torsdag 23. april 2009

Lilla vår hos noa noa ♥

Sommerens skjønneste badedrakt til snuppelure...


Heldige Augusta har fått mye fint vår- og sommertøy fra bestemor, som jobber på noa noa. Jeg ELSKER de klærne... Så jeg er ganske heldig jeg også:)


Jeg følger ikke like mye med i moteverdenen som jeg engang gjorde, men jeg har ihvertfall fått med meg at lilla er in:)


Knall-lilla bøttesett, også fra noa.



Og en nydelig ryggsekk, den har allerede vært med på tur!




Kjole i friske farger...

...med matchende tights og kjede.

Knebukser og t-skjorte

Tusen takk for alle bursdagshilsener til Ferdinand:) Jeg er forresten i gang med å svare på kommentarene fra dere, det tar bare litt tid:)



ha en flott kveld!

25 kommentarer:

Emmas Verden sa...

Åhh så masse flotte klær til lille Augusta..heldigrisene dere ;)Lilla er lekkert..både på klær og interiør :)Ha en fin kveld Silje!!!Klem Anne***

Hulda sa...

Så HERLIGE ting og klær du har kjøpt til barna! Lilla er jo flott også! :) Den sekken falt jeg for!

Linda sa...

Så mye fint til lille "tuppelura"!

Det er sååå mye fint til sånne små prinsesser!

Ha en flott kveld!
Klem Linda

frk.B sa...

Åh, det varmer et Noahjerte:)
Det er jo så mye fint til de små!!
Kan jeg spørre hvilken Noa hun jobber på?
Vi har fått inn en del av det du viser her i butikken jeg jobber i og, HÆRLIGE farger! Den badedrakten er bare nydelig!

HA en fin kveld!

Frk.B

Kine sa...

Så heldig du er!Her liker jeg Me Too veldig godt,så barna har endel derifra hele året;)Fine farger ja!Grattis med dagen på etterskudd!!*klæm*

Prinsesse Elin sa...

Du må også ha en nydelig kveld, Silje. Herlige bilder helt etter min smak. For noen godbiter av saker du viser. Noa noa er en favoritt både for mor og barn her i huset. Klærne er så flotte at de kunne fint hatt fungert som veggpryd:O)

Det hvite hjerte sa...

Nydelig nydelig nydelig...

Jeg ønsker meg jobb på Noa Noa :)

Klems

Herfra Til Evigheten sa...

Hei du!

Så flotte bilder av vakkert Noa Noa tøy!
Prinsessa di er sikkert ei flott lita Noa Noa-jente!!!!
Jeg tror din svigermor heter noe på S, ikke sant??
Jeg jobber i Noa Noa jeg også....
Du kan hilse henne fra Anita!

Ha en deilig kveld!
Hilsen fra Sandefjord



Ha en fin kveld

Anita sa...

Hallois schnuppaSååå masse fint tøy! Send over det hit du;0)) Er så glad i lilla og går nå nesten hele tiden rundt med ett mykt lilla skjerf:0) Nå har både Vetle og Ane prikker! kjekt å bli ferdig med det! Har egentlig arbeids helg, men må redusere den litt for Joh. er bortreist i konfirmasjon. Kos dere masse, og litt for tidlig god helg! Klemmer fra Anita

Jes/Vita villa vila sa...

ÅÅÅ vad mycket söta saker!!! Underbara färger... Klänningen var ju helt bedårande!

Härlig inspiration!

Kram/Jes

in my garden sa...

Mange fine antrekk augusta har fått seg.Jeg simpelt elsker lilla,det er min yndlingsfarge.Og prikker da,her i huset er det min lille prinsesse som har prikkedilla.Toppen av lykke å få klær og ting med prikker.Tror det må være en fille tante som har påvirket henne,er ikke så prikkete selv.Gratulerer med dagen til Ferdinand også,er nok stas med så mange bursdager.

mi-rachel sa...

nydelig klær!

Jannicke sa...

Jammen er dere heldig!! SÅ mye fint!!!
God natt til deg.

Guttemamma sa...

...kan nesten ikke vente til jeg får lønn...:-)

Englefryd sa...

Åååååå så masse lekkert. Jeg elsker Noa Noa, både til meg selv og jentene. Største jenta trenger ny badedrakt, og denne var jo bare helt utrolig flott. Så nå må jeg nok komme meg til Noa Noa fort:-)

Klem

Anonym sa...

Så mye fint prinsesssa di har fått seg.
Kjekt med en bestemor som jobber på Noa Noa ;)

Ha en fin helg!

HildeS. sa...

Å så masse fint du har fått til Augusta:)
Gratulera med overstått til Ferdinand også:)
Smil H

Herskapelig shabby sa...

Sukk, så mye fint!! Badedrakten var jo bare sååååå søt! Og sekken! Må ha!!!! Tuppelura mi har bursdag snart, så jeg kan jo ønske henne :) Heldig dere som kjenner en Bestemor på Noa!

Ha ei fin helg :)

Miss.T sa...

Heldiggis !! ALT var nydelg !! Kjekt med vårgarderoben i orden : )
Lille A blir nok så søt i sine nye plagg. Sekken også var bare herlig.

Flott helg til deg og dine : )

Hanne sa...

Lekkert! Både de fine små plaggene, og bildene som du tar.
Ha ei god helg!

Livy sa...

Så utrolig masse flott!! Noa-noa er en sikker vinner!

Ønsker deg en riktig fin fredag!

Klem fra Livy

TANTE HILDE sa...

SÅ mye koselig tøy til Augusta.Utrolig mye fint tøy fra noa. Moro å pynte dem med tøy som har det lille ekstra. Ferdnand har sikkert også fått fornyet garderoben sin, til sin 3 års dag. Nå skal onkel og jeg igjen ut i hagen å jobbe. GOD HELG: KLEM

Drømme verden min! sa...

Så mye fint! Heldig som har ei innen bransjen, kan hjelpe på det:) Vi får iallefall nyte den tiden vi kan bestemme klær for de små, før de skal bestemme SJØL. hehe..
Bare vanskelig å begrense seg, er så mye fint til prinsessene:)

Ha en fin helg!

Dorthe sa...

Hejsa..
Woow så meget fint nyt tøj til lille pigen.
Ønsker dig en rigtig god weekend
Kram Dorthe

Hildegunn sa...

så herlige friske farger da !!