fredag 20. mars 2009

Gjett hva...

...som har flyttet inn hos oss?


Jepp, en ny kanin fra Maileg! Jippi:) Denne skal bo på rommet til Augusta.
j
At jeg er begeistret for Maileg har vel de fleste fått med seg tror jeg. Jeg blir ofte spurt om hvor man kan kjøpe tingene derfra, og jeg har nevnt de få nettstedene jeg vet om. Jeg har handlet de fleste kaninene mine i lokale butikker som ikke har nettbutikk, og da er det ikke så enkelt å anbefale de stedene for andre..

...derfor er jeg (og sikkert mange andre) veldig glad for at Lena har tatt inn de skjønne tingene i sin flotte nettbutikk! Tusen takk for handelen Lena! Butikken hennes finner du her!



Da jeg fikk seg den skjønne påskepynten fra Maileg hos emmeline, ble jeg selvfølgelig helt syk etter å kjøpe noe av det. Men ingen butikker her jeg bor har tingene, så jeg ble kjempeglad da Pippilotta tilbød seg å kjøpe egg for meg og sende dem! De er SÅ fine! Tusen tusen takk for hjelpen!




Til slutt noen vårtegn fra huset vårt. De siste dagene har vært blant de beste vårdagene jeg kan huske. Strålende sol og flere varmegrader. Snøen smelter, og gress og asfalt titter frem.. Aldri har jeg gledet meg så mye til våren som i år! Og nå er den snart her:)


Den siste uka har jeg brukt hver kveld til å krangle med dataen. Som jeg skrev ble alle bildene våre slettet, og jeg måtte finne ett og ett frem igjen fra søppeldunken.. Ganske tidkrevende. I tillegg har Picasa, bilderedigeringsprogrammet vi bruker, slått seg helt vrang... Nå håper jeg alt har ordnet seg, så jeg kan besøke dere i stedet! (og endelig få lagt igjen hilsener tilbake!)





ha en flott helg!



kristin, du som spør ang barnemøblene, kan du sende meg en mail? Jeg kommer ikke inn på hverken bloggen eller mailen din. Adressen min står på siden her:)

16 kommentarer:

Kine sa...

SÅ fin maileg:) Har begynt å samle her også,etter at mamma'n min "oppdaget" disse søte kaninene!Ser ut som NIB har problemer idag,null kommentarer overalt hehe..Ha en fin helg!!!klæm

Jannicke sa...

Herlige bilder,
de påskeeggene er jo bare helt vidunderlige!
Ser du pynter med pusekatter du også,
jeg elsker disse vårtegnene...
God helg!
J.

Min Lille Drøm sa...

For en skjønn kanin som har kommet i hus.. Herlige bilder i både dette innlegget og det forige..er litt ute om dagen, men moro å sitte og nyte;)
Ses til uka snupp!
Klemmer og god helg;)

Anita sa...

Hallo vennen! Såååå fine ting! Klærne i det forrige innlegget så veldig fine ut!! Får ta en vårshoppe tur en dag jeg også:0) Maileg tingene er jo skjønne og detalj rike. I like:0)) Håper dere får en koselig og fin vår helg! Klemmer fra Anita!

Lene sa...

Så nydelige påskeegg du har! Det er noe annet enn de man finner på rema.. Jeg hadde håpet på å finne Tilda egg hos Panduro, men det ble det dårlig med i år. Jeg skulle gjerne tatt meg en tur i Tønsberg i morgen for å kjøpe inn litt pynt og servietter til påske, men nå er jeg en uke over termin og har vel lite å gjøre på shopping.Det blir nok mannen som må stå for innkjøp av årets påskeservietter og andre ting man "trenger" til påske. Det blir nok noe enkelt fra nærmeste butikk tenker jeg...
Ha en fin helg!
Klem, Lene.

Fryd for øyet sa...

heisann!
Vi sender gjerne egg i posten :) De koster 35 kr pr stk.
Kan du ikke sende en epost til meg i såfall til jannicke.aas@hotmail.com (jobb eposten virker ikke om dagen)
Så ordner vi det vettu :)
Mvh
Jannicke
Fryd for øyet

Linda sa...

Så masse fine ting du viser fram!
Jeg venter også på påskeegg fra Maileg, jeg håper at de dukker opp i posten en av dagene. De er jo sååå fine :)

Ha en flott helg!

pippilotta sa...

Gratulere med nytt familiemedlem....så søt:)

Ha en fin helg!
Klem!!

Livs Lyst sa...

Hei Silje!

Jeg bor også på Hovenga i Porsgrunn!!!!!!
Det var morsomt :O)

Hilsen Ljo :O)

TANTE HILDE sa...

Gratulerer med ny kanin. Den var skjønn.Den vil få det godt hos deg. Påskeeggene var også veldig koselig.Artig å ta de frem år etter år. Tradisjoner er viktig. Mye flott barnetøy hadde du også kjøpt. En får veldig lyst på noe nytt, når det blir vår. Nå skal jeg ut å kjenne på vårluften..... GOD HELG. KLEM FRA TANTE

annhelen sa...

Så flotte de påske-eggene var, tror jeg må bestille noen jeg òg. Vi har hatt et nydelig vår-vær denne uka, så jeg er helt klar for påske nå jeg. Har til og med kjøpt meg nye gardiner i stua i dag, hvite. Vil ha det lyst inne òg. En deilig helg til deg og dine. Klem

Maret sa...

Her er det ingen tvil, du har funnet våren...

Ha ei fin helg.

Cecilia sa...

Så utrolig fine påskeegg!
Ha en strålende søndag

Karoline sa...

hei:)
takk for koselig hilsen.
det føltes nesten som å bære tilbake i bloggverden m kontakt på side min...;) men jeg har bestemt meg. Har en spenende og tidkrevende jobb som har tatt nesten all fritid og smykkene tar også tid, da må jeg bruke det som er igjen på de nærmeste, særlig mine søte små. Håper du og en del andre favoritter blir...for er koselig å stikke innom iblant, det er mer effektivt enn å lage egne innlegg og svare ol som du vet alt om;)
nydelige maileg, elsker jo de jeg også...
ønsker deg lykke til videre og lover å titte innom iblant.
kos deg med våren. stor klem fra Karoline

Livy sa...

Sååå skjønn ny maileg:-) Og herlige påskeegg!

Håper helgen har vært fin, ønsker deg en fin søndag!

Klem fra Livy

Det hvite hjerte sa...

Hei,

takk for hyggelig kommentar på bloggen min Silje :)

De påskeeggene var helt skjønne og passe størrelse også syntes jeg!
Hvor kan jeg få tak i slike??????

PS! Pizza bakingen så veldig vellykket ut, nam nam...

Klem klem det hvite hjerte