torsdag 30. april 2009

Langhelg ♥

Det skal bli nydelig med langhelg! Sola skinner, det er 18 grader ute, og alt er bare herlig!

Fredag er sengeskiftedag her i huset, men denne uka ble det mandag. Jeg liker så godt å lufte sengetøyet ute hele dagen, for så å ta det inn når det nærmer seg kveld, og ta på nyvasket sengetøy. Det finnes ikke noe bedre enn å legge seg da:)


Men å stryke sengetøy tar jeg meg ikke tid til, det får heller være litt shabby:)


Hvitt sengesett fra Kid, med blonder på. En av mine favoritter!


Gammelt putetrekk med broderi.

Jeg bruker lavendel-skyllemiddel fra Durance til sengetøyet, det lukter så godt!
j
Ferdinand fikk to flotte bøker til bursdagen sin, av kameraten hans som heter Theodor. De er så nydelige, med flotte tegninger i.



Dette hjertet i zink kjøpte jeg på Kid i forrige uke, de hadde fått inn masse fint der nå.




ha en flott MAI-helg!

h
takk til dere som har gitt med utfordring, jeg skal svare i neste innlegg:)

20 kommentarer:

fru rosa sa...

Så fine bilder! Hvor får man tak i det skyllemiddelet? Fikk veldig lyst på lavendelluktende sengetøy jeg også. :) Ha en deilig langhelg!

Hulda sa...

Så flott, Silje! Nydelige sengeklær du har, så veldig fint ut alt sammen. Kosedyra også. :) Det hjertet du har kjøpt fra Kid, kjøpte jeg på en interiørbutikk for et par år siden. :)

Caroline sa...

Det er en herlig følelse å legge seg i nyvasket sengetøy, spesielt på denne årstiden hvor laken og dynetrekk vaier i vinden og suger til seg duften av sol, sommer og natur...

Jeg bruker også det skyllemiddelet, helt himmelsk.

Klem

Hanne sa...

Åh - det er så lekkert, alt, at jeg blir helt stum.
Det eneste jeg får fram er GOD HELG!

Kerstin sa...

Så koselige bilder du viser.. herlige farger, hvitt og lilla...
Kos deg amsse nå denne langhelgen O=)
Klem kerstin

Emmas Verden sa...

Så masse flotte bilder hos deg Silje ;) Nydelige sengesett..både det blå og det med blonder..Sengen til Ferdinand er bare helt nydelig og så fin trefarge på..ikke bra at alt blir malt ;)Ha ei flott langhelg Silje og kos deg med familien!!!Klem Anne***

Jannicke sa...

..ja, er det ikke herlig med rent sengetøy?
Lavendellukt i sengetøyet har jeg ikke prøvd før.. Men det virker fristende :o)
Ønsker deg en fin helg ;o)
Klem J.

Det hvite hjerte sa...

Skjønne bilder, jeg vil også legge på nytt sengetøy i kveld!
Ha en fantastisk fin mai helg!
klem

huset med det rare.. sa...

Nydelige bilder du har!
Ønsker deg og en god mai-helg i godt vær!

mi-rachel sa...

å så herlige bilder.

home 4us sa...

Ja endelig fikk vi finvær vi også:) Ikke 18 grader men sol og varmt i været så det holder. Herlig!

Tror jeg skal ta etter deg og innføre sengeskift hver uke. Høres deilig ut:)

Christinas låvebutikk sa...

Herlige sommerlige bilder..
Nydelig tid vi har i møte!!
God 1. mai til deg og dine!

Anonym sa...

Deilig med rent sengtøy ja som har fått henge ute :)

Fire Hjerter sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min :)
Nydelige sengetøy.
Jeg bruker også lavendel skyllemiddelet fra Durance på sengetøyet - lukter mye mer naturlig enn alle de andre skyllemidlene.
Ha en god helg :)

Anonym sa...

Hei hei!
tenkte jeg måtte sende deg en hilsen siden jeg er såpass mye innpå siden din og kikker! :-) Jeg fant bloggen din da jeg søkte på ordet dåp. Må si du er flink i hjemmet! Jeg elsker å bake og pynte med blomster, derfor er det morro å kikke på siden din og hente litt inspirasjon! Jeg bor forresten i Larvik og er 27 år. Ha en super maihelg!

Andre etage sa...

Du har en kjempe fin blogg! La deg til bloggen min for en stund siden, og jeg følger ivrig med på bloggen din. Synes du har det så nydelig og gjennomført.
Ha en super duper helg:)

Anita sa...

Hallois i maien!! Såå koselige bilder med alt det skjønne sengetøyet! Kjenner lukten av rent og friskt helt hit. Er sååå enig i at det må være det beste som finnes, nesten:0) Hvis jeg hadde hatt tjenere skulle jeg hatt rent sengetøy HVER dag!! Kos dere i helgen, håper været holder. Klemmer fra Anita!

moniq sa...

du har det sååå koselig!! :) og barna dine er sååå søte da!! :)ønsker deg en fortsatt god helg!

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Deilige bilder!!!! Du har så fine farger i hjemmet ditt... helt min smak!!! Ha en flotters helg!

Clausewitz sa...

Oi. Parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil. Abração