torsdag 28. mai 2009

Vimpler fra Maileg!

Gjett om jeg holdt på å besvime da jeg så disse Maileg-vimplene i en nettbutikk! Det første jeg tenkte på var at de passet perfekt inn på rommet til Augusta når hun får sin nye seng!


Jeg fant vimplene i den nydelige nettbutikken Ett hus i vitt, og selv om jeg (nesten) aldri bestiller noe fra utenlandske nettbutikker, måtte jeg slå til denne gangen! Kjempegod service var det også, takk for handelen Anette! Hennes flotte blogg finner du her!


Jeg hadde ikke noe sted å henge dem akkurat nå, så her ligger de på spisestuebordet. Nå spørs det om jeg ikke må finne en farge på senga som matcher vimplene;) Det er mye å tenke på;)




Takk igjen for alle hilsener dere legger igjen hos meg, og beklager at jeg er så altfor dårlig til å skrive tilbake! Tusen takk til dere anonyme som skriver noen ord også, det setter jeg stor pris på!




god helg!

23 kommentarer:

moni sa...

kjempeskjønn vimpel, har også nettopp kjøpt en til snuppa, har selvfølgelig ikke kommet opp enda da men... hihi. Den fra maileg var så søt, fin detalje med de fargede bjellene:) ønsker deg en nydelig kveld:) klem

borghild sa...

Vimplene var utrolig flotte, og fargene nydelige! Men jeg har jo ennå til gode å se noe fra Maileg som jeg IKKE liker;-) Blir sikkert fint å matche senga også;-) Ønsker deg en flott og solfylt helg! Klem B:-)

Ida sa...

Åh, den var kanonfin! Utrolig mange flotte detaljer ! Nå ble jeg inspirert til å sy en til storebror sitt rom - må bare gjøre ferdig de meterlange jeg holde på å sy til navnefesten til lillebror først ;-D

Babb sa...

De var kjempefine:)
Ha en super langhelg!

Guttemamma sa...

De er helt skjønne de der,har sett de før i en dansk nettbutikk som bare selger maileg. Har innlegg om vimpler i dag jeg og...ha en toppers helg!!
Klem fra Anette

Merete sa...

knallskjønne små vimplar!! blir heilt sikkert kjempefint på veslejenta sitt rom :)
god pinsehelg til deg!

Fjordheim sa...

Ja den var jammen flott, Den kommer til å gjøre seg bra på rommet til veslesnuppa.
Ønsker deg ei flott pinsehelg :)

Bo med barn sa...

De MÅÅÅÅ jeg bestille til butikken. Så søte!!!

Line sa...

Så utrolig søte vimpler!

Blir nok kjempefint på senga til lille jenta :)

Ha en fin fin helg med masse go`vær!

Klem fra Line.

Rådyrveien sa...

Takk for besøk og hyggelig kommentar! :D
Du må gjerne ta kontakt og spørre meg hvis det er noe du lurer på ang. dukkeklærne.
Fikk gubben til å gjøre et søk på "Dukkeklær" på Kvasir. Da kom siden min opp på "søkeresultatside" 4.
Ønsker deg en god og varm pinsehelg!
Klemz!

Prinsesse Elin sa...

De der var superskjønne. Maileg er aldri feil og iallfall ikke mer søte herlige ting i denne serien som jeg kan bruke alle mine penger på....he he. Gir lett etter:O)

Kerstin sa...

Så skjønne de vimplene var... de passer nok helt supert på rommet til lille frøkena....
Nyt fredagen , snart helg igjen...Klem Kerstin

Miss.T sa...

Nydelige vimpler !!! jeg har planer om å sy vimpelrekke til lekehytten, men det ligger ennå på vent.
For noen søte sko du hadde kjøpt til lille A : ) nnåååh.

Ønsker deg en fortreffelig pinsehelg !!!

anna sa...

Eh - er det bare jeg som ikke helt skjønner hva man skal med vimpler? Joda, jeg ser at man kan pynte med de, men likevel? Alle disse tingene du har, samler de ikke vanvittig mye støv? Og koster utrolig mye penger?

Jeg skjønner ikke dette helt, jeg...

Line sa...

Hei hei :)

En liten ting til deg inne hos meg :)

Ønsker deg en fin fredag! :)

Klem fra Line.

Timotei sa...

Dette må være de fineste vimplene jeg har sett noen gang! Så søte og herlige i fargene! Som "sydame" tenker jeg jo med en gang at det hadde vært artig å lage noe sånt selv...
Tusen takk for kommentar hos meg forresten! Du spurte meg om jeg fremdeles syr dukkeklær. Det gjør jeg, men jeg har tatt en liten (ufrivillig) pause nå.Jeg plages sånn med ryggen og alt går forferdelig tregt for tiden.Det er jo SÅ mye jeg har lyst til å lage. Har til og med kjøpt en ny bok med masse fine mønster på dukkeklær. Nå håper jeg bare kiropraktoren klarer å "reparere" meg, slik at jeg får gjort noe igjen! Skal si fra til når jeg er igang med dukkeklærproduksjon igjen!
Ønsker deg en superfin pinsehelg!

Kine sa...

Så søt!Maileg har mye fint...ha en fin pinse!*klæm*

Sissy's Hus sa...

TUSEN TUSEN TUSEN takk for den fine gaven... :) Jeg fikk den i går... Du er super snill!

De vimplene var bare kjempe fine!

Stor og go klem
Christina

Englefryd sa...

Hei hei Silje.
Så flotte Maileg vimpler. du har kjøpt, kjempe søte var de. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg for noen dager siden. Jo det stemmer det, at jeg også er sykepleier. Og for tiden jobber jeg på natta. Har gjordt det siden jeg kom tilbake fra permisjon med minste jenta mi. Jeg var ferdig utdannet for 5 år. Og trives i grunnen, men skulle gjerne gjordt noe litt mere kreativt da. Så jeg tenker også litt i nye baner, så får vi se da;-)
blir spennende å muligens starte på lærerstudiet da.
Flotte navn du har på barna dine også, det var faktisk en av de første grunnene til at jeg begynnte å følge med på bloggen din. Er så fasinert av spesielle navn:-)
Ang sengehimmeln til Martine Dorothea så vet jeg faktsik ikke hva butikken heter. Ble kjøpt på en shoppingtur til Oslo for noen år siden, i en liten butikk i en avsides gate.

Håper dere får en koselig pinse. jeg tilbringer den på jobb jeg da.

Klem fra May Britt

Hanne sa...

Fine!
God pinse :-)
Pludrehanneklem

Anna Lisa sa...

Kjempe fin vimpel. Nydelige fargar.
Vil ønske deg ei rikitig fin helg
Kos deg
Klem

Shabby Charm sa...

Hei Silje!

Nok et innlegg fra deg som jeg bare "digger" For noen skjønne vimpler som du har tatt så fine bilder av.

Skal til København til helgen å håper jeg finner de der! Synes utvalger av produkter fra Maileg her i Norge ikke er av det beste. Jeg har flere ganger bestilt fra Danmark, men det blir jo dyrt med både frakt og toll.

God pinseklem fra Maia

Melis sa...

Dåååååååååån!! Så fantastisk fine de var :) Og ordentlig jenterom-farger - og sommerlige også ;)

Det er så herlig å bli inspirert! Jeg bare ELSKET sengen du hadde funnet til Augusta! jeg er på utkikk etter en fin skuvseng til min datter også, men det er ikke bare bare å finne en...

Håepr dere koser dere massevis i Pinsen i det fine været!

M:)