mandag 11. mai 2009

Som en liten takk..

...til dere som er innom meg, vil jeg gjerne gi en liten sommergave til en av dere!


Tusen takk for alle koselige kommentarer, fine mailer og hyggelige tilbakemeldinger! Jeg setter stor pris på det!


Alle som legger igjen en hilsen på dette innlegget innen fredag kveld er med i trekningen!


Vinneren får blant annet en slik pose med roseknopper:)



Det ble med noen planter hjem fra butikken i dag også gitt.. Tror jeg er i ferd med å bli avhengig;)



ha en flott kveld!

81 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Herlig innlegg! Man blir hektet på blomster på denne tiden av året! Budsjett sprekk allerede her! Hihi!!
Ha en fin kveld!

Rådyrveien sa...

Koselig med konkurranse, da! Skjønner hva du mener ang. blomster. Er nok i samme båten selv,er jeg redd. ;)
Ha en fin mandagskveld!

Anita sa...

Sååå spennende! Dette vil jeg være med på!! Så nydelige tusenfryd du har kjøpt. Var innom på Plantasjen idag, men der hadde de ikke tusenfryd!!?? Og det var bare det jeg skulle ha akkurat nå! Får se på Oasen til onsdag. Skjønne bilder fra deg i dag også. Og de havrekjeksene så veldig gode ut, må prøves en dag! Går litt i ett her noen dager nå, men.... Kos dere! Klemmer fra Anita

Hulda sa...

Blomster er vel ikke det verste man kan bli avhengig av. ;) Så herlige bilder du har tatt. De roseknoppene var så søte. Håper jeg blir den heldige vinner! :) :)

Englefryd sa...

Så koselig. Jeg er gjerne med jeg.

Klem

MarnyAlice sa...

fine blomsterbilder :) blomster er so koseleg å holde på med :)
kjekt med konkurranse :)

Klem M :)

Drømmen om en eplehage sa...

Var innom for å få havrekjeks oppskriften jeg og så kunne jeg trekke lodd i samme slengen. juhu, heldige meg!

Ikke rart folk er så positive, for du har en skjønn blogg!

Tuddelu!

pippilotta sa...

Du er så flink med blomster du silje,skulle hatt litt av de grønne fingrene dine jeg og...! Ha en herlig uke,og nyt solen,det skal hvertfall jeg;O)

Molly sa...

Hei Silje :)

Det er skummelt å gå på gartneri og blomsterbitikker om dagen! Jeg kommer aldri tomhendt ut igjen jeg heller :) Det er en så herlig tid akkurat nå - hvor hele sommeren, sol, varme ligger og venter på oss!

Tusen takk til deg også, som alltid skriver så koselig og inspirerende ;) Jeg følger deg fortsatt selvom jeg er på ny blogg jeg vet du :)

Klem,
Marianne :)

My little footprints sa...

Så fine bilder du har tatt! Spennende med konkurranse! ;)

jordbærpiken sa...

Nydelige blomster du har kjøpt! Jeg vil gjerne være med i trekningen din! :) Ha en bloggende kveld. :)

Hanne sa...

Så skjønne tusenfryd! Og for en hyggelig gave du frister med ;-)
Prøver meg selvsagt i den lille "konkurransen".
Jeg trives kjempegodt i den positive og vakre bloggen din.

Marihøna sa...

Å, så fine knopper - og blomster. Kan kjenne duften av tørkede roseknopper lang vei! Og du - de havrekjeksene skal jeg utforske en dag. Så utrolig deilige ut :) Hilsen Marihøna

Babb sa...

Jeg også er hekta på blomster, herlig med vår! Kjempefin blogg og spennende med konkurranse:-)

Linda sa...

Så hyggelig av deg å gi bort sommergave!

Så nydelige blomster du tok med deg hjem i dag også. Herlige farger:)

Ha en fin uke:)
Klem Linda

Stine sa...

Åh, så sommerlig! Jeg vil være med :) Ha en finfin uke!

Tonerose sa...

