fredag 19. juni 2009

I parken

I dag har ungene og jeg vært på tur i en nydelig park, med tre av mine venninner og deres barn! Tilsammen var det åtte barn, og Ferdinand (på tre år) var den eldste!


Det blir mange bilder fra turen, men det er så vanskelig å velge hvilke man vil ha med;)
Ungene har sovnet på hver sin sofa, og jeg forter meg å skrive innlegg før middagen skal lages og maten til helga skal handles inn! Derfor svarer jeg på utfordringen jeg har fått i neste innlegg!


Ferdinand og Theodor er gode venner, og leker så fint sammen. Mammaen til Theodor er en av mine beste venninner, hun kan du besøke her:)










god helg!

siden flere har spurt svarer jeg her: Kameraet jeg tar bilder med heter Nikon D40. Med hjelp fra Picasa blir bildene ganske bra;)

13 kommentarer:

Line sa...

Så koselige bilder fra det som høres ut som en veldig koselig dag :)

Ønsker deg en fin fredags kveld og en god helg.

Klem fra Line.

mi-rachel sa...

mange koselige bilder her.

Hulda sa...

Så koselige bilder fra turen i parken. Andedammen med det lile huset så kjempefint ut. Ungene ser ut til å storkose seg. :)

Kine sa...

Jøss,HVITE klær som ser HVITE ut på lillemor også ja,hvordan i all verden klarer du det?*Lol*
Mine sandtroll bader i lort 2 sekunder etter vi går ut:/ Ser ut som dere hadde en fin dag,og såå flotte bilder fra sydenferien!!!
God helg!*klæm*

in my garden sa...

Et hyggelig sted å besøke,har vert der mange ganger jeg og.Koselig med en slik dag!

Silje sa...

Så koselig bilde fra deg. Du har noen herlig barn.

Og jeg synest du er veldig flik og ta de med på masse forkjellig.

Klem Silje.

Therese sa...

Hei hei kjære deg. Takk for i dag. Det har vært en kjempe koselig dag. Vi koste oss, selv om sommeren ikke har kommet helt. Nydelig barna dine er, flotte bilder. Her hjemme har vi satt oss i sofaen og koser oss med godteri, helt topp. I morgen skal vi plante hekkplanter her, det blir fint. Ønsker dere en strålende helg. PS, Den ferien så helt hærlig ut. Stor klem fra meg på landet.

Mitt og Mine sa...

Kjempefine bilder - fra det som der ut som en veldig flott dag!!

:) Klem M

ralfefarfars paradis sa...

Så herlige bilder du tar av barna dine. Har en på to år, men det er så full fart på han, a det er veldig vanskelig å få tatt gode bilder..
God helg til deg også!!

Shabby Charm sa...

Nydelige bilder som alltid. Det hørtes ut som en koselig dag.

Jeg har samme kamera som deg, er så fornøyd med det :)

God helg klem

jordbærpiken sa...

Så ut som en koselig dag. :) Ha en god natt!

Livet er heeerlig sa...

Så utrolig koselige bilder!!!!
Ha en strålende flott helg
*Siv*

Min Lille Drøm sa...

Hei snupp!
Takk for en fin dag i går..helt nydelig med sånne dager for både liten og stor, blir liksom litt terapi for meg det oppi alt stress og jag og trass og grin.. gikk så blid og fornøyd hjem i går!!
Ha en fin og avslappende lørdagskveld..her er det veldig stille og faktisk veldig deilig!
klemmer