tirsdag 16. juni 2009

Mallorca Holidays ♥


Vi er tilbake etter en nydelig uke på Mallorca! Vi har hatt det kjempefint! Spist mange is, badet og solt oss, og best av alt, hatt masse tid til hverandre!




Due-jaging i Palma. Lillesøster har lært av storebror..




Bading med pappa, -livet er herlig!


Sjørøverskute i bassenget, Ferdinand var i hundre!


Egen relax-avdeling for de voksne.. Bare se, men ikke røre for de små.. Mannen min og jeg hadde seks-årsdag i løpet av ferien, og i "gave" fikk jeg en time alene her... Luksus!








takk til alle som har sendt meg så koselige mailer, og skrevet hyggelige hilsener på bloggen! Og takk til Tonerose for utfordring, den tar jeg i neste innlegg! Og takk til Hulda for at du har savnet meg;) Da er det godt å komme tilbake!


ha en flott kveld!

37 kommentarer:

Randi sa...

Det så jo bare helt fantastisk ut. Så mange fine bilder, spesielt det første, med de barneføttene var kjempesøtt.

Godt du er tilbake igjen, har savnet innleggene dine.

Hege sa...

Herlige bilder- så heldige dere er:-)
Velkommen hjem!
Klem Hege.

mi-rachel sa...

mange herlige bilder!!

Melis sa...

Ååååååå - ser ut som om dere har kost dere ;) Så fine bilder! Masse feriestemning - Mallorca er jo kjempefint og Palma en knallfin by!

Velkommen hjem ;)

Line sa...

Å så deilig det så ut der!

Og så nydelige bilder - fikk skikkelig ferie følelse av å de :)

Deilig med en spa time, hyggelig å få det i gave :)

Hvordan kamera er det du tar bildene med?

Ha en fin tirsdag og uke videre :)

Klem Line.

Hanne sa...

Velkommen hjem - kjekt å ha deg tilbake igjen. Så koselig å se de fine feriebildene, ungene dine er så skjønne!
Pludrehanneklem

Hulda sa...

Flotte feriebilder! Så virkelig herlig ut i varmen der. Godt å ha deg tilbake, Silje! Du har vært savna. :) Mens du har vært borte har vi kjøpt hus. :)

Bea's verden sa...

Flotte bilder. :o)

Klem fra Bea

elizabethbovoli sa...

Ja nå var det kjekt at du var på plass igjen :-) Har savnet nye innlegg! Hehe.. Men er og veldig kjekt å se at du har hatt en fin ferie med familien din!

Ha en god kveld!

Balke gård sa...

Å, så deilig en ferie!! Så fine bilder og koselig rapport! Regner med du kosa deg max den timen;-)

Velkommen tilbake fra Marianne:-)

Anita Kristin sa...

Det så deilig ut både for liten og stor. Godt med en skikkelig ferie. Det er alltid så mange flotte bilder på bloggen din. Like koselig å kikke innom hver gang.

Livy sa...

Heisann!
Åååå det er fantastisk ut!!! Kan tenke meg dere har kost dere masse ja! Vi skal til Grand Canaria i september, det gleder jeg meg masse til!!

Herlige bilder du viser Silje!

Ønsker deg en fin uke videre!
Klem fra Livy

Jannicke sa...

For noen vidunderlige bilder!!
Fikk lyst å dra til Mallorca NÅ!!!!

Her hjemme har vi lengtet etter varmen hele uken. Værmessig har du ikke gått glipp av noe!

God natt til deg. J.

torleif ann karin sa...

Ja det må ha vært en velykket tur. Ser herlig ut med sol, bad & varme. Vi har jo ikke hatt for mye av det her hjemme.

Nesten misunnelig, men iår blir det ikke syden på oss.

Ønsker deg en fin kveld.
Klem Ann<3

borghild sa...

For noen herlige feriebilder, ser ut som om dere har hatt det supert! Sukk, gleder meg til det blir vår tur til å ha ferie, selv om vi bare skal til Danmark...;-) Klem B:-)

jordbærpiken sa...

Det så utrolig deilig ut med ferie i et varmt land! :)

Shabby Charm sa...

Hei kjære Silje!

Så nydelige bilder du viser oss! Så ut som dere har hatt en utrolig fin familieferie :)

Mange klemmer fra Maia

Linda sa...

Ååååå, det ser ut som om dere har hatt en fantastisk ferie! Jeg blir helt dårlig:)
Så mange utrolig flotte bilder!
Barna dine er jo bare skjønne!