Så spennende, jeg er veldig gjerne med i trekningen! :o) Moro!!

Er ikke rart mange kommer med kommentarer, du har en vidunderlig blogg - inspirerende og koselig!! Jepp, når det gjelder blomster er det "farlig" å tusle innom et hagesenter nå om dagen, man ender vanligvis opp med mye mer enn planlagt! Men jammen er det kos!! Og spesielt nå på våren, for da vet man jo at man har hele sommeren å nyte de på! (iallefall sommerblomstene, er jo ikke akkurat alt annet som blomstrer hele sommeren) Men herlig kos er det uansett med blomster og haging!

NYDELIG dus lys rosa tusenfryd du har fått tak i, kjempeskjønn!! Falt helt for den! :o)

Ønsker deg en strålende uke!

Kine sa...

Så gøy,dette vil jeg være med på;) Roseknoppene var utrolig søte!!Ha en fin kveld!*klæm*

opp ei trapp inn ei dør sa...

Nydelige blomster-bilder du viser! Blir alltid inspirert av å lese og titte på innleggene dine!

Ha en herlig kveld! :)

Line sa...

Blomster er det da veldig lovlig å være avhengig av! :)

Er alltid så koselig å ta en tur inn på bloggen din, og det gjør det også så hyggelig å legge igjen et lite hei :)

Ønsker deg en fin mandag og en fin og solfylt uke videre.

Klem Line.

torleif ann karin sa...

Kjempefin blogg du har, er ofte innom. Blir misunnelig på dere som er så flinke. Men jeg lærer vel etter hvert. Blir gjerne med på trekningen din. Skal foresten prøve de havrekjeksene, de ser så gode ut...og sunne. Ha en strålende uke.
<3

Hverdagen vår sa...

Så herlig den krukken med roser var, nydelig.

I morgen skal jeg ut og kjøpe blomster:0))

Ha en flott uke

Klem fra Eli

Det hvite hjerte sa...

Nydelige blomster som ble med deg hjem fra butikken idag også!

Hyggelig med konkurranse, jeg er gjerne med Silje :)

Ha en fin uke videre!

Klem

Gman sa...

Åhhh.. Du er så snill, Silje!
Bloggen din er veldig inspirerende.. Gleder meg hver gang jeg er her inne og leser!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra
Christina

Stine sa...

Godt å lese at det er flere enn meg som er blomsteravhengig. Man blir jobare lykkelig av å se på nydelige blomster, så det er verdt investeringen:)
Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: bloggen din er herlig, inspirerende og på min faste liste over blogger jeg daglig er innom:)

Ha en finfin mandagskveld.
Hilsen fra Stine

huset med det rare.. sa...

Ja, man kan vel aldri få nok av disse nydelige skapningene! Morsomt med konkurranse, blir spennende! Kanskje jeg har vårflaks!?

Andre etage sa...

Jeg er med!
Så koselig du vil gi bort en gave:)

Krysser fingrene;)

Livet er heeerlig sa...

Heiheihei!
Lenge siden jeg har kommentert, men jeg følger hvert innlegg.
Skal iallefall prøve havrekjeksene dine, de så virkelig nam nam ut
Ha en finfin kveld
*Siv*

Fjordheim sa...

Ja men blomster får en aldri for mye av. Virkelig flotte blomser du hadde kjøpt.
Min mor har bakt utrolig mye havrekjks i løpet av årene. Kanskje jeg skal ta opp tråden.
De såg veldig gode ut.
Ha ei god uke :)

Sissy's Hus sa...

Unnskyld! Gman=Sissys Hus. Inne på feil mail. hahhahah..

Kristin sa...

Hei
Nydelig :-)
Takk for det !!
Kristin

Anonym sa...

Nydelig blogg du har. Ja det er lett og bli avhengig av blomster. Er her innom titt og ofte. Klem fra Hildehg

Kerstin sa...

Så skjønn du er...sånn bare helt uten videre...
Herlige bilder.. rose knopper er vakkert...
Snoper nok en del planter her og.....men så moro..må ha farger, lukt og stemningen av blomster om sommeren...
Et must altså..

