mandag 2. februar 2009

Lilla

Først må jeg si tusen, tusen takk for alle hilsenene jeg fikk på mitt forrige innlegg! Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste èn!


Som jeg skrev fikk jeg noen blomster av mamma før helgen, blant annet tre pakker tulipaner.


Og denne fikk Augusta, en lilla kjole:)


En bukett med slike fikk jeg også, jeg vet ikke hva de heter, men nydelige er de!



nnnn
Siden jeg plutselig hadde så mye lilla i huset, ble det et lilla innlegg:) Disse kunstige syrinene tar jeg frem om våren, dvs ganske snart;)



ha en kjempefin kveld!

27 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ så mye koselig. Jeg blir så glad av å se så mye pent. Blomsten jeg fikk av deg er bare vakker. Klem fra tante Hilde

Mitt og Mine sa...

Så flotte blomster! Og den kjolen var kjempe stilig. Snill mamma du har :)

Verandasol sa...

Åhhh så deilig med litt farge! Så fine blomster :) Kjenner vårlengselen kommer snikende, hehe.

Tante Julie sa...

Kjempekoselige bilder. Det er godt med litt farge i tilværelsen, ja...

Jannicke sa...

Enda flere fine bilder fra deg! Nyyydelige blomster!
Takk for hilsen til meg ;o). Jeg har liten erfaring med små eføyplnter, så jeg er spent på om jeg får de til. Men de skal ihvertfall være jevnt fuktig hele tiden, og ikke tørke ut...
Ha en fin mandagskveld!!

Huset på kollen sa...

Det siste bildet der er bare helt nydelig - eia var jeg der i kurvstolen din ;)

De blomstene tror jeg kanskje heter lisianthus, og hvis det er det kan jeg love at de står leeenge! Herlige farger :)

Line sa...

Å så fine blomster!

Fikk lyst til å løpe til nærmeste blomsterbutikk og hamstre inn masse vårlige blomster!

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
så mange fine blomster!
Gir så mye glede å ha friske blomster i hus :o)
Den du ikke visste navnet på heter Eustoma,Lisianthus brukes også.
De finnes bl.a.også i lys rosa,sterk rosa,hvit,krem og hvite med lilla kant på toppen.
(Har de ofte i butikken der jeg jobber)
For en skjønn kjole til veslejenta!
Takk for nok et koselig innlegg fra deg!
Blir alltid i kosestemning etter å ha lest dine innlegg.
Og du er notert som favoritt hos meg,håper du synes det er koselig :o)
Kjerstiklem

Det hvite hjerte sa...

Lilla er vakkert :) Nydelige blomster du viser frem & ikke minst skjønn kjole til Augusta!
Klem

Fire Hjerter sa...

Så snill mamma du har. Kosleig med litt blomster - det lyser opp i en grå vinterdag

prinsesselinn sa...

nydelige bilder av skjønne blomster,
Ha en feiende flott uke.

Shabby Charm sa...

Ja, lilla er bare vakkert. Har et innlegg hos meg som heter "Dilla på lilla." :)

Ha en fin kveld!

Marihøna sa...

Så fin blogg du har. Elsket innlegget ditt om lykke :)

Anonym sa...

Atter et koselig innlegg fra deg :) Friske blomster pynter opp så vakkert :)

Sissy's Hus sa...

Flotte blomster og nydelige farger! :)
Kjenner våren kommer snikende...

Klem fra Christina
PS hvordan gikk det med kameraet ditt? Kjøpt nytt?

Kerstin sa...

hei SiljeO=)
Nydelige blomster du har. Og kjolen til lille frøkena så flott. Lengter litt tilbake til min datter var så lita at jeg kunne sy eller kjøpe en kjole til henne, Hun blir 20 om noen dager og kjøper alle kjolene sine selv. Hehe...Ha en fin dag Klem Kerstin

OdaAnna sa...

Lilla er flott! Mange fine bilder du viser:) Kjolen til Augusta så nydelig ut!

LYKKEBO sa...

Nydelige bilder! Og herlige små:)
Ønsker deg og dine er herlig dag:)
Klem

makiato sa...

Så mycket fina lila blommor på en gång! Snyggt.

Anita sa...

God kveld i stua:0) Så nydelig med lilla! Kjekt med nøytral bakgrunn for da kan alt forandres med litt andre farger! Hvordan jeg rekker alt?? Sitter oppe om natten, kan vite;0) Neida, men jeg jobber jo kun 40% og med mulighet for litt strikking der så blir det jo enda bedre! Ellers sitter jeg vel sjelden med hendene i fanget:0} Og ungene er såpass store, hvertfall de store at de ordner seg og leker selv! Ane derimot skal ALLTID sitte i fanget, og det er jo kos. Men noen ganger har jeg behov for litt fangfri og da syr jeg eller sitter på syrommet og da leker hun såååå fint i nærheten! Idag har hun lagt seg tidlig, kl. 1930 for hun har ikke sovet på dagen og de store er på vei i seng nå! Jeg skal se den nye serien på tv2 så får vi se om det er verdt å bruke tid på;0) Så han baker brød idag igjen, utrolig imponert! Det tror jeg aldri J. ville funnet på! Men, men.... Dere får kose dere med nybakt brød og vintervær! Klemmer fra Anita!

mammamiau sa...

Hej, jag är mammamiau från Finland. Du har so fin blog...

Jag har också dotter som heter Augusta =)

Merete sa...

lilla er sååå fint og du har fanga det så flott med kameraet ditt! kom alldeles i vårsemning her :)

Anniche ♥ sa...

Nyyyydelige farger !! Du er så flink :)

Minmill sa...

Så herlige bilder du har tatt. Liker lilla jeg, så da ble det jo ekstra bra. Synes litt farger på denne tiden av året piffer opp litt.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ahhhh, du vet å lage fristende blomsterinnlegg du. Får lyst å kjøpe hele gartneriet når jeg ser så fine bilder.
Vel, helt uten blomster er jeg ikke, jeg fikk med meg en rosa hortensia hjem i går fra butikken , men med litt uro, er ikke sikker på at den tålte turen , minusgrader er ikke det beste. Krysser fingrene for at den står i helgen ihvertfall,o)
Ha en strålende fin dag videre.
Klem

Mine øyeblikk sa...

Nydelige farger:-)

Anonym sa...

Det er så koselig å snuse rundt i bloggen din, du har det så fint hjemme. Veldig koselig at du vil dele med oss andre:)
Jeg skjønner nesten ikke hvordan du klarer å ha det så ryddig, rent og pent når det er to små hos dere og du jobber! Du er kjempeflink!!

P.S. Kanskje du av og til kunne skrive hvilke butikker du finner ting i?