onsdag 15. juli 2009

Augustas "nye" rom ♥

Ikke før har jeg nevnt ordet "høst" på bloggen, kommer sommerværet for fullt! Det var visst lurt:) Og to innlegg på èn dag, energien er visst på vei tilbake;)


Noen husker kanskje senga jeg fant hos pappa skrotnisse for en tid tilbake, den skulle bli Augusta sin!
h
Egentlig synes jeg hun er litt liten til å slutte med sprinkelseng, men fordi hun (på tross av kantbeskytter) stadig har armer og ben ut igjennom sprinklene, og i det siste har prøvd å krabbe over kanten, har hun begynt å bruke den nye senga nå!

Hello Kitty-bamsen ble kjøpt på Mallorca i juni.


Og denne kofferten er fra Søstrene Grene, jeg elsker fargene i den! Og jeg tenkte at den kom til å passe så fint på snuppelures "nye" rom!
,
Den er full av årets julekalender-gaver til ungene, jeg er snart halvveis! Det gjelder å være tidlig ute... Og JA, Hulda, jeg gleder meg til jul;))



Senga er malt i fargen ISVANN, (takk til dere som tipset om den, den er nydelig!), og av merket Jotun Sens, en utrolig bra maling! Jeg har flere planer for rommet hennes, så bilder kommer etterhvert.








ha en flott sommerkveld alle sammen!

46 kommentarer:

pippilotta sa...

Så fin senga ble! Fargen var nydelig, jeg hoder på med en lignende seng til storebror som også skal bli blå, men den er rød nå så d tar nok litt tid før det dekker:) Ellers så hadde A fått et flott rom med masser av fine ting!
missunner deg de vimplene;) Tror jeg skal sy meg noen vimpler i "jentefarger" til min lille niese, har så mye stoff liggende som kunne passet til det...:)
Ha en flott uke videre, og håper du er på bedringens vei!
Klem*

Cecilie sa...

For et nydelig barnerom! Kjempeskjønt! Jeg skal snart innrede Majas barnerom, og her er jo masse inspirasjon å hente. Liker bloggen din veldig godt! Og synes Augusta er et flott navn!

Ha en fin kveld!
klem, cecilie

Linda sa...

Så utrolig vaker farge det var på senga!!!Og rommet var ordentlig sukkersøtt!!!!Ha en fin kveld!Linda

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

heihei!
Så nydelig rommet hennes var, og takk for inspirasjon! :-) Skal jo tenke på barnerom etterhvert vi også nå!

Hvor får du kjøpt de kaninene ? De er så nydelige!

Klem

MrsC sa...

Nydelig rom!!
SLik kunne jeg tenkt meg og.. om jeg hadde jente da.. ;-)

Christine C sa...

Så mange nydelige detaljer...et ordentlig drømmebarnerom. Sengen ble kjempefin med den kjølige blåfargen.
Gleder meg til å følge videre med i bloggen din...har funnet masse inspirasjon allerede :-))
Sommerhilsen fra Christine C.

et kjært hjem sa...

Så nydelig seng og rom! Skikkelig fin farge på sengen! Jeg skal male en gyngehest til minstemann, hadde tenkt den skulle være hvit, men lurer på om jeg skal herme den blåfargen :) Mange fine mailegting, har blitt helt hekta på de tinga :) Håper det er greit at jeg legger en link til deg på bloggen min :)

Ingrid Elisabeth sa...

For et skjønt rom. Du har virkelig gått inn for å gjøre det gjennomført. Kjempefint er det :o)

aase sa...

De sengene er kanllfine og lettsolgte du, har nesten alltid noen på liste som skal ha de. Fargen var utrolig vakker og så flott blandet med hvitt og rosa!! Du er rå på fiksing og pynting Silje!!

Maia Helene sa...

Hei!
Kom over bloggen din i dag, den er jo super søt!
Nydelig jenterom du har laget, og super inspirasjon for meg som driver på med det samme! ;)
Fortsatt god sommer!
Maia

Tante Hilde sa...