Klemmer O=)

Tove sa...

Så nydlege roseknoppane var... Er alltid like kjekt å vere innom deg! Skal forresten prøve å lage harvrekjeksa dine!

Livs Lyst sa...

Jeg legger gjerne igjen en liten kommentar i din hyggelige blogg!

Ha en fin kveld!
Hilsen L-jo

Tussaluso sa...

Konkurranse er alltid kjekt. Lett å bli avhengig av blomster no. Det er så masse fint i butikkene.Ser ut som me har mange fine dager i vente no med sol og varme.

Living LaVida sa...

Å,vil gjerne være med på konkurranse!:) De roseknoppene kan jo brukes til mangt, så krysser fingrene for gevinst!!
Ha en fin kveld!

MumsiMumsan sa...

Morro med konkuranse - er liksom så ny i blogglandia jeg at jeg har liksom ikke kommet så langt enda - men har noen planer etter hvert :)
Lurer egentlig på hvor mye penger vi bloggjenter bruker på blomster - både ute og inne - er nok noen blomsterhandlere som skor seg godt på oss ja! Ha en flott kveld!
Mumse klem fra meg :)

mali-mo sa...

Har vært inne hos deg på besøk og oppdatert meg litt ;) Er ikke tid til så lange og mange bloggrunder som jeg kunne tenke meg, så jeg må nå iallfall passe på å legge igjen et ord iblant da ;)

Takk for Vrådal-handletips!! Skal huske detneste gang jeg er i området, vi er til Telemark på sommeren iblant nemlig ;) Ikke sikkert det blir i år da, men vi får nå se :) Så ut som en herlig butikk, og de maileg figurene er jo b are utrolig søte. Skulle gjerne hatt hauger av dem!!!!

Herlige bilder av Ferdinand og kameraten, var så masse vennskapsstemning i de bildene, så enig i det du skrev ;) Tenk å være 3 og nettopp ha funnet en bestevenn ;)!!

Ønsker deg en flott ny uke Silje ;)

Guttemamma sa...

Nydelige bilder,Silje!! KLart jeg er med...nattaklem

OdaAnna sa...

Alltid en glede å være innom her:) Herlige bilder!

Mitt og Mine sa...

Eg e med og!!

Herlige bilder! :)

Klem M

Shabby Charm sa...

Så skjønne blomster! Ja, man blir avhengig.

Moro med konkurranser. Jeg har også en hos meg. Koselig om du titter innom :)

KLEM FRA MAIA

Anonym sa...

Hei! Er innom bloggen din hver dag,og synes at du alltid er så flink til å lage herlige innlegg som er til stor inspirasjon. Det er deilig å lese gode innlegg,å drømme seg bort,få inspirasjon,spesielt når det er så masse annet i denne verden som vi lever i.Takk for at du har lyst å dele din verden med alle vi som er innom her og finner stor glede av å lese innleggene dine:Ps:Har idag laget hjemmelagede bursdagskort til datteren min sin 3 års dag,og tipset har jeg hentet fra deg,brukte glansbilder som jeg limte på:) hilsen Linda
Ha en strålende fin uke:)

Sol sa...

Så nydelige farger...og roser. Det var virkelig et sommerlig innlegg. Det kjennes bra på en kald dag. Jge har faktisk dratt på meg boblejakke når vi var ute i dag....
Koselig konkurranse forresten ;-}
Klemmers.

Frøken Lykkelig sa...

Å det er så deilig med blomster i denne herlige vårtiden. Jeg bor jo i det herlige nord.. og nå blir alt som i vinter var til stearinlys.. brukt til blomster. Har fått meg stor hage og kommer nok til å bruke en god del av lønnen til å pynte med blomster ute.
Herlig med vår og sommer!! Bare kjøp blomster du.. det gleder både deg, huset og naboene :-)

Hege sa...

Blomster er jo bare fint å være avhengig av:-),både til glede og inpirasjon å se dine bilder!
Ha en fin kveld, klem Hege.

nette sa...

