onsdag 18. mars 2009

Wheat

Denne uka har ungene fått litt nytt til sommergarderobene sine. Jeg synes det er kjempegøy å kjøpe barneklær, og slik butikkene bugner av nyheter nå, må jeg passe på å begrense meg.. Jeg liker godt det danske merket Wheat, som har mye fint til ok priser. Litt dyrere enn kjedebutikkene er det jo, men så er det gøy å ha noe ikke "alle andre" har også:)




Jeg synes denne duse lavendel-fargen var så fin..


...og buksen kan vrenges, og brukes på andre siden også!


Augusta lurer på hva mamma holder på med...




Falt for denne buksa også, jeg liker striper:)


Kaniner fra Wheat, de kjøpte jeg mens jeg gikk gravid med Ferdinand. Jeg er veldig begeistret for kosedyr også nemlig, og kanskje spesielt kaniner. Jentekaninen hørte egentlig til en nattkjole til jenter, som var lik den kaninen har. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den også, men jeg visste jo ikke om jeg ville få en jente noengang. Vet jeg har sett et innlegg om disse kaninene på en annen blogg også, men husker ikke hvor...
j
j
Dette settet er fra h&m, veldig søtt synes jeg!


Jeg vet av erfaring at det er lurt å kjøpe sommerklær tidlig. Det er jo nå alle nyhetene kommer inn, og utvalget i størrelser er bra. Så løp og kjøp, damer;)
l
l
l
ha en flott kveld!

25 kommentarer:

MeyBiMe sa...

MYE flott du har funnet da!!!!!
WHEAT har mye flott!!! Jeg elsker å shoppe klær til ungene også. Nå har jeg nettopp ryddet i garderoben til prinsessen og har funnet mye som skal bort...og da må jeg jo ha inn noe nytt ;-D

borghild sa...

Så masse fint du hadde kjøpt!! Genialt med den buksa som kunne vrenges, føler jo at man får to bukser til prisen av en!!:-)
Og de rødrutete spennene/strikkene har minstemor her også;-) Klem B:-)

Hulda sa...

Virkelig mye fint du har kjøpt til ungene. Den buksa som kan brukes på begge sider var skikkelig smart. Veldig skjønn den hvite kjolen også.

Hildegunn sa...

Takk for hyggelig ! For noen nydelige barneklær...ååå.
Du har mye fint på bloggen din og, så søtt bilde av de små på siden i bloggen din.

annhelen sa...

Det var masse fint barnetøy du hadde kjøpt. Fikk lyst å handle sommerklær selv til de små.

Sine sa...

Kjempefine klær. Det er gøy å handle barneklær. Blir litt for mye innimellom, men har har jo bare barn mens de er små, tenker jeg.
Jeg har forresten også kjøpt det hvite settet fra H/M.

mi-rachel sa...

så mye flott!
hvilke butikker fører wheat tro?

Prinsessa sa...

Herlige klær du har kjøpt. Her går det mer i hip hop klær, session, weck osv. Skulle hatt en liten tulle som jeg kunne kledd opp for den andre tulla vil helst bestemme selv. he he
Klem:O)

Hanne sa...

Utrolig mye fint - nå kan sommeren bare komme! Jeg savner å handle småjenteklær. Mine døtre er 14 og 15 og handler helst sjøl...!

Ha en fin, fin dag!

Mitt og Mine sa...

Så utrolig mye fint du har kjøpt! Nå fikk jeg lyst å kjøpe vårklær til ungene..må bare bli ferdig med rommene - og da skal det ryddes i skapene, da får jeg litt mer oversikt på hva vi trenger ;)

De kaninene er jo bare supersøte! Vi har en på landet..sitter så fint på hyllen sin ;)

Den gode feen sa...

Så masse fint du har kjøpt. Eg har handla masse barneklær dei siste vekene, men det har stort sett vore på salg. I går kom ei ladning frå Rosa og ridderen. Heldigvis passa det meste, sjølv om nokre klær var veldig små i størrelsen. Puh :) Men vår og sommar står for tur, så eg bør kjøpe sommarklær også, ja :)

Ha ein flott torsdag :)

Livy sa...

Hei Silje!
Så masse lekkert du har handlet!
Er helt enig med deg! Jeg har også handlet endel av dette merket og jeg synes de har mye flott! Jeg elsker å handle til barna, og går litt "bananas" innimellom - men morro er det :-)

Ønsker deg en solrik dag!
Stor klem fra Livy

Emilie sa...

Så utrolig mye lekkert :) Jeg venter baby i april/mai og skulle gjerne ha fått tak i noen litt spesielle plagg. Hvor er det man kan få tak i "WHEAT" plagg?
-Emilie

Fotballmamma sa...

Kjempemye fint...fikk litt lyst på en liten jente å pynte opp jeg nå! (:

Bo med barn sa...

Så mye flott du har kjlpt. Nyt det nå mens ungene er så små at du kan bestemme:))

Og tusen takk for en koselig handel, nok en gang.

Klem Lena

Miss.T sa...

Så masse lekre sommerplaggg. Er enig i at Weat har MYE flott. Liker egentlig det meste av dansk design. Likte veldig godt det settet fra HM også, lik smak vi : )

Ha en flott dag !!

Englefryd sa...

Så masse flott. Deilig at vi snart kan bruke litt lettere klær på barna. Liker også Wheat utrolig godt. De har kjemep mye fint.

Fjordheim sa...

Nydelige klær til ei flott jente.
Ønsker deg ei god helg .)

Guttemamma sa...

Mye lekkert, Silje!! har hatt noen få wheat plagg til min, som jeg har vært utrolig glad i...

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg og dååån så skjønne klær du har kjøpt. Yndige vakre...
Ja , det er nå det er utvalg så i morgen skal jeg innta noen butikker. Har ikke vært på shopping etter klær på aldri så lang tid, best å sikre seg godbitene.
Klem

Det hvite hjerte sa...

Masse fint :)

Herlig med litt fornyelse for store & små!

Ha en fin kveld Silje! Klem

Kristin sa...

For et flott hjem -og nydelige barn du har! Jeg titter stadig innom hos deg, og har fått mye inspirasjon. Kom over bloggen din da jeg søkte på maileg:)

Jeg har falt helt for barnemøblene du har i lekekroken! Har lenge vært på utkikk etter noe lignende, og nå har jeg lett og lett etter møblene dine, men har ikke funnet de. Så jeg lurte på om du kunne være så snill og fortelle hvor du har kjøpt de?

Kristin

Livs Lyst sa...

Å her var det koselig! Nydelig hus dere har!
Og så ligger det i Telemark!
Jeg bor også her. Og jeg elsker dette fylket. Bor du litt landelig PÅ LANDET?
Så koselig!!

Hilsen Ljo :O)

Anonym sa...

Å så skjønne barneklær ungene dine har :)

Tony sa...

Hei
så hyggelig at du liker Wheat så godt ;)
Jeg er nemelig leverandør av dette merket i Norge og syns det er kjempe koselig det du har skrevet.
Håper det er ok at jeg kan be noen kunder kikke innom på siden din ;)
Med vennlig hilsen
Tony Gulbrandsen
Gilbert Agenturer
www.wheat.no