søndag 21. juni 2009

Familesøndag!

I dag har vi tatt med våre søte små på dyregård! Den er noen få minutters kjøretur fra oss, så dette stedet prøver vi å være flinke til å besøke:)

Ungene koser seg med is!


Litt skummelt når påfuglen bresker seg!

Hadde ikke denne fått en festlig sommerklipp?;)


Ferdinand synes denne geita ble litt vel pågående. Det synes forresten jeg også, for den bet meg i armen, og spiste på klærne mine. Ferdinand var veldig opptatt av hvem som var den minste, mellomste og største bukkene Bruse. Det er nemlig yndlingseventyret for tiden!


Norges minste hest?



Husker at jeg viste dette møblementet i fjor også, er det ikke fint? Jeg vil ha...:)




Som den dyreelskeren han er, synes Ferdinand dette var en super dag!


Jeg plukket inn litt skjersmin i dag, det lukter så nydelig. Jeg har en slik busk foran kjøkkenvinduet, men det er ikke blomster på den foreløpig.



ha en flott kveld!

15 kommentarer:

Guttemamma sa...

Alltid like koselig å titte innom deg!!!!

MeyBiMe sa...

For en koselig og fin dag dere har hatt :-)
Masse flotte bilder og minner :-)

Randi sa...

Så ut som dere har hatt en koselig dag.Vi har lett etter rompetroll vi:-)

Jeg har et akkurat likt fat som du har på det siste bildet med lys og sjasmin på. Det har jeg fått av pappa som hadde fått det av sin mor.

Hulda sa...

Så koselig dere har hatt det, hele familien. :) Vi har vært på hytta i hele dag, det er også veldig kjekt. :)

Jeg har fire dager igjen før jeg tar ferie, det gjør mannen også. :)

Sissy's Hus sa...

Flotte bilder!! :)
Der skulle snuppa mi ha vært... Hun ELSKER gårdsdyr!!

Nå koser hun seg hos mormor, mens mor og far skal sove uten babycall!! Hihi..

mi-rachel sa...

så gøy med dyr for ungene.
mine unger elsker også dyr..så vi pleier også å reise på en sånn gård av og til.

Tonerose sa...

Herlige bilder, ser virkelig ut som om dere har hatt en fantastisk dag! Dyr og barn er den perfekte kombinasjon!! :o)

...gøy med utfordringen; koselig å høre littebittegranne om deg! :o) hva begynner du antagelig å studere til høsten?? STOR overgang å plutselig bli student! :o) Spennende!

Ønsker deg en herlig uke!

Brooke Smith sa...

Too cute!!! Looks like so much fun!! :)
Ha en veldig bra dag!!!

Line sa...

Så koselig det ser ut som dere hadde det :)

Er så fint å gjøre sånne ting med de små søte.

Ønsker deg en fin ny uke :)

Klem fra Line.

Anita Kristin sa...

Så kjekkt det må være å ha en sånn gård i nærheten. Ser ut som en koselig plass, og en koselig dag. Med mange flotte bilder.

Ha ei fin uke!

pippilotta sa...

Såg ut som et fantastisk sted for barn! Var sååå sjønn det der dyret med sommerklipp...hehe jeg vet ikke hva det heter?!:) Flotte bilder hvertfall:)

Mitt og Mine sa...

Så herlig tur der hadde. Mange fine bilder. Mine unger hadde elsket å vært der også.

Digget sommerklippen! ;))

Klem M

OdaAnna sa...

Så flotte bilder! Ser ut som en helt topp søndag:) Vakre barn har du:) Ha en fin dag!

Mitt lille hjem sa...

Flotte bilder du viser!

Maret sa...

Drømmedag for små og store...

Ha ein fin kveld.