Nydelige blomster! Gøy med konkurranse:)

Blå-hvit samlemani sa...

I år har jeg vært kjempeflink. Jeg bestemte meg for å vente med å handle inn så mye blomster, og klarte det helt til forrige lørdag. Da sprakk jeg med glans! Men nå ser det jo så flott ut utenfor .

Jeg liker også tusenfryd, men jeg har opplevd å få lus på dem flere ganger. t.o.m når jeg har kjøpt dem og hatt dem inne!!! - Og med alle mine roser, trenger jeg ikke få med meg lus fra butikken!!! :-)

Ha en fin dag!

Miss.T sa...

Så kjekt med sommerkonkurranse ! Hjemmet ditt er jo alltid så koselig med friske blomster både ute og inne : )

Ha en flott uke.

Anonym sa...

Hei! Følger bloggen din anonymt, og koser meg veldig! Ha en fin dag videre, både du og familien. Hilsen fra Eline

Anonym sa...

Blomster på denne tiden er et "must". Etter at jeg har begynt å lese blogger, er det blitt bare mer og mer. I år har jeg vært tidliger ute med å plante enn tidligere år, og jeg har mye mer enn jeg pleier. Kan det være at jeg blir påvirket mon tro??? Ha en fin dag

Hilsen Nanna i sør

toneab sa...

Takk for oppskrift på havrekjeks! Disse skal prøves! Blir gjerne med på trekninga di :-)

the creme house sa...

Så koselig! Du har så utrolig fin blogg - jeg koser meg og henter inspirasjon ... Hyggelig om du stikker snuta innom min blogg også. Ha en strålende tirsdag. Klem fra Gro
http://thecremehouse.blogspot.com/

Emmas Verden sa...

Nydelige bilder som allid Silje ;)Jeg har handla mye blomster allerede og vet med megselv at mer blir det...Lavendel,magnolia,småblomstret stemor,forglemmegei og roser har allerede blitt planta ut på verandaen :)Ha en fin tirsdag Silje!!!Klem Anne***

Anonym sa...

Hei!

Jeg og er innom siden din hver dag. Du har så inspirerende blogg. Jeg lærer mye om interiør av tipsene jeg får av deg. Synes du har veldig god smak og veldig lik smak som meg, så virker det som vi har de samme tankene om hva som er viktig i livet, om hvor viktig det er med høytider og tradisjoner for barn som vokser opp. Det gleder både en selv og barna...Synes du virker som ei kjekk jente og en god mor til barna dine. Klem fra Marie fra Sandnes

Tyra sa...

Ååå, så nydelig og sommerlige bilder!!
Vakkert!!
Ha en strålende dag!
Hilsen Cathrine

Frau Putz sa...

Ah... roser dufter så dejligt.
Jeg vil gerne være med i din lille taknemmeligheds-trækning :o)

Anonym sa...

Kommenterer nesten alle innleggene dine, men siden jeg er "anonym" og ikke har egen blogg, kan jeg vel ikke bli med på trekningen :)

Jannicke sa...

Så kjekt, og så koselig innlegg :o)
Herlige bilder :o).
Klem J.

TANTE HILDE sa...

Det er så moro at du er så glad i blomster og hage. Mange søte blomster du kjøper. Jeg har plantet endel, og selv med kalde netter, har det godt bra.Utrolig mange koselige kommentarer du får på det. KOS DEG: Klem fra tante Hilde

frk.B sa...

Så fine blomster og så fine bilder du har tatt av det glasset med roseknopper:) Virkelig innbydende og fint og se på!!

Ha en fin vårkveld!

moni sa...

herlig innlegg og utrolig skjønne roseknopper. Vil gjerne være med å se om jeg har vinnerlykke. Lurer på hvor du har kjøpt de lekre roseknoppene? ønsker deg en nydelig tirsdagskveld:)

Frøken Englefjes sa...