God natt!
Klem Linda

huset med det rare.. sa...

Nydelige barn og nydelige omgivelser! Nå fikk jeg ihvertfall lyst til å dra på tur... Sååå mange fine bilder og den stranda! Åhh.. skjønner dere har hatt det fint!

Miss.T sa...

Så herlige bilder !! Jeg lengtet tilbake nå når jeg så bildene dine. VI var her i begynnelsen av mai.. nydelig plass !!

pippilotta sa...

Åååå såg herlig ut med skikkelig sol og sommer, her blåser d kaldt men håper på bedre vær til helgen, da skal vi nemlig til dine trakter i dobbel 18 års dag til tvilling søskenbarna mine:):) Alltid mye bedre vær i Grenland:)

Hulda sa...

Hei! Jeg vet ikke hva fargen på kurven heter, den var kjøpt i denne grønne fargen, jeg har ikke malt den. Men, har en grønnfarge på en benk, som ligner. Den heter April.

Anita sa...

Hallo vennen! Nå har jeg savnet og misunt deg masse ;0) Sååå deilig dere har hatt det, en skikkelig vitaminkur for dere alle. Sånt gjør godt! Nydelige bilder. Vi har aldri vært på Mallorca, men tar gjerne imot tips og hvor man bør dra! VIL til varmen jeg nå! Her rekker man jo ikke få på seg solkrem før det har skyet over :0] Skulle ut nå jeg men nå er det skyer for solen. Kose dere hjemme også da, så snakkes vi!
Klem fra Anita

mali-mo sa...

Så kjekt at du er tilbake igjen ;)

Nydelige feriebilder, måtte mimre litt tilbake til Hellas turen vår jeg nå, blir nok en stund til neste utenlandstur ;)

Min Lille Drøm sa...

Velkommen hjem kjære deg..
Ser jo helt himmelsk ut, gleder meg så til ferie her nå, fri og masse tid til hverandre.
Har endel å fortelle deg, så håper vi får snakket sammen en kveld kjære deg!
Klemmer fra meg, Monica

Livs Lyst sa...

Så nydelige bilder. Ser ut som dere har kost dere ja!
Og nå er det jo sommer her også. La oss nyte varme og sol fremover og håpe at det blir mye av det!!!

Hilsen Liv

Tanta Hilde sa...

Så mange skjønne bilder fra en flott ferie. Klart dere har hatt det topp.
Klem fra tante

Drømme verden min! sa...

ÅÅÅ...jeg vil og på ferie:) Så ut til at dere har kost dere masse! Og så deilig dete r med tidtil hverandre, blir lite av det i hverdagen.

Vi var på kypros i begynnelsen av mai og det er absolutt å anbefale syden:) Gleder meg til neste tur:)

Ha en fin kveld!

in my garden sa...

Lurte litt på hvor du ble av jeg også,he he.Ser ut som du har hatt en herlig ferie,det trengs av og til.Skal til sydligere strøk vi også,men det blir ikke før til høsten.Flotte ferie bilder du har tatt av sjarmtrollene dine!

Anonym sa...

Hei :) så flotte bilder. Frister veldig med en tur sammen med familien dit. Hvilket hotell var det dere bodde på?
Fortsatt god sommer :)
_Maria_

Grys lille sa...

Heihei!
Så det var derfor det var så mange dager før neste innlegg kom...:-) Ser ut som dere har hatt en fntastisk ferie, nydelige bilder!! Her lar sommeren vente på seg...
Ha en fin dag!

cherryblossomgirl sa...

Så fine bilder! Takk for at du deler så herlig stemning!!! Du tar alltid kjempeflotte foto. Hva slags kamera bruker du?

thecremehouse sa...

Så deilig det så ut... misunnelig - skulle gjerne hatt ferie snart - en måned igjen! Klem fra Gro!

Frau Putz sa...

Det ser ud som en herlig ferie med hele familien.
Jeg er forelsket - i den fine rose-kjole som Augusta har på. Jeg ville næsten ønske, at Emilie var en lille pige igen, så jeg kunne sy sådan en top-romantisk kjole til hende.
Klem fra
Frau Putz

lise sa...

Hei, kjempefin blogg du har:) Og fine bilder:) Ha en fin helg Hilsen Lise

Maret sa...

Velkommen heim att...
Så flott ferie du/dere må ha hatt, medan vi andre enno ventar på varmen..

Ha ei flott helg.

sandra sa...

deilig!! gleder oss til det er vår tur i nov:) den hvite kjolen til augusta har jeg akkorat kjøpt til mi lille:)