Så koselig å ha deg tilbake på bloggen. Flott innlegg. Senga blei nydelig.Den benken er bare så skjønn.Passer til stilen din. Klem fra tante Hilde

Tulip sa...

Så nydelig småpikerom hun har fått! Senga er blitt kjempeflott, den fargen er fin:)
Synes du har vært kreativ!

mali-mo sa...

Åååååå, rommet til Augusta ble o helt herlig!!! ISvann ble fint på sengen synes jeg, er begeistret for den jeg også ;) Masse nydelige saker inne hos henne, og maileg...herlige ;) Gleder meg til babyrom innredning nå, men færst er der maling og maling og maling ;)

Godt at du er bedre!!!

moni sa...

ååå så utrolig skjønt rom, jeg bare elsker det. nydleig farge på sengen og alt det andre var også bare helskjønt:) lekre detaljer i hvert et hjørne jo:) Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

Jannes lille sted sa...

Senga til Augusta ble ordentlig fin! og fargen også.
Koselig blogg du har :)

Anita sa...

Sååå utrolig fint det blir, en drøm for både liten og stor! Så bra at du føler deg litt bedre, men du ta det med ro allikvel da, bare kose deg :0) Nydelig farge på sengen og alt! Kom plutselig på den roseboksen som du har på badet. Har du kjøpt den på søstrene grene nå eller?? Må innom der når vi kommer til København, tror jeg! Kos dere alle sammen! klem fra en såå lykkelig Anita :)

Nooria sa...

For et nydelig barnerom! Jeg har et rotete rom i andreetasje som skal bli et sånt nydelig barnerom. Nå ble jeg nesten motivert til å begynne å rydde der ;-).

Jeg maler for tiden en hel del møbler i fargen isvann. Den er nydelig!

Grys lille sa...

Nydelig! Nå fikk jeg et godt tips ang maling:-) Kan jeg spørre hvor du har fått tak i tre-bokstaven??

Jannicke sa...

Heisan.

Ja, sengen fikk en nydelig farge!! har notert meg navnet på fargen, skal kanskje male toppen på et par kommoder snart.. har også en annen blåfarge jeg vurderer (Kilden, Jotun), så nå må jeg inn og vurdere disse to opp mot hverandre... ,o)

Takk for tips! J.

Jatte sa...

Ja desverre har jeg ennå ikke funnet noe her i byen :\
Men ifølge siden til bruka så er LIVE butikken på Herkules i Skien levrandør av dette så ditt skal jeg ihvertfall en gang i nermeste fremtid ;o) hehe..
Morro at vi er fra samme by da, syns alle her i Blogglandia bor så langt av sted ..

Hvilke butikker pleier du og finne skatter på her i byen da ?
Noen tips ? :)

Nydelig rommet hennes ble forresten og kjempefin farge på den sengen ..

Ha en kjekk kveld\natt :)
Klem Jatte :)

Englefryd sa...

Så flott rom hun har. Med masse søte kaniner:-)
Utrolig flott fargen på senga ble. Må huske den fargen ja.

Klem

perler på en snor sa...

Å så flink du er!
Senga ble utrolig skjønn. Skikkelig inspirerende bilder. De maileg kaninene er så søte:)

NUSSE sa...

For et utrolig nydelig rom du har stelt i stand! Tenker den lille prinsessen sover søtt der, ja :-) Veldig fint -akkurat slik jeg liker det!

Klem klem

Hverdagen vår sa...

Så flott rom og nydelig farge på sengen til Augusta:)
Jul, ja, her er juleinnkjøpslisten snart ferdig-

Ha en flott uke og helg

klem fra Eli

Hildegunn sa...

oi oi s¨ååå nydelig seng og rom !!
Elsker den fargen sengen er i, den var herlig !
Du er så flink med detaljer du...og intet nytt herfra nei.7 dg igjen nå.

Marie sa...

Saa flink du er! Fargen paa senga er kjempefin! Jeg har planer om aa gjoere om den yngste datteren min sitt rom, og her var det masse inspirasjon aa hente!

huset med det rare.. sa...