Dette vil jeg gjerne være med på! Har en liten trekning på min blogg også, bare å henge seg på;)

Nydelige blomster, mine var tatt av vinden mens jeg har vært bortreist, kom tilbake til en veranda full av jord, så det må ha blåst ganske kraftig...uff, kjedelig å rydde det opp igjen, men men.

Lovise sa...

Hei på deg.
Så koselig at du vil trekke en som får en sommerhilsen fra deg. Spennende å være med på.
Ha en herlig dag.

Karianne Bøen sa...

Kjempe fin blogg du har :-D
Har fulgt med på den siden januar, og må stadig inn å kikke om det er noe nytt!

Ida sa...

Du viser alltid så mange fine bilder - og skriver så levende og koselig :-) Er alltid innom deg når du har oppdatert :-)

Krysser fingrene for meg selv ;-D Klemmer fra Ida

Ann-Helen sa...

Så flott seng, så kjekt å ha en pappa-skrotnisse da;)

Blir gjerne med i trekningen din;)

Klem

borghild sa...

Heia! Vil selvfølgelig være med på trekningen!:-) Nydelige roseknopper som kan brukes til så mangt, kan godt vinne de:-) Klem B:-)

SiljeVanilje sa...

Blir gjerne med på konkurranse ja!:)

Og TUSEN TAKK til deg for alt du deler med oss!!:D

Klem fra Silje:)

Anna sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med på trekningen:)

Tusen takk for en inspirerende og kjempekoselig blogg!

Beste hilsen
Anna fra Telemark

Livy sa...

Hei Silje!
Ja det vil jeg gjerne være med på:-)

Så utrolig fin sengen du har fått til Augusta er! Tror den hadde blitt kjempefin med en grønntone - synes dus grønn, hvitt og rosa er så fint jeg da(har den kombinasjonen på liftgardinene til jentene)

Ønsker deg en kjempefin uke videre!
Klem fra Livy

My New England Dream sa...

Blomster er så koselig, avhengig selv tror jeg;) Jeg blir gjerne med i konkurransen din:)
Ønsker deg en finfin kveld!

Tulip sa...

Åff kårs I`m in!
Nydelige roseblader....
Klem

Merethe sa...

Så morsomt med konkurranse;)
Syns det er så fint med fine friske blomster nå som det er vår. Skjønner godt at du ikke klarer å styre deg!;)
Ha en fin kveld;)

Lima sa...

Å så koselig, blir gjerne med i trekningen jeg :D

Linda sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen, så gøy :-)

ENGEL sa...

så koselige bilder!og de kjeksene er nå godt fordøyd!så gode,og så enkle!!!tusen takk!jeg skal også på blomstershopping. 17.mai taler og lignende er nemlig på sykeheimen som er min nærmeste nabo,så her er det virkelig viktig at det ser bra ut den dagen;)
klæm

Krabat sa...

Hei, ser at du har vanvittig mange innlegg til trekningen! Da er det ikke lett å vinne *fnis*. Men jeg prøver meg. Du er en stor inspirasjon til livslyst og glede, Silje. Jeg har sittet med tørre katalogiseringsregler i hele dag, som vi kanskje får til eksamen. For en glede å lese bloggen din og se at det viktigste i livet er de nære ting, blomstene, barna, hjemmet og mannen. God klem!

Ragnhild W sa...

Å, så søt du er! Jeg vil gjerne være med i trekningen - jeg skal gifte meg om få dager, og rosenknopper er nettopp det vi mangler til pynten! Så nå får jeg krysse fingrene frem til fredags kveld ;) Dersom jeg ikke skulle være den heldige; hvor får man kjøpt slike? Ellers må jeg få si tusen takk for herlige leseropplevelser, bloggen din er helt nydelig! Klem fra Ragnhild W

Anonym sa...

Hei Silje!
For en nydelig seng! Vi hadde en sånn hjemme da jeg var liten, men den var nærmere elfenben farget. Hvor den er blit av aner jeg ikke. Fine ting har du på blomsterbordet dit også. Enig med deg..var fint som det er..bordet altså. Ha en flott nasjonaldag.
Mvh Siv Kile