mandag 29. juni 2009

Litt av hvert i varmen:)

Nå er det vel ingen tvil om at sommeren er kommet:) Jeg har jobbet tre nattevakter i helga, og det har ikke vært lett å sove på dagen. Men jeg skal ikke klage, nå må vi nyte at varmen er her:)


For en stund tilbake var jeg innom den herlige butikken PYNT, eieren har jeg møtt gjennom bloggingen, Toves blogg kan du besøke her, og nettbutikken finner du her! Begge steder er verdt et besøk:) Jeg kjøpte bildet som henger over hylla, elsker slike blomsterbilder, og drømmer om å få noen skoleplansjer i hus en gang:)




Jeg bruker ikke mye tid i huset om dagen, og det kunne sårt trengt en vask stakkar. Men når ungene ikke sovner før klokka er nesten 22, er mor og far rimelig slitne etterpå.. I skrivende stund viser gradestokken på rommet til Augusta 29 grader, så da er det ikke lett for de små å få sove. Nå ligger lillemor rett ut i dobbeltsenga til mamma og pappa, der er det litt svalere:)








Jeg har fått en koselig award, av snille Line! Tusen tusen takk:) Line er utrolig flink til å skrive kommentarer hos meg, og de er alltid så hyggelige, tusen takk for det også;)
j
Man skal gi awarden videre, og jeg gir den til DEG!

Og trenger du litt inspirasjon i varmen, burde du besøke denne bloggen! Butikken heter Gave og Interiørglede, og holder til på Hamar!


nyt sommervarmen!

13 kommentarer:

Anita sa...

Heia snchnuppa ;0) Skjønne blomster og planter hos deg! Den rosa moskus saken er bare sååå skjønn, de detaljene da :0) Skjønner det har vært håpløst varmt å sove på dagen. Når det har vært så varmt. Men jeg liker det!!! Skal være så varmt at vi må klage litt. Takker så masse for koselig melding også, skal se om jeg får svart og skrevet litt en dag jeg også. Veldig koselig! Ikveld har jeg hjulpet en nabo her og montert en giga svært basseng. Hun er alene og vi to damene har mekket sammen :0) Joh. har vært ute i hallen å skrudd plater for alle vinduene, vi er så plaget med hærverk der :p. Ødelegger så masse for turnjentene være, men nå er det jammen ikke lett å komme inn :0) Kose dere, så skal jeg kose meg!! Klem fra Anita

mali-mo sa...

Så flott blomsterkort du har kjøpt hos Tove!! Morsomt, jeg la akkurat ut et innlegg der jeg også skryter litt av enne og den flotte butikken ;) Har ikke fått sjangsen til å besøke henne ennå, men har stort håp om å nå det før termin ;)

Kjempefine bilder hos deg idag og, og den hyllen, med blomstene og kortet...åå så fint!

Ha en flott kveld Silje ;)

Melis sa...

Det er ikke så lett for verken STORE eller små om dagen - og natten nå! Varmen er herlig, men ganske intens ;) Her forsøker vi med første bleiefrie natt fordi jeg ikke hadde hjerte til at Lillemor skulle sove med klam bleie...så får vi se hvordan det går ;) Rosa potte står klar ved siden av sengen :)

Koselig blomster hos deg - den rosa var superskjønn - hva heter den? Hyllen og bildet var også kjempefine - det er godt å pynte litt inne selvom tiden stort sett tilbringes utendørs nå ;)

M:)

Line sa...

Stakkars både små og store når det gjelder å sove i denne varmen! Jeg har nesten gitt opp å få en ordentlig natts søvn jeg.

Så fine bilder - som alltid hos deg Silje.

Og husarbeid er ikke så viktig når sommeren har kommet til oss :)

Ønsker deg en fin og solfylt uke videre :)

Klem fra Line.

Therese sa...

Hei hei ti deg. Takk for sist. Det var topp. Koselig innlegg hos deg. Kjempe fint bilde du hadde kjøpt. Så flink du har vært. Nattvakter er ikke bare,bare. Og i den varmen. Ja, det merker du nok. Barna blir litt mer grinete også nå, når varmen slår inn. Men vi må kose oss som du sier. Det går så alt for fort. Hils så mye til mannen din fra oss. Klem

jordbærpiken sa...

Å, så nydelige og sommerlige bilder! Her begynte det plutselig å regne etter en dag med steikende varme... Og vi som nettopp har malt stakitten... Får håpe sommerværet er tilbake i morgen. Ha en deilig kveld! :)

Tonerose sa...

Stakkars, det er ikke bare bare å sovne for hverken store eller små - i denne varmen! :o)

...NYDELIGE rosa blomster du har inne nå! Skikkelig skjønne! :o)

Håper du og familien din får en vidunderlig uke!

Tulip sa...

Nei, ikke lett å få sove i denne varmen! Viftene går for fulle mugger i alle rom, men det føles som om lufta står helt stille... Stakkars deg som skal prøve å sove midt på dagen da!!! Ikke lett det nei!

Nydelige bilder:)

Klem

Huset på kollen sa...

Hei,

Vet hva du mener med barn som sliter med søvnen på varme sommerkvelder! Det er nå man skulle hatt kjeller, ikke en varm andre etasje... Men til gjengjeld sover barna godt om morgenen her da - altså blir det litt seinere på jobb enn planlagt i disse dager, det er jo ikke noe stas å vekke en toåring som sover med armene over hodet på ekte babyvis :)


Utrolig fine bilder du har i dette innlegget, spesielt liker jeg de to første. Helt enig i at det er fint med sånne gamle flora-bilder, og jeg tror du nok vil få tak i sånne du ønsker deg. Jeg har sett litt både her og der på bloggene, så de finnes der ute!

Kos dere fortsatt i sommervarmen!

Heidi

Hege sa...

Hei!
Herlige bilder- skal kikke litt på nettbutikken Pynt ja:-)
Jeg har gått til innkjøp av en stoor og stygg vifte-det er varmt..!
Klem Hege.

huset med det rare.. sa...

Flotte stemningsbilder.. en nytelse for øyet!

Kjenner igjen soveproblematikken.. Det er vanskeligere når det er varmt og lyst, men desto lettere (for meg iallefall) å snu døgnet.

Ha en fin uke!

moni sa...

nei det er jammen meg ikke lett for de små og sove nå stakker og jeg får helt vondt av meg. jeg har selv ei lita prinsesse her som gråter sårt og ikke vil sove stakkar også blir de jo helt utslitte også... det er ikke lett og vi blir jo slitne vi med:)

nydelige bilder du viser og det blomsterbildet var kjempeskljønt:)

Ønsker deg en videre fin sommerveld:) klemm monica

Hulda sa...

Så flotte sommerlige bilder! Jeg falt veldig for det blomsterbildet. Er så glad i slike jeg også. Koselige bilder alle sammen. Den hylla var kjempefin!