tirsdag 5. mai 2009

Oleas hus

Som jeg skrev i forrige innlegg, her kommer noen bilder fra herlige Oleas hus! Butikken finnes i Fyresdal, og har nå også åpnet i Vrådal, begge steder i Telemark.



En butikk full av Noa Noa, Maileg og Green Gate +enda litt til, hva mer kan man ønske seg??

Jeg blir ofte spurt om hvor jeg har handlet Maileg-tingene mine, og de aller fleste tingene har jeg kjøpt på Oleas hus!



Nettsiden til butikken finner du her!
l





Jeg hadde så lyst til å kjøpe putene i beige og hvite striper.. Kanskje neste gang:)



Så er du på tur i Telemark, vet du hvor du må dra:)



ha en flott kveld:)

19 kommentarer:

Andre etage sa...

Så masse lekkert det var der, sikle sikle...
Men er nok for langt unna meg.

Du har en veldig koselig blogg, som jeg stadig er inne å titter i.
Har lagt deg til bloggen min;)

Ha en fin kveld!

Hildegunn sa...

Så fantastisk butikk !!!!!
Der skulle jeg likt å "øyeshoppet" litt ja...mmm nydelige ting...
JA vi har hatt tomten i litt over ett år, og den er ferdig planert og opparbeidet -klar for å begynne å støpe ringmuren på.
Vi venter på svar om lån, får det denne uken.Regner med vi får, og det er veldig spennende altså.
Håper jenten din blir fort frsik igjen !

Molly sa...

Åh, for en DRØM av en butikk :)) Alt godis samlet under samme tak - til liten og stor :) Heldige du som kan dra hit og kose deg!

Tusen takk for kommentar hos meg. Jeg er nå på plass på nytt "sted" - håper du tar turen innom ;) Koser meg alltid her hos deg og blir inspirert :)

Håper dere har en koselig tirsdagskveld :)

Silje Mari sa...

Ser ut som en hærlig butikk ja:) Dessverre helt utenfor rekkevidde for meg..MAnge koselige innlegg du har lagt inn siden sist jeg var innom (før familieforøkelsen:)).Har lest meg gjennom dem nå og skal holde meg oppdatert videre fremover. Så mange søte ting det er til maileg kaninene!!!hihi
SiljeMari:)

Ragnhild sa...

Ååå, så fristende!

Anitas hus sa...

Nå måtte jeg le litt^^,) Så du drar til Fyresdal og Vrådal på shopping du, hihi... Verdens navle:O)
Har ei vennine som skal ha campingvogn i Vrådal så når jeg skal besøke henne skal jeg jommen stikke innom denne butikken.
Mye lekkert så det ut til.
Ha en fin kveld Silje, her skal beina krølles opp i sofaen klar for en spennende episode av frustrerte fruer^^,)
Klemmer fra Anita:O)

Det hvite hjerte sa...

Nydelig!!!

Tusen takk for at
du delte disse
skjønne bildene
fra butikken
med oss!!!

Klem

Guttemamma sa...

DRømmebutikken,uten tvil....sukk

Marihøna sa...

Å, da var da en aldeles så lekker butikk! Skjønner at pengene får ben å gå på her ja....

Tulip sa...

Flott butikk ser det ut som.
Og med klær og interiør på ett og samme sted...
Kan det bli bedre??? hehe

Englefryd sa...

Der var det jammen MYE lekkert, og med mange av mine favorittmerker. Nå har vi forrsten vært ute å kjøpt lik Noa Noa badedrakt som du viste tidligere. Kjempe fin. Nå er største jenta klar for badesesongen.

Ha en fin kveld.-)

Silje sa...

Så flott butikke med masse lekkert. Hver gang jeg er inne hos deg så får jeg lyst og løpe ut og hamstere maileg kaniner og møbler.

Klem Silje.

mi-rachel sa...

denne så fristende ut ja :)

Cathrine sa...

åååå så masse lekkert! vil ha en slik butikk her også..

Anonym sa...

Jeg har vært der mange ganger, i Oleas Hus.... så mye fint der. Hilsen Mona Tveit (utflytta fra bygda Fyresdal)

Anno2009 sa...

Hei.

Utrolig vakkert hjem du har. Bilder en kan drømme seg blort i og ikke minst la seg inspirere..

Nydelige bilder av denne butikken også. Dessverre langt fra meg. Kanskje like godt hehe.. Var mye der som fort hadde blitt med meg hjem;).

Håper det er greit at jeg la deg til blogglisten min:).

Ha en god dag.

Jannicke sa...

Elsker disse butikkene!! Masse fristende!! Klem J.

Bea's verden sa...

Hei

Tusen takk for hilsningen på bloggen min.

Ligger denne butikken langt unna Bamle???? Skal ditt i helga nemlig.... håpe håpe

Klem fra Bea

Ineke van den Akker sa...

Wow! I love these rabbits. Do you want to trade this for my orange flower tea-cosy? It's handcraft.
greetings from Holland,
Ineke