lørdag 20. juni 2009

Utfordring!

Jeg har fått en utfordring av Tonerose, her kommer den:


Hva er du opptatt av for tiden? At det snart er sommerferie!
h
Hva har du på deg i dag? Akkurat nå har jeg på en joggebukse og en lysblå genser. Ungene er i seng, og jeg slapper av i sofaen.
h
Hva skal du spise til middag? Vi har spist kyllingfilet med fløtegratinerte poteter, bernaise og salat. Laget av min mann;)
j
Hva vil du gjerne lære deg? Å bli mer tålmodig... Spesielt med ungene.
j
Hva hører du på akkurat nå? Mannen min blar gjennom tv-kanalene, akkurat nå er det frustrerte fruer i reprise.
k
Hvordan er ditt favorittvær? Regn! kanskje fordi vi ikke har så mye av det her på østlandet.
m
Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å sannsynligvis skulle bli heltidsstudent fra høsten...
j
Hva synes du om den personen som tagget deg? Et ganske nytt bekjentskap, men det virker som en søt jente med en flott blogg!
h
Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden -hvor skulle det ha vært? Kunne tenkt meg en av gårdene i nærheten her vi bor.. Men jeg ville gjerne innredet selv;)
j
Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Litt mer penger. Rett og slett fordi det hadde gjort ting litt enklere.
j
Hva vil du gjerne bli kvitt? Lusene på rosebuskene mine;)
j
Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Ingen steder! I sofaen med min mann ved siden av meg er akkurat der jeg vil være:)
j
Hvilket språk vil du lære? Italiensk eller spansk.
m
Hva ser du etter i en venn? Ærlighet.
j
Hvem vil du gjerne møte? Oj.. Michael Jackson. Og Charlize Theron.
h
Hva slags musikk liker du? Jeg liker det meste!
j
Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Tunikaer er en favoritt.
k
Hva er drømmejobben? En jobb som er fleksibel og interessant. Å kunne jobbe på dagtid tre dager i uka er drømmen for meg.
k
Har du noen favorittmodeller? Det må være Heidi Klum. Tenk å vente barn nr fire og se så flott ut!
k
Hvis du hadde hatt 1000 kr nå, hva ville du brukt det på? Litt mer blomster kanskje?:)
k
Beskriv stilen din? Liker ihvertfall landlig og nostalgisk stil.
m
Hva var det siste motebladet du leste? Oj, det kjøper jeg aldri lenger. Nå går det bare i interiør! Og mammablader da:)
k
Den siste cd'en du kjøpte? Erlend Bratland. En fantastisk artist!
k
Hva hørte du på da du ble tagget? Det husker jeg ikke.
l
Hva vil du akkurat nå? Ta frem interiørpermene mine, hente m, stratos og pepsi max i kjøleskapet og tenne stearinlysene. og det skal jeg også:)
b
b
b
Sender denne videre til Min lille drøm, bare hvis du vil:)
j
I mangel på flytelys la jeg telysene i gamle sandkakeformer i zinkbalja på trappa. Fungerte det også;)


Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

Linda sa...

Morsomt å lese svarene dine! Det viser liksom litt mer av personen bak en blogg:)

Ha en fin kveld, og kos deg med stratos og pepsimax:)
Klem Linda

Guttemamma sa...

Gøy å lese om deg,Silje!! Ha blitt rosa noa kjole på meg og...nattaklem

jordbærpiken sa...

Nydelige bilder! Så koselig å bli litt mer kjent med deg. ha en god natt! :)

Margrethe sa...

Så fine bilder :)

Det er litt ok med disse små utfordringene, så blir en litt mer kjent med personene bak bloggene man besøker.
Ha en fortsatt fin helg. hilsen Margrethe

Jannicke sa...

Kjekt å lese mer om deg!

Jeg tror du ville trivdes godt i Bergen (mye regn her vet du, haha..)

Søndagsklem til deg. J.

Hildegunn sa...

så artig å lese litt om deg,du tar utrolig mange flotte bilder, spesielt de fra Mallorca av barna...nydelige !

sue sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人