onsdag 8. april 2009

Påske på hytta

I dag har vi vært på en dagstur ved sjøen, på hytta til mamma og mannen hennes, hvor de feirer påske i år. Jeg har feiret mange påsker her som barn, og Ferdinand feiret sin første påske på denne hytta.



j
Hytta har blitt pusset skikkelig opp i år, den har fått nytt kjøkken, veggene er malt (de var i en litt annen rosafarge før, nydelig den også), og takbjelker og alt i mur som før var mørkeblått har nå blitt hvitt!

Grua som er vendt mot kjøkkenet, på andre siden er det peis, som er mot stuedelen.


Nytt vitrineskap.



Veggen i stua, med flotte gamle bilder!




Fra hytta er det utsikt til vannet, og det er deilig å sitte inne i varmen og se havet som bruser.



Litt fra badet.


"Mitt" soverom oppe, som før var blått.



Og soverommet til søstra mi, som er gult.

Tekstiler som fører tankene til sommer og sol!



Dette ble en liten hilsen fra meg i påskeferien, ha en fortsatt
god påske!

27 kommentarer:

Anita sa...

HIhihihi! Ja der ser du, klarer ikke å holde oss unna;0) Den hytta ser ut som en drøm! Også den beliggenheten da:0))) KOs dere fortsatt vennen! Klem!

Ingrid sa...

Så utrolig koselig hytte, med et kjempeflott vitrineskap!! :) Håper dere koser dere masse! :)
God påske videre! Klem

mi-rachel sa...

her var det mye koselig!

Ingunn sa...

Så fine bilder, og blogg. Og utsikt. God påske. Klem ingunn

Englefryd sa...

Utrolig flott hytte da!!!

Kos dere videre med påska.

Klem

Kerstin sa...

Så sjarmerende og flott hytte da.. alle de fine møblene...Kos dere masse O=)
Klem O=)

Frk. T sa...

Så heldig du er som har en familiehytte ved sjøen, nydelige bilder du har tatt!: )

Lekkert vitrineskap..

Ønsker deg en fin kveld og en herlig påske!: )

Hulda sa...

Så koselig dåkker har det på hytta. :) Virkelig fint, både farger og møbler. God påske, og kos dere!

aase sa...

Gosjamei!! Der hadde jeg bare kosa meg!! jeg har det jo kosleig på hytta her og....................men gule furuvegger vet du vel hva jeg mener om!! Skjønner godt at du kan trives der ja!!

ønsker dere også en vakker påske videre!!

Living LaVida sa...

Kjempekoselig hytte:) Veldig gjennomført og mange nydelige detaljer og pynt!
God påske!

Jannicke sa...

Koselig hytte!!

God påske :o)

Aina sa...

Åååå, sier bare en ting; jeg flytter inn!!
Og god påske;-D

Rådyrveien sa...

Så lekker hytte!
God påske!

Naija sa...

hej

jag älskar din kökslampa och soffan och du har ett mysigt ombonat hem...var kan jag hitta maileg???

Sol sa...

Ja, jeg må jo bare henge meg på alle de andre og sukke henført over den flotte hytta....Kunne jo ha vært et hus dette her....Og jeg hadde ikke hatt noe imot å tilbringe masse tid der. Kos dere masse. God påske til dere alle!

MeyBiMe sa...

Å så flott det var der :-)
Kos dere i det koselige huset i påsken :-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Silje! Men hvilke fantastiske omgivelser, nydelig hytte.
Kos deg med dine og ha en riktig God Påske.
Klem

M@y sa...

Kjempekoselig hytte du har:-)) Ha en fin påske:-)) Hilsen May

Linda sa...

For en fantastisk vakker hytte!

Ha en fortsatt god påske!

Påskeklem :)

Hanne sa...

Fantastisk hytte! Fortsatt god påske!

OdaAnna sa...

For et flott sted! Det må jo være drømmehytte! Kos deg videre i påsken:)

opp ei trapp inn ei dør sa...

Her var det mange gamle og sjarmerende ting, en skikkelig koselig hytte! :)

Balke gård sa...

Så mye fint, jeg måtte inn å se og brukte laang tid på emnet borddekking, noe så nydelig, du er jo kjempeflink å variere og lage så flotte bord"tema"!!! Ble veldig inspirert!

God påske, klem M:-)

Anonym sa...

For en flott og hjemmekoselig hytte :) Sikkert herlig å feriere der :)

Benedicte sa...

Så utrolig hyggelig hytte, da:))

Anette {foreldremanualen} sa...

Wow sier jeg bare - utrolig koselig!

Anonym sa...

Hyggelig at så mange synes det var
koselig på hytta. Vi trives da
også veldig godt der.
Hilsen mammaen til Silje

Du er kjempeflink til å ta bilder
Silje!