg veldig igjen i akkurat det du sier med treåringen! Har en liten en selv og hjelpemeg som hun kan trykke på knapper for tiden! :)
Godgullet til mammaen sin:)

Ha en riktig fin sommer videre!

Englefryd sa...

Flott servise... Kjempe fint å kombinere forskjellige serviser ja.

God helg.


Klem