onsdag 25. mars 2009

Frem med pastellene!

I dag har Augusta og jeg kost oss hjemme! De dagene jeg kan være hjemme med ungene er uten tvil de beste! Det har vært skiftende vær i dag, fra strålende sol til "snøstorm". Heldigvis er det ingen tvil om at våren er på vei, og da er det på tide å finne frem pastellene! (dvs, de har vel aldri vært helt borte...:))




Vi hadde besøk av min gode venninne Monica (med bloggen Min lille drøm) og sønnen hennes i dag, og da fikk vi de søte påskeeggene som henger på "treet". Tusen takk igjen:)



Moccakoppene i pasteller fra PP gjør det fargerikt i hjørneskapet!


Green Gate i gangen!


Noen av blomstene denne uka. Håper de varer lenge!



ha en flott kveld!

21 kommentarer:

Linda sa...

Så mange nydelige bilder du viser!

Ha en fin onsdagkveld :o)

Ida sa...

Åh.. nå kjenner jeg virkelig vårstemningen ta tak i meg her :) Blir superinspirert til å bytte ut alle tirste farger med lyse vakre pastellfarger her hjemme :)

Augusta er såå skjønn - kjempefin genser hadde hun på seg også. Og jeg er helt enig - hjemmedager med barna er supert! Gleder meg til William blir litt eldre - så Christoffer kan ha mer glede av å være hjemme. Nå går formiddagen stort sett mye til bleieskift og amming - men han får korte dager i barnehagen da - så koser vi oss på trilleturene til og fra! Gleder meg til vår og parkdager :-) LUKSUS!

Nydelig service - PP..hmm.. hvem er det? Er alldeles ikke 'inne' på merkenavn der... :-)

Ha en fin kveld! Klem

Anonym sa...

Du tar alltid så fine bilder. Man blir virkelig insprert av bloggen din :)

Englefryd sa...

Elsker pasteller. Så nå gleder jeg meg også til å finne frem litt:-)

Ha en flott kveld.

Benedicte sa...

Herlige bilder, og er så hjertens enig i at dagene hjemme er de beste!!
Jenta di er bare så nydelig:)

OdaAnna sa...

Herlige bilder og herlige farger:) Ha en fin kveld!

Guttemamma sa...

Hjemmedager er gull verdt! Skikkelig vår hos deg,Silje, men du har det jo alltid lyst og fint da!!Fin kveld til deg og!!
Klem fra Anette

Sissy's Hus sa...

Alltid like nydelige bilder..
Vårstemning..

Lille Augusta ser ut til å kose seg hjemme med mamma!! :)

Klem fra
Christina

mi-rachel sa...

kjempe fine bilder!

Miss.T sa...

Nydelige bilder Silje. Lekre blomster : ) Skal prøve å plante ranukler i år jeg. Har en liiiten plass i bedet : )

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Som en forfriskende iskald brus sier jeg om bildene dine.
Herlig alle sammen. Og hvor deilig er det ikke nå å kunne fråtse i pastellfarger,helt fantastisk.
Kos deg i ditt skjønne hjem med dine vidunderlige barn.
Klem

MeyBiMe sa...

Å for en deilig stemning det var i dette flotte innlegget ditt her :-)
Herlige farger som gjør meg glad
:-)

rod i hob sa...

Så nydelige prinsessa du har!! Å kjempefine bilder :-) Mykje fint, i herlige fargar!!

Betyr PP Porsgrunn Porselen??

Anonym sa...

Så flotte bilder - du er så inspirerende!
Hilsen Alexandra

opp ei trapp inn ei dør sa...

Så fine bilder du viser av HERLIGE farger!! Får skikkelig vår-følelse av å besøke bloggen din om dagen:)
Søt lita jente også:)

Landcharm sa...

Herlige og oppkvikkende farger!

Det hvite hjerte sa...

Nydelige bilder Silje! Jeg elsker de blomstene! Og ikke minst skjønne Augusta :)
Hyggelig med slike fridager med barna midt i uken, det er gull verdt og jeg savner det nå som begge er skolebarn, men en og annen dag henter jeg retteetter skolen slik at tulla ikke er på SFO og da KOSER vi oss masse!
Viktig det :)
Klem klem

Drømme verden min! sa...

Å så heldig du er som har fridager! Når jeg begynner å jobbe igjen så blir det ikke mye av det, må ut i 100% igjen, vanlig kontortid. Så jeg får nyte den siste tiden av permisjonen;)

Nydelig blogg og barn.
Ha en strålende helg!

fru Dings sa...

flotte blogg du har, koselige bilder :) Håpar du får ei god og avslappende helg!

Anita sa...

Hallo du! Så koselig hos dere igjen, elsker jo pasteller så tiden nå er perfekt for meg! Har kjøpt meg ett knippe garn i pasteller og er så vidt i gang med litt mere hekling! Skjønt bilde av lille vennen! Vakker er hun!! Snør vel hos dere også?? Joh. er ute og måker nå og jeg koser meg, skal snart lage pizza:0) Blir en rolig og god fredagskveld her hos oss! Har forresten nå registrert meg på facebook så jeg får vel kikke litt rundt der i kveld! Kos dere masse i helgen! Klemmer fra Anita!

Veronica`s Dillerier sa...

Nyyyydelige blomster:) og en kjempefin blogg:)
er ikke siste gang jeg er innom her:)
Ha en knallfin helg.