mandag 16. februar 2009

Litt fra helgen ♥

Vi har hatt en travel, men flott helg! Vi har blant annet vært på antikvitetsmesse, spist lunsj hos søstra mi og hennes familie, mannen og jeg har vært på kino, vi har hatt middagsgjester, og i natt har jeg vært på nattevakt. I tillegg har vi lekt litt i snøen. Lite tid til blogging med andre ord, og til å ta bilder:)



Blomsten fikk jeg av tante før helga, tusen takk kjære tante:) Den hvite stettskåla i opalin kjøpte jeg på antikvitetsmessa. Vi hadde med oss ungene, så det ble bare en rask visitt:) I tillegg var det veldig overpriset der. Glassflasken rosen står i er egentlig til å ha såpe i, men pumpa ble ødelagt, så nå bruker jeg den som vase.

Små ullsokker til Augusta ble kjøpt på antikvitetsmessa...

...og denne boksen som står på Ferdinands rom. Kjekk til oppbevaring av fargestifter, biler eller dyr.


Augusta har fått ny vårjakke fra mormoren sin. Nydelig farge! Den er fra h&m.



Til slutt noen bilder fra da vi var ute i går. Vi gikk bort til skolen vi bor ved, der er det mange hauger ungene (og de voksne:)) kan skli på.

Gleder meg til å ta en bloggerunde i kveld. Nå må jeg sette i gang med middagen!


ha en flott dag!

21 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig helg dere har hatt. Både ute og inne. Flott blomst, og fine ting fra messa. Søt vårjakke til Augusta. :)

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei min venn,
skjønne barn i snøen :o)
Søt vårjakke og nydelige sokker!
Det første bildet du viser med din nye skål med blomster i,var kjempefint.
På din bloggerunde i kveld er du velkommen til å titte på en del av mine gamle kopper og kar.
Og med deg på veien kan du få et te-tips elller to ;o)
Kjerstiklem

Det hvite hjerte sa...

Kjempefine bilder ღ
Jeg lurer på om skilleveggen på huset deres er kjøpt så hvit og fin som den fremstår idag eller om dere har malt den selv?
Ha en fin kveld!
Det hvite ღ

gupe sa...

Så koselig dere har hatt det i helga da. så mye fint du hadde fått tak i på messa.De små sokkene var jo bare så skjønne.Og så flotte barn du har.Stor klem:)

Anita sa...

Hallois! Sååå utrolig skjønne sokker til lille Augusta! Og den opalinskålen, I like! Nydelig jakke også, Ane trenger nytt til vårs, så vi får se på HM! Vi kommer akkurat fra IKEA og Stoff&Stil og Sandvika storsenter! Ikke så mye ble kjøpt, men har kjøpt litt til badet nede som Joh. har lovt å få opp idag! Har hatt bare sugekopper til alt der, men det fungerer veldig dårlig i lengden! Skal kjøpe noen nye håndkler +++ så blir alt så meget bedre;0) Skal finne håndkler i syrin, men det er visst ikke så lett:0} Nå koser de minste seg her og Joh. kjører Amalie på overnatting hos ei venninne! Kos dere masse videre i ferien også! Klem!

Fjordheim sa...

Flott helg dere har hatt. Koselig med venne og familiebesøk.
Herlig å være ute i snøen sammen med ungene.
Fin jakke Augusta har fått. God å ha besteforeldre som kjøper klær.
Du fant jo flere fine ting på den messa. Likte godt alt du hadde funnet.
Ønsker deg ei god uke :)

TANTE HILDE sa...

Hei kjære Silje.Mange koselige ting du fikk kjøpt på messa.Høres ut som en fin helg dere har hatt.Fint bilde av deg i avisa også.Klem fra tanta di

Sissy's Hus sa...

Hihi.. A likner på min J! :) Samme lua, ull-dress og røde kinn! :)

Kjempe søt vårjakke også.. Får meg til å glede meg til varmere dager..

Ha en fin blogg-kveld!
Klem fra
Christina

frk.B sa...

SÅ fine bilder!!
SÅ mye fine ting!!
Og takk for tipset, jeg har den samme såpeflaska og pumpa virker dårlig. MEN så nydelig den var med blomster i!:)

Marihøna sa...

Så fine navn barna dine har :)

Miss.T sa...

Det hørtes ut som en koselig innholdsrik helg. Herlig jakke til lille A. : )

Emmas Verden sa...

Så fine ting du har funnet på antikivitetsmessa :) Jeg er så glad i gamle ting..de har sjel :)Tusen takk for de fine ordene om butikken..blir såå glad ;)Ha ei flotte uke!!!Varm klem fra Anne..

Mitt og Mine sa...

Skal si dere har hatt en begivenhetsrik helg! Så mye flotte ting du fant på messen. Den stripete boksen falt spesielt i smak hos meg! Ha en fin kveld videre! :))

mi-rachel sa...

så fine bilder!
tror de akkurat har begynt å selge tropo igjen ja.kjekt med sånne minner. men den var ikke så god som jeg huska liksom :)
håper det er greit jeg linker deg til.

Frk Mille sa...

Som alltid like flotte bilder hos deg. Det er slik helger er med små barn og i vår beste alder. Hvile kan man gjøre i grava :)

Ønsker deg en fin uke!

Prinsessa sa...

Engelsk pelargonium er min favoritt men jeg med mine klønete fingre får dem bare til å drysse. Tips mottas med takk. Herlige helgebilder. Ha en herlig dag:O)

Anonym sa...

Hei!
Sendte blogadressen din til Randi.
Hun synes du hadde det veldig
koselig. Skal også hilse fra Signe
og Josef, de kommer til å ta en
jevnlig titt på dine sider.

Ha en fin kveld
klem fra mamma

Jannicke sa...

Koselige bilder ;o)
J.

Ingrid sa...

Hei!
Så flotte innlegg hos deg siden sist. Kjekt å finne slike til på messe! Boksen til F var jo så søt!
Jeg har bestemt meg for å fortsette som før med bloggen.. bare at jeg blir litt forsiktigere med å legge ut personlige ting (bilder av gutten etc). Håper vi blogges videre! Klem

Maret sa...

Slik ei flott helg, og koselige bilder...

Anonym sa...

Hei Silje. Så fin bloggside du har.
Klem fra Ann Marie