Så fint jenterom!
Likte godt den A-en du har på frontstykket til sengen og fargen.. Også maileg'ene da! Skikkelig gjennomført og flott!

Livy sa...

Nydelige bilder fra Augustas rom Silje!! Sengen ble bare kjempefin!

Ønsker deg en fin torsdag!
Klem fra livy

Prinsesse Elin sa...

Dette ble nydelig Silje. For et eldorado for en liten prinsesse. Ha en fin dag. Klem:O)

Line sa...

Så flott from Augusta har. Er nok en fornøyd liten frøken som bor der.

Nydelig farge på senga!

Ønsker den en flott torsdag!

Klem Line.

jordbærpiken sa...

Ååå, så fint rom! Nydelige bilder! Jeg ELKSER bilder av barnerom!

opp ei trapp inn ei dør sa...

For et utrolig skjønt barnerom! Og sengen ble jo bare nydelig i den fargen. Lekkert!

Ha en flott dag!

Smilla sa...

For et nydelig jenterom!
Sengen ble veldig fin i den lyseblå fargen.

Ha en super sommerdag!

Lottas Himmelrom sa...

Hei!For et nydelig rom.. Den senga er bare et smykke altså! Veldig gjennomført,varmt og ja lekkert! Ha en herlig dag!Klem klem

Min stil sa...

Hei hei. For ett flott rom, med masse vakre detaljer. Liker bloggen din og ønsker å se mer, så jeg har lagt meg inn som følger + at jeg legger deg inn under mine favoritter :) Ha en strålende dag.
Susanne

Vita ljuva tankar sa...

Vilket ljuvligt barnrum med underbara detaljer!

Linda:)

monja sa...

For et herlig rom til en liten herlig jente med et herlig navn:)og sist,men ikke minst for en herlig blogg:)ha en fin kveld...gleder meg til å komme på besøk her igjen:)

Anita Kristin sa...

For et herlig rom. Fargen på senga var kjempeflott. Gler meg til å ta fatt på prosjekt barnerom snart. Her var det mange gode ideer.

Vi har òg en skuseng til minstejenta. Vi har faktisk ikke hatt sprinkelseng til jentene i det hele tatt, netopp p.g.a. armer og bein som stikker ut.

Ha en fortsatt fin uke.

No42D sa...

Så utrolig fint rom! Holder på med barnerom selv og fikk mye inspirasjon her:) En award til deg ligger på bloggen min!

Ønsker deg en fortsatt fin sommer,

KLem Marit

Hulda sa...

Her var det virkelig mye fint på en gang. :) Rommet ble så søtt. Med en mengde detaljer. Jeg falt veldig for den lille kofferten fra Søstrene Grene, så skjønne feer det var på den. Nydelig var også senga, og fargen du har malt den i. A for Augusta gjorde seg også godt!

ENGEL sa...

du søte du!herlighet så flott farge på senga-dååååååååååån!her inneer det kreativt som alltid.jeg likte meget godt å se lengre nede her at det også kan være rot hos deg!!!det varmet",)nå skal jeg lese mer på bloggen din og nyte sommerkvelden!klæm

Christina sa...

Kjempe NYDELIG! :)
Har lik seng til min lille jente.. Men lurer fælt på om A holder seg i sengen sin eller klatrer ut....??
Tenkte å vente noen md, men kanskje hun skal få den nå?!

Linda sa...

Så vakkert rom for ei lita prinsesse! Sengen var bare helt nydelig:)Og så mange koselige detaljer!!

Ha en flott helg:)

Klem Linda

cherryblossomgirl sa...

Nydelig blogg du har! En fryd for øyet! :)

Home By Virginia sa...

Sengen ble kjempe fin...!!! Herlig farge... :)

Det ligger en Award inne hos meg til deg... :D
Du har en utrolig bra blogg med MASSE inspirasjon... :D

Ha en flott lørdag videre...!!!

*--- Klem ---*

Noora sa...

Hello, it was very nice to find your beutiful blog. I will come back! Have a nice summertime! Noora from Finland